Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Igaz, hogy ha nincs négyes...

Igaz, hogy ha nincs négyes metró, akkor az árából minden busz új lehetne és a hármas metró felújítására most lenne elég pénz?

Figyelt kérdés
2016. nov. 6. 19:18
 1/8 anonim ***** válasza:
87%

Forintban kifejezve igaz.

Viszont ha nincs négyes metró akkor nincs a négyes metróra kapott uniós pénz sem ( mondjuk lehet megadták volna a másik két célra is ).

2016. nov. 6. 19:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
84%
Nem a negyes metro viszi el a penzt a buszokrol es a harmas metrorol, hanem az vezerigazgato es a cimborai....
2016. nov. 6. 19:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
0%
Inkább a hülye Bubi Buli nem kellett volna.
2016. nov. 6. 19:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
100%
Ott a városvezetőség keze munkája az hogy nincs lóvé a hármasra és az új buszokra. Ha normálisan, becsületesen kezelnék a helyzetet már a hármas metró is majdnem kész lenne a felújítással és a felújított metró kocsik helyett új Alstom szerelvények lennének.
2016. nov. 6. 19:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
100%

A BuBi már régen visszahozta az árát, az egy jó befektetés volt, a jövőben is fogják fejleszteni.

[link]

2016. nov. 6. 19:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
100%

Ez így direktben nem igaz, mert abból a támogatási programból, amibe az M4 tartozott, a magyar kormány (es nem az EU) döntése alapján nem lehetett buszt venni.


Persze ha nem nyomja úgy a metrot a városvezetés és inkább új buszokért lobbizik, lehet, más lett volna a szabály. Nem tudhatjuk, mi lett volna, ha...


Az viszont biztos, hogy a metróprojekt rengeteg kisebb, de összessegükben jóval jobb megtérülesű fejlesztési projekttől vitte el a pénzt. És ezekbe bőven fért volna új járműbeszerzés is.

2016. nov. 6. 22:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 Alex Fly ***** válasza:
100%
És azt sem szabad figyelmen kívül hagyni, hogy amennyiben a M4-re (illetve a többi fejlesztésre) kapott uniós támogatást a felhasználási feltételeknek megfelelően használja fel a főváros és teljesíti azokat a kötelezettségeit, melyek a támogatás feltételei voltak, akkor most a hármas metró felújításánál sem intett volna be az Unió, hanem erre is lett volna EU-forrás...
2016. nov. 7. 20:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:

nem csak az a metró amire felülsz, és utazol pár megállót.

az egyszerű utasok bele sem tudnak gondolni mekkora infrastruktura,micsoda technika van a metro mögött,és a megépítése rengeteg embernek teremtett munkalehetőséget.csak csodálni lehet azt a technikai hátteret ami szükséges a működtetéséhez.és ezt mind emberek tervezték.Ne sokalljuk hát hogy drága a menetjegy.

2016. nov. 24. 19:50
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!