Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Mindenáron vasúti katasztrófát...

Mindenáron vasúti katasztrófát akar előidézni a MÁV?!

Figyelt kérdés
Nem az első eset idén, itt ráadásul nem is egy sínpár van! Az előzőt se vizsgálták ki. [link]

2013. dec. 2. 17:00
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
10%
akár idén lenne,akár nem,akkorse normális dolog.. mily meglepő..még nem vizsgálták ki... szerintem nem is érdekli őket.. ennyit erről.
2013. dec. 2. 17:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
32%
Hozzá nem értő pancserokat alkalmaznak mind forgalomirányítóként, mind pedig mozdonyvezetőként. Mégis mit vártál? Magyarországon vagyunk, nem Ausztriában.
2013. dec. 2. 17:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza:

Szerintem találomra kiválasztasz egy mozdonyvezetőt, az úgy fogja neked szavalni a jelzési utasítást, mintha könyvből olvasná.

A MÁV biztosítóberendezését és forgalmi utasításait bolondbiztosra találták ki anno. Ha mindenki betart minden rá vonatkozó szabályt, akkor ilyen nem fordul elő. Ha egy ember hibázik általában még akkor sem...

2013. dec. 2. 18:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 anonim ***** válasza:
94%

Kezdjük az elején: Nincs semmilyen katasztrófa, felesleges pánikot kelteni.

"Az előzőt se vizsgálták ki": Honnan ez a nagy szakértelem? Egy repülőgép balesetet 2-3 évig vizsgálnak, a KBSZ (Közlekedésbiztonsági Szervezet, de nyilván ezt tudod, ha ennyire szakértője vagy a témának) egy "egyszerű" vonat elé hajtott autójával esetet is fél évig vizsgál. Egy vizsgálat nem abból áll, hogy kimennek, megnézik, hasukra ütnek, ki volt a felelős és hazamennek. Ennél jóval sokrétűbb a dolog, ami időbe telik.


Amúgy különösebben nem kell befosni, az ilyen esetek kivétel nélkül valamilyen üzemzavar során történnek meg. A kelenföldinél kábelvágás volt, a mostaninál is biztosítóberendezési zavar volt. Emellett ezek a vonatok nem 200-al robogtak egymás felé, hanem 20-30 km/órás szédítő sebességgel. Pont azért mert baj volt alapból. Az emberek megszokták az ócska D kategóriás amerikáner akciófilmeket ahol 250 km/ó-val rohan szembe egymással két vonat és jön svarzinéger és végül megment mindenkit. Azért ilyen nincsen a valóságban...


Mellesleg a MÁV közlekedési rendszere (részben pont az elavultsága miatt) túlbiztosított, és egyik legjobb baleseti statisztikát produkáló vasút Európában. Pl. az egységes európai biztosítóberendezést pl. azért nem engedték telepíteni és használni, mert az visszalépés lenne a MÁV 40-50 éve használt rendszeréhez képest.


A MÁV-nál pl. az is baleset, ha csak 1 -t is elmész a vörös jelző mellett. Hiába nem folyt vér, nem halt meg senki, mégis balesetként kezelik. Nos nézzük meg, hány embert kezelt a rendőrség baleset okozójaként mert belecsúszott a pirosba a kereszteződésben? Na? Bárki is? Szerintem senki....


Tehát nem kell befosni ilyen esetek megtörténnek eddig is megtörténtek, ez után is meg fognak, csak a sajtó fújja fel ekkorára hogy lehessen min csámcsogni...


A pancserozással pedig elmész any-dba, ő is pancser volt mert nem követelte meg apádtól az óvszer használatát...

2013. dec. 2. 18:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:
Nézz csak szét a KBSZ honlapján, aztán láss csodát: igen részletes balesetvizsgálati anyagokat fogsz ott találni. Nyilvános teljesen. És igen, erről az esetről is lesz anyag, hónapok múlva.
2013. dec. 2. 19:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 anonim ***** válasza:
0%
# 4 Monorierdő mond neked valamit, pancser?
2013. dec. 2. 20:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 anonim ***** válasza:
49%

#6: Suttyófej, mondtam már hogy anyá.d-apád volt pancser, hogy nem védekeztek, így ezen már túlléphetnél.

Igen, mond. Átlag 5-10 évente történik ilyen horderejű baleset a hálózaton súlyos sorozatos mulasztásokból. Ott sem lett volna semmi probléma ha nem 100-al halad az állomásközben a személyvonat.

Tulajdonképpen mit is magyaráztál meg ezzel? Igazából semmit. Pancser haver.

2013. dec. 2. 20:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 anonim ***** válasza:

"Itthon sosincs elszámoltatás, a monorierdőért felelős mozdonyvezető a mai napig nem ült börtönben. "


Látod mekkora ócska suttyó fas.zfej vagy. Nemhogy nem volt börtönben, hanem már szabadult is... Igen, leültették. Leülte a maga megérdemelt büntetését és kész.

Ennyit érsz baz.dmeg magyarázol és közben fogalmad sincs dolgokról...

2013. dec. 2. 20:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 anonim ***** válasza:

8-aska, hülyeséget írsz. Németországban pl. 2011-ben is történt emberi mulasztásra visszavezethető, halálos vasúti baleset. De lehet, hogy volt azóta is.


Ezzel együtt minden egyes szembeközlekedést nagyon komolyan kell venni, mert a jelenlegi szabályozás maradéktalan betartása esetén egész egyszerűen nem történhetne ilyen.

2013. dec. 2. 21:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 A kérdező kommentje:

Érdemes elolvasni a kommenteket.

[link]

A váci vasútvonal úgynevezett "rekonstrukciója" hónapok óta dühíti az utasokat, olyan vidéken, ahol nagyon gyér a buszközlekedés! (Vác és Szob között). A nagy "rekonstrukció" előtt a Nyugati és Kismaros között 40 perc volt a menetidő a zónázóval. Most csak a káosz van! Kinek az érdeke ez?! Ja persze, úgy lehet választást nyerni, ha minél több szalagátvágási cirkusz lesz!? Hogy aztán miért hiszik ezt 23 éve a kormánypártok, az rejtély. Ha ilyen kapkodással jár és szakszerütlen a munka, akkor csak választást veszteni lehet.

2013. dec. 2. 22:50
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!