Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Lehet e valamit tenni olyan...

Lehet e valamit tenni olyan esetben ha a volán egyik sofőrje megszégyenített minket az utasok előtt és káromkodott velünk a saját mulasztása miatt?

Figyelt kérdés
Sztori: Állok a megállóban elmegy mellettem a busz,jön a következő és kisegített minket abba h hívta a másikat,hogy várjon be minket. Mikor oda értünk a sörőr kint várt és szitkozódott velünk, és mikor leültünk elől akkor még ránk ordít,hogy "húzzatok hátra" az utasok előtt. És érdekelne hogy feljelentés vagy bármit lehet e tenni az ügy érdekében?

2014. okt. 12. 12:25
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
65%

Szia!

Természetesen kell panaszt tenni.A Volán társaság címére/email címére írásos panaszt küldeni vagy személyesen (írásos) panaszt tenni.Busz rendszám/esetleg járatszám és időpont feltüntetésével.

2014. okt. 12. 12:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
100%
Természetesen. Jelezd emailben vagy levélben az illetékes üzemeltető vagy közlekedésszervező felé az esetet, megadva a járatot és az időpontot is. Függetlenül a szituációtól, így nem viselkedhet utasokkal szenben - az ilyen inkább szállítson krumplit, lesz a helyére jelentkező bőven.
2014. okt. 12. 12:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza:
100%

Pontosan miket mondott mert attól is függ.

Amúgy rágalmazás.

2014. okt. 12. 12:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 A kérdező kommentje:
köszönöm a segítséget.A pontosan amiket mondott sajnos ki se írhatom mert az oldal is figyelmeztet,hogy moderátorok letilthatják csúnya beszédért. De akkor írok a volán társasághoz egy panaszt levelet és reméljük megoldódik.
2014. okt. 12. 15:23
 5/12 anonim ***** válasza:
0%

a pontos sztori sem mind1 azért. szóval ha jól értem, akkor neki kellett várnia titeket, ezzel még nincs is gond, nyilván emiatt felesleges idegeskednie...az, hogy elöl ültetek le, hát legtöbb esetben szolgálati hely, és csak akkor lehet használni, ha már végképp nincs hely a buszon, meg persze ha a sofőr nem ilyen idegállapotban van.


szerintem jobb annyiban hagyni a dolgot...nektek sem hiányzik egy újabb incidens, ugyanis nem feltétlenül fogják kirúgni...max kap egy figyelmeztetést meg fizetéslevonást, de rátok valószínű emlékezni fog, ha véletlenül megint vele utaztok...

rengeteg ilyen sofőr van, főleg középkorú távolságisok...ők még a saját kollégáikat is képesek lenézni, mert ők nagyemberek, mert ők viszik a társaság egyik leghosszabb járatát. nyilván van tapasztalatuk, és ha néha arogánsan lekezelőek az utasokkal is, nem fogják őket kirúgni.

2014. okt. 12. 15:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 anonim ***** válasza:
100%

"az, hogy elöl ültetek le, hát legtöbb esetben szolgálati hely"


Szolgálati ülőhely kizárólag akkor jelölhető ki, ha az autóbusz "négykezesben", azaz két gkv-val váltva közlekedik. A négykezes járatokat és az előzetes helyfoglalással közlekedő járatokat kivéve az ülőhelyek szabadon választhatóan utasok rendelkezésére állnak.

2014. okt. 12. 15:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 anonim ***** válasza:
100%
Ötös, nincs igazad. Igenis tudnia kell a szolgáltatónak arról, hogy egy bunkó kollega rontja a cég hírnevét. Nem kell kirúgni-kirúgatni, bőven elég, ha visszaléptetik garázssofőrré. Ráadásul elbocsátások esetén meglesz, hogy kit kell először kirúgni. Mert alkalmatlan a munkàjára.
2014. okt. 12. 19:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 anonim ***** válasza:

na jó, de ez mint tudjuk, csak az elmélet. amúgy köszi 6-os a kiegészítést. ezt is nyilván csak azért nem tudtam, mert a bevett gyakorlat szinte kivétel nélkül azt mutatja, hogy inkább odarakja a sofőr a táskáját, és nem engedi, hogy odaüljenek.

illetve egy másik kiegészítés, az viszont már elméletileg szabályszerű, hogy a sofőr hátamögötti 2 ülést a mozgássértülteknek, vakoknak, és gyengénlátóknak kell fenntartani. na ebben is az a bevett szokás, hogy mondjuk távolsági járatoknál 1-2 sofőr szól, hogy oda ne, de a legtöbb sofőrt nem érdekli.

2014. okt. 12. 19:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 Zsebvirág ***** válasza:
Vagy arra használják az első üléseket, hogy beszélgetnek az utasok a sofőrrel és elvonják a figyelmét...
2014. okt. 12. 21:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 anonim ***** válasza:

Persze az azért kimaradt hogy nem kellett volna megvárni, jelentsétek be, és legközelebb várhattok egy következő járatot.

Inkább megköszönni kellett volna, és megkérdezni szabad-e az a hely. Ha valaki mellé leülsz az iskolában vonaton etc. Ugyanúgy megkérdezed...

2014. okt. 13. 00:00
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!