Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Hol kéne még Budapesten...

Hol kéne még Budapesten metró? Mely szakaszok megépítése indokolt, a jelenlegiek meghosszabbítását is beleértve?

Figyelt kérdés
Bécsben és Prágában több a metró pedig kevesebben élnek.
2010. okt. 19. 18:29
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
18%
Még több pénzt fizessenek a vidékiek a pestiek kényelméért?
2010. okt. 19. 18:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 A kérdező kommentje:

Az alább felsorolt dolgok már tervbe voltak:

A kettes metró a moszkva térnél elágazhatna János kórház, Budagyöngye felé (ez +2 megálló).

A Déli pu megszűnne,(helyét parkosítanák ill. részben beépítenék, így gazdaságos lenne) de a vágányokon kijárna a 2-es metró Kelenföldig. Állomások: +4 megálló

Mom Park, Villányi út, Bocskai út, Kelenföldi pu. vá

Az Örsnél összekötni a hévvel és elágaztatni a Pesti útnál Rákoskeresztúrig.


A 3-as metrónak tervbe volt plusz két megálló Újpest vasútállomásig, kispesten pedig végig az üllői út alatt a repülőtérig.

A négyes metró kimenne Budaörsig, a Bocskai útnál elágazva a Fehérvári és Nagytétényi út alatt a Camponáig mehetne, Pesten pedig a Pólus centernél lenne a végállomása. (eredeti terv szerint!)

2010. okt. 19. 18:51
 3/13 A kérdező kommentje:

Vonatkoztassunk el az anyagi korlátoktól és gondolkozzunk egy angol vagy osztrák fejével egy kicsit!


Arról nem is beszélve hogy mennyit tehetnénk így a környezetvédelemért, főleg ha P+R parkolókat is lennének a metróvégállomásokon !!!

2010. okt. 19. 18:56
 4/13 anonim ***** válasza:
67%

Első válaszolónak csak annyit, hogy Budapest termeli a GDP nagy részét, így téves gondolat, hogy a vidék tartja el a fővárost. Inkább fordítva.


Hogy a kérdésre is válaszoljak: fontos 3-as metró északi hosszabbítása Káposztásmegyerig és délen a reptérig. A 2-est össze kell kötni a gödöllői HÉV-vel, valamint meg kell építeni az 5-ös metrót. Többre szerintem egyenlőre nincs szükség.

2010. okt. 19. 18:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 anonim ***** válasza:
76%
Ja és ezen kívűl a villamosvonalakkal is kéne kezdeni valamit. Ha nem számít a pénz, akkor kezdhetnénk azzal, hogy kulturált és nyugatias módon felújítjuk a megállókat, alacsonypadlós, modern járműveket veszünk. Össze kell kötni a 14-es és 47-es villamosokat a Bajcsyn ez egyértelmű. Az 1-es át kell vinni a Dunán. A 3-ast levinni legalább a HÉV-ig (illetve az 5-ös metróig).
2010. okt. 19. 19:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 A kérdező kommentje:

18:56-os !

Köszönöm az értelmes, adekvát választ.:)


Az ötös metrót oda gondoltad ahova Demszky?

Csepeli és Ráckevei HÉV, 2-es villamos és Szentendrei HÉV összekötése, én ezt hallottam.

2010. okt. 19. 19:02
 7/13 anonim ***** válasza:
53%
Úgy nagyjából. A Lehel tér helyett inkább a Nyugatihoz vinném, de amúgy rendben van az M5.
2010. okt. 19. 19:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 anonim ***** válasza:
75%
Off 18:56-nak üzenem, hogy nem igaz, hogy Budapest termeli meg az ország GDP nagy részét. Gyakorlatban ez így van, de a papíron számos cég székhelye NEM Budapesten van (kisebb iparűzési adó miatt), így valójában a GDP nem ott termelődik, hanem ott ahová a cég be van jegyezve...
2010. okt. 19. 19:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 A kérdező kommentje:

Szerintem M5 elég lenne az Astoriáig Kálvin tér érintésével. +2 megálló a csepeli és Ráckevei HÉVnek.


Alig két kilómétert kéne fúrni és M2, M3, M4, M5 össze lenne kötve.


Ez elég KÖLTSÉGHATÉKONY, nem?

2010. okt. 20. 18:13
 10/13 anonim ***** válasza:
76%
Szerintem viszonylag költséghatékony lenne, ha alacsonyabb alagutakat fúrnának, mint pl. Londonban. Ott (részben) ezért van négyszer annyi metró mint itt...
2010. okt. 25. 18:26
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!