Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Volán, Rossz bérletjegyet...

Forme17 kérdése:

Volán, Rossz bérletjegyet állítottak ki, amit későn vettem észre, köteles vagyok befizetni a pótdíjat, ha van tanú aki szintén látta, hogy a bérletvásárlásakor oda adtam az iratokat?

Figyelt kérdés

Következő a helyzet: Diák vagyok

Most a hónap elején, kértem egy félhavi 90 km-es bérletet, a nő aki kiadta a bérletet, elkérte a diákomat, és az útviszonlyat igazoló lapot, amiket át is adtam neki. Letépte, rátette a pecsétet, kifizettem, vissza adta a dolgokat és távoztam.


Ma este hazafele jött az ellenőr, kérte a jegyeket, bérleteket. Vígan odaadtam neki, aztán elkérte az útviszonlyat igazolót. Aztán kérdezte h a bérlet maradék része, ugyanis 70 km-es volt a bérlet. A bérlet nem rongálódott meg, nem is lett letépve se semmi.


Valószínüleg amikor vettem a bérletet 70km-eset adott oda a nő, én viszont nem néztem meg mert bíztam abba, hogy jót adott, meg nem is tűnt fel, mert így is úgy is hosszú a bérlet.


Aztán az ellenőr szépen kiállította a 8000 Ft-os csekket.

Persze hibás voltam, mert nem néztem meg a bérletet h hány kilóméteres.


De bérletet csak úgy adhatnak ki, ha odaadom az iratokat, ha jól tudom. Vagy mért kérnék el különben?

Másik, nekem sztem nem kell tudni, hogy hány kilóméteres bérlet kell, azt már nekik kell tudni, tehát ha ilyen bérletet adtak ki, akkor én azt honnan tudjam. Akár változhattak azóta a helyek közötti távolságok.


De ilyenkor akkor mi a teendő? Kell fizetnem, vagy rájuk lehet sózni, hogy ők követték el a hibát?



2012. nov. 16. 10:04
 1/6 anonim ***** válasza:

A pénztártól való távozás után reklamációt nem fogadunk el!

Mindig köteles vagy megnézni, hogy jót adott e.

2012. nov. 16. 10:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:
hol van az leírva, hogy a kötelességem? másik hol van az leírva hogy egy élő gps legyek, aki tudja a távolságot két hely között?
2012. nov. 16. 11:49
 3/6 anonim ***** válasza: