Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Egyértelműen megtérülő beruház...

Egyértelműen megtérülő beruházás volt az 1-es villamos átvezetése Budára?

Figyelt kérdés

Eddig mindössze 3-szor használtam a villamosnak azon szakaszát. Először tavaly nyáron, és akkor azt vettem észre, hogy alig használták ezt a részét, viszont tegnap csúcsidőben az Infoparknál szálltam fel Pest irányába, és szinte mozdulni sem lehetett, olyan sokan voltak.

Emlékeim szerint a régi 103-as busz is sokszor volt tömött, de az sokkal ritkábban járt, mint most az 1-es.


2016. márc. 18. 20:12
 1/5 anonim ***** válasza:
100%
Igen, az emberek megszokták a villamost és használják, a kelenföldi hosszabbítás még több utast fog a villamosra terelni.
2016. márc. 18. 21:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 MZ.per.X ***** válasza:
100%

Viszonylag gyakran járt a 103-as busz is, és mindig tömve volt. Én is jártam egy időben dolgozni vele, már 6 óra előtt is sokan voltak rajta, tipikus munkába járós busz volt.


Plusz alapvetően csökkenti valamennyire a belváros forgalmát is. Eddig ha mondjuk Kökire, Stadionokhoz kellett menni hazautazás miatt, akkor be kellett menni egészen a belvárosba és onnan kimetrózni. Most valamennyi embert elvesz az 1-es villamos.

2016. márc. 19. 01:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 MZ.per.X ***** válasza:
100%

Még annyit hozzátennék, hogy alapvetően sokkal vonzóbb villamossal utazni azon a szakaszon mint busszal, mert a villamos nem függ gyakorlatilag semennyire az aktuális közlekedési viszonyoktól.


A 103-as busszal meg már Kelenföld Erőmű környékén állt a reggeli csúcsforgalom, Rákóczi híd előtt is mindig bedugult. Délután meg még problémásabb volt, Müpá-nál például mindig marha nagy tömeg várt, plusz volt hogy annyira szétcsúszott a menetrend, hogy egymást érte be 2 busz, azután meg 20 percig semmi. A Budafoki-Dombóvári szakasz meg teljes halál volt, gyalog jobban lehetett sokszor haladni.

2016. márc. 19. 13:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
73%
Ez olyan dolog hogy megtérül vagy sem, meg kellett csinálni, egyrészt volt rá pénz másrészt meg abból a pénzből sok ment zsebbe is amihez ez jó volt fedésnek.
2016. márc. 21. 06:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
44%

Hát, kb. a 103-as eddigi utasai használják, csak a villamos sűrűbben is jár, illetve a 3 kocsis Tátrákon is jóval több férőhely van, mint a csuklós buszokon.


Én inkább összességében szükséges beruházásnak nevezném. Buda délebbi részeiről elég hiányosak voltak a pesti kapcsolatok, amik jók, azok is a Belváros felé mennek, ezen az 1-es kétségtelenül sokat javít, ugyanakkor ez még kevés, meg kellene építeni a Galvani vagy az Albertfalvai hidat Csepel és Pesterzsébet felé.

2016. ápr. 1. 00:02
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!