Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Mely vasútvonalakat kellene...

Mely vasútvonalakat kellene felújítani a közeljövőben?

Figyelt kérdés

2017. nov. 30. 17:46
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
76%

Nyíregyháza-Mateszalka, Nyíregyháza-Vasarosnameny


Illetve nem ártana SzSzB megye és a romániai Szatmár megye közlekedési kapcsolatait is fejleszteni, ugyanis nonszensz, hogy a két, egymástól mindössze 90 km-re fekvő megyeszékhelyről csak Debrecenen át, kb. négy óra alatt lehetséges eljutni egyikből a másikba.

2017. nov. 30. 18:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 anonim ***** válasza:
59%

Egyetértek az előttem szólóval, az Nyh-Namény és Nyh-Szalka vonalak nagyon leromlott állapotban vannak, a maximális 80-as sebességet szerintem sehol nem érik el, de van a pályán 30-as és 20-as lassújel is a rossz pálya miatt, 60 kilométert 100 perc alatt megtenni pedig már tényleg vicc.

A Debrecen-Szalka vonal is hasonló állapotban van, ott a pálya talán jobb, de a vonatok sokkal rosszabb állapotban vannak és az utazóközönség sem túl bizalomgerjesztő. De az összes Kelet-Magyarországi mellékvonalra ez jellemző sajnos, karbantartás 0, az utasszám csökken mert busszal gyorsabban megközelíthető bármely falu vagy város a vasút mentén, egyszer aztán ezek is ugyanarra a sorsra jutnak mint elődeik, amiket bezártak (illetve hivatalosan szüneteltetnek) 2009-ben. A szomorú csak az, hogy a vasút mentén közlekedő buszok mindig tele vannak, és szerintem szívesebben választanák az utasok közül sokan a vasutat, ha nem 30 km/h lenne az átlagsebesség.

Szóval összegezve 113, 116-os vonalon kéne leghamarabb a pályát felújítani szerintem, illetve a 110-es vonalon a pályán kívül a szerelvényeket is, bár azokat lassan már csak beolvasztani érdemes.

2017. nov. 30. 19:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/14 A kérdező kommentje:
#2 A 110-esen én kb. kéthetente utazok, ugye a vonalon M41 dízelmozdony+2-3 Bhv személykocsi+ BDt vezérlőkocsi szerelvények közlekednek. Múltkor a három Bhv kocsiból kettő Psta bhv volt
2017. nov. 30. 19:42
 4/14 A kérdező kommentje:
#2 A 110-esen én kb. kéthetente utazok, ugye a vonalon M41 dízelmozdony+2-3 Bhv személykocsi+ BDt vezérlőkocsi szerelvények közlekednek. Múltkor a három Bhv kocsiból kettő "Posta" Bhv volt,én már ezt is fejlődésnek értem meg, bár emlékeim szerint néhány éve Desiro motorvonatok is jártak a vonalon.
2017. nov. 30. 19:44
 5/14 anonim ***** válasza:
64%
Belgrád felé a legfontosabb jelenleg :DDD
2017. nov. 30. 20:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/14 anonim ***** válasza:
32%
Nem is feltétlenül a személykocsikra értettem, azoknak leginkább csak a tisztaságával van gond, bár az az egész országban jellemző (kivéve persze flirt, talent és társai, de ezek újabbak, ezekre még valamennyire vigyáznak is), inkább a mozdonyok a problémásak, sokszor robbannak le, mikor Debrecenben járok gyakran találkozom 20-30 perces késésekkel is a Mátészalka felől érkező vonatoknál, bár lehet hogy csak én fogom ki mindig ezt mikor arra járok és egyébként jobb a helyzet. Desirok tényleg voltak, ha jól rémlik 2010-11-ben, az apropó azt hiszem az volt, hogy valamelyik vonalon feleslegessé vált néhány belőlük, azokat addig is szétosztották, hogy ne álljanak, kevesebbet fogyasztanak mint a régi dízelmozdonyok. Ha jól tippelem akkor az esztergomi vonal villamosítása után újra visszajöhetnek, ott már nem lesz rájuk szükség, gyanítom megint kiküldik másfelé a desirokat, hátha kap Debrecen is belőle, már az is nagy előrelépés lenne.
2017. nov. 30. 21:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/14 A kérdező kommentje:
Aha! A Csörgőkkel tényleg sok a műszaki probléma. A nyáron például emlékszem, hogy egy Nyírcsászáriban lerobbant Csörgős ingavonatot egy szlovák magánvasúti mozdony vontatott be Nyírbátorba...
2017. nov. 30. 22:04
 8/14 anonim ***** válasza:
32%
Na igen, bár a szergejek sem különbek, ugyan Debrecenben és Záhonyban már remot szergejek futnak csak, még azok is gyakran lerobbannak, hiába a felújítás, akkor is benne van már 40-50 év ezekben. Ideje lenne már mindet cserélni, bár még mindig nincs miből, de hátha pályázik a MÁV, és nyernek pénzt új dízelmozdonyokra
2017. nov. 30. 22:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/14 anonim ***** válasza:
32%

Szerintem leginkább a 142-es vonalat, meg a kelet magyarországi vonalakat kellene (amiket #1 is írt) Nevetséges hogy 40-el döcög a vonat.

Illetve a nyugati környékén hogy nagyobb legyen a pálya kapacitása, hogy a 2es vonalról, illetve az általam írt 142es vonalról ha mondjuk tegyük fel megvalósulna, beférjen a több vonat a nyugatiba.

2017. nov. 30. 23:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/14 anonim ***** válasza:
29-es, bár itt nem feltétlen csak felújítás kéne, hanem villany, mert főleg nyáron a Csörgők azért nem épp ideálisak. Elviszik a voantot, de azért érezni, hogy eléggé erőltetett, ami kijön a meghibásodások számában is.
2017. dec. 2. 05:02
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!