Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Szerintetek nem kéne mégtöbb...

Szerintetek nem kéne mégtöbb budapesti buszvonalat trolibuszvonallá alakítani, illetve olyan városközi utakra, ahol gyakran jár a Volánbusz, de nem indokolt vasútvonal építése, városközi trolikat bevezetni?

Figyelt kérdés

2015. aug. 7. 22:44
 1/9 anonim ***** válasza:
Ennyire zsufolt varosban a troli inkabb nyug, mint jo megoldas: egyesiti a busz es a villamos hatranyait. Varosok koze meg a lassusaga, es a palyaepites soha meg nem terulo koltsegei miatt nem jo.
2015. aug. 7. 22:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
Én már évek óta nem értem ezeket a trolivà alakítós kérdéseket. A trolibusz, mint technológia, jó eséllyel 5-15 éven belül elavulttá válik, mert olyan tempóban fejlesztik az elektromos buszokat. Egyszerűen ma már épeszű városvezető nem építtet trolit, mert nem térülne meg addigra, ameddig kifejlesztik a városi dízeles buszokkal közel azonos paraméterekkel üzemeltethető elektromos buszokat.
2015. aug. 8. 06:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
89%
A troli a 80 éves maradványa. Semmi értelme bármit bővíteni a hálózaton (sőt...), mert vagy a földgázos vagy a tisztán elektromos (akkumulátoros) tömegközlekedés ki fogja szorítani pár év(tized)en belül.
2015. aug. 8. 13:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
Szeged ebben nagyon le van maradva. Az még mindig bővíti a trolivonalat. Bár elég szarul megy neki. Itt a lopás a cél, nem a fejlesztés. Normális sofőröket sem találnak, akik csak B kategóriás jogsival hajtják a trolit.
2015. aug. 9. 22:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:

Sose értettem a troliellenességet.


Az akkumulátor legyártása környezetszennyező, használat után is az. Nem gazdaságos, nyűg, nagyon sokat kell még fejlődnie.


A hibridbuszokról pedig annyit, hogy most megnézhetjük, hol tartanak... Például a klíma már nem tud működni, de kicsi ablakkal gyártják őket. 40+ fok az utastérben lényegében azért, mert hibrid.



Azonban elektromos áramot tudunk relatíve környezetbarát módon termelni, csak a drótot kell kihúzni, a járműbe elég akkora akku, hogy üzemzavar esetén kerülni tudjon.

A troli maga halk, jól gyorsul és lassul.


Esetleg még a gyorstöltésű elektromos buszok, de ott is nyűg szerintem a speciális akkumulátor.



Hogyha 15 év múlva lesz megbízható elektromos busz relatíve környezetbarát akkumulátorral, én még úgy is azt mondanám, megéri a trolibuszhálózatot fejleszteni. Ebben az esetben 20-25 év múlva kezdenének itthon is terjedni az akkus buszok, lehetne ott kezdeni, ahol nem troli van.


Hogy ~80 éves maradvány?

A vasút majdnem 200 éves. Zárjuk be?



Vasútvonal meg valóban nem kell mindenhova, nyűg fenntartani...

Van, ahol egyszerűen a települések nem elég nagyok hozzá. Egy Bzmot egység-méretű vonatnak nincs értelme. Akkor inkább legyen busz!!!

Amúgy nem tudom, nagy távolságon megéri-e a troli. Lehet, hogy oda nagyobb nyűg kifeszíteni a felsővezetéket, ott fenntartani....

2015. aug. 10. 12:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
Gyönyörű a rentgeteg drót meg oszlop látványa. Ezek is környezetbarát termékek? Biztos nem szennyezi a környezetet mikor legyártják, vagy kukába dobják mert elhasználódott. Van egy ellentmondásos. A hibrid buszok akkujával kapcsolatban. Lehet hogy káros mikor gyártják és megsemmisítik. De ha már amit írtál, hogy a troli is tud menni egy kanyart áramszünet esetén, akkor Szerinted abban mekkora és mennyi akksi van? Pl Szegeden a piros trolikban van egy pár 400 voltos akksi. Vagy azok környezetbarát gyártású akkuk?
2015. aug. 10. 22:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:

Nyilván kisebb akku elég 1 km megtételéhez...


A hibrid buszokkal meg hagyjanak békén, amíg ennyire kifejletlen...


Jaj a drótok....

Szerintem kevésbé környezetszennyező, mint a sok akkumulátor.

A látványa meg... nem is látszik.

Ennyi erővel szüntessük meg az összes vasútvonalat, villamosvonalat... Sőt, az áramszolgáltatást is, mert jaj a drót látványa.

2015. aug. 16. 10:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
Ebben teljesen igazad van. Meg kellene szüntetni.
2015. aug. 16. 10:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
A trolin hamarabb leszel rákos mint a buszon. 😊
2015. aug. 16. 10:19
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!