Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Miért nincsenek már harmadoszt...

Miért nincsenek már harmadosztályú vasúti kocsik? Régen azok voltak a legolcsóbbak és most is szükségük lenne rájuk a szegény embereknek!

Figyelt kérdés

2013. dec. 16. 16:32
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
97%

Mert az UIC megszüntette ezt a fogalmat. Meg amúgy is az állandó költségek miatt egy 3.o.-ú kocsi közlekedtetése nem lenne nagyságrendekkel olcsóbb, ami a jegyárakban megjelenhetne.


A vasút pedig (bár nem látszik) nem szociális ellátó intézmény (még ha sokan úgy is gondolnak rá sajnos....) Akinek nincs pénze vonatra ne utazzon vele.


Nekem nincs pénzem Ferrarira, nem sírok a gyártójának, hogy készítse el gyengébb motorral és szarabb karosszériával mert nekem arra lenne pénzem.

2013. dec. 16. 18:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 anonim ***** válasza:
68%
De viszont ha már ferrari árban fizetek, akkor ne trabantot adjanak alám...
2013. dec. 16. 19:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/14 anonim ***** válasza:
100%
A vonat egy drága közlekedési eszköz, ezt tudomásul kell vennie mindenkinek, aki vonattal utazik.
2013. dec. 16. 20:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/14 anonim ***** válasza:
62%

"De viszont ha már ferrari árban fizetek, akkor ne trabantot adjanak alám..."


Az a helyzet, hogy a valós költségeket tekintve trabant árat fizetsz. Vagy még azt sem. Európa boldogabbik felén, ott ferrari árat fizetsz Itt nem.

Persze lehet jönni azzal, hogy ott sokkal többet keresnek. De a vasút bekerülési költsége itt is európai szintű a bevételek nem.

2013. dec. 16. 20:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/14 anonim ***** válasza:
100%
Mert nem éri meg üzemeltetni, iylen egyszerű, több a fenntartási költség, mint amennyi bevételhez jutnának a használatukkal, a vasút sem szeretetszolgálat.
2013. dec. 17. 18:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/14 anonim ***** válasza:
0%

De a vonatnak pont az a lényege, hogy "szociális intézmény" a legszegényebbek számára biztosítania kéne a közlekedést, ha máshogy, nem marhavagonban.


De ahogy látod kérdező, ezt a többi válaszoló úgy se fogja megérteni, tele van kapzsi kapitalistákkal a társadalom, kár volt a rendszerváltás.

2013. dec. 17. 21:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/14 anonim ***** válasza:
0%
Mellesleg az Orosz Vasút sem termel semennyi profitot, mégis járatják nagyon olcsón. Miért is? Hogy az orosz szegényemberek tudjanak közlekedni. Erről ennyit.
2013. dec. 17. 21:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/14 anonim ***** válasza:
0%

Ott a pont az utolsó válaszolonál!!!

Akkor a szegény ember mégis mivel utazzon? Kocsival? 500 ft os benzinárnál?? Pont erre kéne a vonat hogy a szegények is gond nélkül eljussanak akárhová. Nem 40 km távolság 1000 ft... nem kellenek ide új korszerű vonatok ameddig így áll az ország. Ahogy írták előttem marhás kocsiban is lehet utazni csak ne 1000 ft legyen már 1 jegy , valakinek a napi fizetése majdnem rámegy hogy csak felmenjen pestre meg vissza. Kész vicc!

2013. dec. 18. 09:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/14 anonim ***** válasza:
Sőt, Oroszországban a félreesőbb vidékeken olyan is előfordul, hogy a hosszú tehervonatokra ráaggatnak 1-2 üres platóskocsit, mert a mozdonynak az már nem nagy különbség üzemanyagban, és erre az emberek INGYEN felülhetnek, hogy mehessenek arra, amerre a tehervonat. Ezt a népnyelv "bicsovoz" azaz "hobó vonatnak" nevezi.
2013. dec. 18. 11:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/14 anonim ***** válasza:
100%
Csont hülyék vagytok, de jól áll nektek...
2013. dec. 18. 16:25
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!