Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Bírni fogja az Alstom a 40 évet?

Bírni fogja az Alstom a 40 évet?

Figyelt kérdés
Jó kis orosz metró, ma is eldöcög, pedig 40 évesek, az Alstom tele van szoftveres problémákkal, egyéb gyerekbetegségekkel, szerintetek mi lesz vele 40 év múlva? Ugyanígy menni fog?
2013. jan. 24. 11:18
 1/8 anonim ***** válasza:
85%

Ha képes fékezéskor energia visszatáplálásra és 15 év alatt összespórol egy új szerelvényre valót, akkor felőlem 16 évesen akár szét is eshet.


Amúgy minden új járműnél megvannak a kezdeti gyermekbetegségek, akár metró akár repülőgép..

2013. jan. 24. 11:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
100%
nem
2013. jan. 24. 11:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
12%
Ha jól tudom Brazil összeszerelésű. Gondolod?! 40? Jó ha a garancia időt kibírja.
2013. jan. 24. 15:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
82%

" Jó ha a garancia időt kibírja."

Persze. Az mekkora presztízsveszteség lenne az Alstomnak, ha a szerelvényei 10 év alatt széthullanának? Szerinted után ki rendelne tőlük metrót? Biztos nagy biznisz lehet eladni nekünk 10-20 szerelvényt, aztán bezárni a boltot....

2013. jan. 24. 15:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
100%

Lengyel összeszerelésű!

Nem fognak kibírni 40 évet, illet ki fognak, de a műszaki személyzetre óriási terheket a gazdasági részlegre is, hogy ki tudják kalkulálni a magasan tartott francia alkatrészárakat.

Undorító magatartás ami a francia gyártók csinálnak, hogy horribilis alkatrészárakat diktálnak. Itt már nem lesz az, hogy akkor majd nem cseréljük ki, mert a gép letilt. Nonszensz a múltkori eset, hogy egy új szerelvény az alagútban mozgásképtelen lesz. Gondoljunk csak egy tűzesetre!!! Tegyük hozzá, hogy nem a motorkocsi vezetők hibáztak és miattuk nem tudták elindítani a szerelvényt, hanem a szerelvényen tartózkodó Alstomos szakember sem.

A metrónál alapkövetelmény, hogy ne ragadjon az alagútban és ha a fene fenét eszik is jusson el a következő megállóig.

Műszaki szakember vagyok, láttam egyet mást.

Sajnos az Alstomon látszik az, hogy jó ide a szar is.

Csak reménykedhetünk, hogy összekapják magukat és viszonylag jó szerelvényeink lesznek.

De el lehet menni Varsóba megkérdezni, hogy a hasonló szerelvényeiket mennyire kívánják a pokolba? Megmondom. Nagyon is.

2013. jan. 24. 18:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 Napkiraly ***** válasza:
100%
Nem fogja. Ahogyan az új Boeingek sem. Akkor jöttem rá a szabályra, amikor egy hatalmas esőzésnél beázott a vadiúj volvo BKV busz, és nem mozdult, mert nedves lett az ajtónyitás érzékelő. Az elektronikával agyontömött, szoftveresen vezérelt járművek élettartama jelentősen korlátos, ugyanis rengeteg hibalehetőség van a sok kis apró és drága alkatrészben,amelyek élettartamuk lejártakor rendszeresen magas költségekbe, rendszeres kiadásokba verik az üzemeltetőt. Ehhez képest a régi közlekedési eszközök egyszerűségük miatt elpusztíthatatlanok. Mondhat bárki bármilyen gyerekbetegségeket, az orosz metrót nem érdekelte az utastájékoztatórendszer szoftvere
2013. jan. 24. 23:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
0%
az orosznka, is 30 vagy menniy időt adtak, mégis megy még! bár , tudjuk mirét!
2013. jan. 29. 22:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
100%

"Akkor jöttem rá a szabályra, amikor egy hatalmas esőzésnél beázott a vadiúj volvo BKV busz, és nem mozdult, mert nedves lett az ajtónyitás érzékelő"


Az a Combino volt, és akkor fenyítette be a Siemenst Demszky, hogy elég volt a hibákból.

2013. jan. 30. 17:04
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!