Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » A 4-es metrót vagy a 7/7E/107-...

A 4-es metrót vagy a 7/7E/107-es buszt hasznákjátok e szivesebben? Mért nem megy egyik busz sem az Etele térre? Ennyi erővel elég lenne mindhárom busz a Keletiig.

Figyelt kérdés
Mivel a buszokon többnyire tömegnyomor van,inkább lehúzok a keletinél a "vakondalagútba",sokkal kényelmesebb,csak néha szarul van összehangolva a csatlakozásommal Kelenföldön.
2015. jan. 19. 22:26
 1/9 anonim ***** válasza:
én is szívesebben metrózok, mert nincs annyi ember és tiszta, rendezett. de mivel sokszor kis köztes megállókat használok, buszozok.
2015. jan. 19. 22:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim válasza:
Én eddig egyszer mentem a 4-es metróval (nem vagyok pesti), tényleg jó lett, miért nyomorognak mégis inkább a buszon az emberek?
2015. jan. 19. 23:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 A kérdező kommentje:
Mert "ingyenes metrópótlónak" tekintik a heteseket vagy lusták átszállni.:D
2015. jan. 19. 23:12
 4/9 anonim ***** válasza:

Nem arról van szó hogy "lusták" csak azért a metróra átszállás elég sok plusz idő. A buszon már van egy biztos helyed, jó esetben sok cuccod, ha leszállsz akkor el kell menni a metróig, lemész, feljössz, elő kell kotorni a bérletet, ami van, de 2 utazótáskával a kézben csak nyűg, aztán ha úgy van, még várhatok is 4-5 percet a metróra. És az emberek többsége nem fog teljes vonalon végigmenni, hanem 3-4 megállót, aztán leszáll, ott pedig közel ugyanúgy jön ki időben a metró meg a busz.


Vagy ha valaki Albertfalva-Budafok irányába megy, akkor sima 7-es busszal le tud menni oda, metróval meg át kell szállni. Lehet neked elég lenne a Keletiig, de nekem meg jobb lemenni 1 busszal Zuglótól Albertfalváig.


7E jelű busz alapból csak a Blaháig megy.


107-es busz meg több helyen megáll mint a metró, és sokan a köztes megállókon szállnak le-fel.

2015. jan. 19. 23:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:

Vagy Bartók, Kosztolányi, Szt. Imre kórház környékét nem érinti a metró.


Vagy rengetegen átszállnak Blahán 4-6-ra, vagy Ferencieknél 3-as metróra. Ők nem fognak 2 megállóért 4-es metrózni.


Szóval alapvetően elég nagy érvágás lenne az egyik legnagyobb forgalmú buszjáratot visszavágni.

2015. jan. 20. 00:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 A kérdező kommentje:
Tényleg,van sok más csatlakozási pont is.Csak azt nem értem,hogy mért megy a 7 meg a 107 is a Bornemissza térre,aki a pályaudvarig megy az mindenképp metrózzon vagy ha nem akar,akkor a Mórictól menjen a 49-es villamossal?:D
2015. jan. 20. 00:56
 7/9 anonim ***** válasza:
Én inkább metrózom. De azt is csak akkor használom, ha zh-t vagy vizsgát írok (Szent Gellért térig megyek), Kálvinon szállok át a hármas metróról.
2015. jan. 20. 07:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
100%

Kérdező, azért nem megy egyik busz sem a Kelenföldi pályaudvarra, mert az csökkentené a metró kihasználtságát. A jelenlegi szisztémában a 7-esek szerepe Dél-Budán a helyi forgalom kiszolgálása, a metróé pedig a városrészek közti gyors kapcsolat biztosítása.


Igen,ez egy kényszermegoldás, többek között ezért sem lett volna szabad ezt a metrót ebben a formában megépíteni: egy jól működő átmérős vonalhálózati elemet kellett miatta szétverni. Hossza miatt teljes értékűen nem válthatja ki a buszokat, Újpalota felé továbbvinni pedig nem igazán éri meg, nem volna meg a megfelelő utasszám a nagy lakótelep ellenére sem, mivel kertvárosias a köztes szakasz jó része.

2015. jan. 20. 09:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:

"aki a pályaudvarig megy az mindenképp metrózzon"


Ja, tulajdonképpen pont ez volt az egész átszervezésnek a célja, mert előre látható volt hogy a metrónak így igazából semmi értelme.


Mindig megy ugye a huzavona, egyik fél bizonygatja hogy kellett, meg hogy "nem is volt drága metróhoz képest". Másik fél meg ellenezte, ott hátráltatta ahol tudta (aztán meg learatta a babérokat átadásnál). De ha azt nézzük, hogy az oroszok megcsinálták volna ingyen is, akkor igen, baromi drága volt. Vagy ha úgy nézzük, 450 milliárdba került. Az 1-3-as villamosok felújítási költsége meg 40 milliárd, ennyiből a főbb vonalakat simán rendbe lehetett volna tenni és növelni a kapacitást.


De legalább kényelmes mert soha nincs tömeg rajta.

2015. jan. 20. 14:32
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!