Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Szükség van Dél-Budán a 7-es...

Szükség van Dél-Budán a 7-es és a 107-es buszra is?

Figyelt kérdés

2015. febr. 6. 08:38
 1/6 anonim ***** válasza:
32%
Igen. A 107-es kvázi "expresszbusz", ha nem lenne, akkor a 7-esből kellene kétszer ennyi.
2015. febr. 6. 11:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
42%

A 107-es buszra szerintem nincs nagy szükség Dél-Budán. A négyes metró átadása után meg lehetett volna rövidíteni a vonalát úgy, hogy csak a Keleti pályaudvar és Újpalota között közlekedjen, mert expresszjáratként ott van rá főként igény.


Pár perc sétával Dél-Budán a négyes metró bármelyik állomása megközelíthető, a Bornemissza tértől például egyáltalán nincs messze a Bikás park metróállomás gyalog. A 107-es busz jelenleg a Bikás parktól a Keleti pályaudvarig 23 perc alatt ér el, míg a négyes metrónak ugyanehhez a távhoz csak 11 perc szükséges.

2015. febr. 6. 22:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
60%

Szükség van mindkettőre. Ahol a metró nem áll meg, sokan utaznak oda is. Pl. Szent Imre kórház. Sajnos eleve a 4-es metró egy szar koncepció alapján épült. Amit a 3-as metrónál meg lehetett, és meg kellett csinálni, az alapján akarták a 4-est is. Csak ez épp nem működőképes koncepció. Még akkor sem lesz az, ha a 4. évezredben eléri végre Budafokot és Újpalotát is.


2-esnek meg üzenném, hogy létezik 7E Blaha-Újpalota szakaszon.

2015. febr. 6. 23:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
72%
Mindig ez van, hogy aki egy költséghatékonyabb, környezetbarátabb megoldással áll elő, azt leszólják. Ahelyett, hogy az emberek elgyalogolnának a metróállomásokig, inkább nyomorognak a tömött buszon, ami gyakorlatilag ugyanoda visz, egy átszállást leszámítva.
2015. febr. 7. 10:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
100%

# 4/4 ma 10:52


Meséld már el, hogyha a viszonylag gyakran járó buszon tömegnyomor van (mert van, de te is ezt állítod), akkor miért is nincs szükség ezekre a viszonylatokra? Az M4-et nem igazán lehet tovább sűríteni már, gondolj már bele mennyire kéne, ha ez az embertömeg arra tódulna. Nem mellesleg hóban-fagyban pl. Albertfalváról gyalogolj te el a Bikás parkig.


Helyi és helyközi közlekedést nem lehet csak és kizárólag költség szempontjából tervezni.

2015. febr. 7. 12:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
100%

Aki azt állítja, hogy a 107-es egy gyorsjárat, nézzen rá mégegyszer a menetrendre!


A kérdés leegyszerűsíthető a 7-es és 107-es közti egyetlen különbségre: azaz arra, hogy van-e szükség a Tétényi úton betétjáratra? Én úgy látom, hogy a Bikás parknál még mindig megvan az az utaslépcső (= hirtelen utasszám-növekedés egy megállónál), ami miatt anno a Bornemissza téri végállomást rendszerben tartották. Nem sok értelme lenne végigküldeni a 107-eseket is szinte üresen a Sáfrány utcán, míg a belső és az újpalotai szakaszon is szükség van a mostani követésre.

2015. febr. 8. 07:16
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!