Hogy fordul meg a metró a végállomás után?
Köki-3-as a vezető átül a szerelvény azon oldalára, amelyik a menetirány felé néz.
Átnézni meg azért szokták, hogy nem maradt-e bent valaki?
Semmi titok nincsen bent.
Benézni azért néznek be, hogy senki ne maradjon fent. Az üzemi terület, balesetveszélyes, ha a kedvesutas pánikba esik, és kifeszegeti az ajtót, megpróbál kiszállni.
15-20 éve fiatal koromba mi sokszor lehasaltunk az ülésre, és bementünk Újpesten a kihúzóba, nem csesztek le minket. Talán egyszer szólt a sofőr, h hamarosan kimegyünk, és ki tudunk szállni, ne aggódjunk. (Cseppet sem aggódtunk :))
Amúgy úgy tudom, volt már ilyen, hogy baleset ért valakit így, hogy kifeszegette az ajtót. Ja és a másik a terrorveszély.
Ez van sajna.
Amúgy ugyanolyan alagútszakasz mint amiben nap mint nap utazol, csak középen egy járda van, amin a vezető végig megy. Ennyi.
A végállomás után kihúzóvágányok vannak, 2-3, ütközbakban végződő vágány, amelyeket váltók kötnek össze az vègállomás felőli végükön. A vágányok mellett vagy között pedig üzemi járda van, ezen közlekednek a metróvezetők a vonat egyik végétől a másikig.
Mivel üzemi terület, megnézik, hogy ne lépjen oda be senki. A vonatokon is elhangzik a “Vonat üzemi területen állt meg...” szöveg, hogy a véletlenül fent maradó utasok ne próbáljanak meg kiszállni.
"terrorveszély"
igen, otthon teljesen elképzelhető, hogy Jamal Abdul-Ahmed az üzemi területen fog robbantani, nem is a teli Nyugatiban, vagy Keletiben :-D vagy ha nem ő, akkor Pista bácsi terrorveszélyt jelentve bedob egy üres pálinkásüveget? :-D
A Fidesz-féle migráncs-agymosás óta sajnos nem lehet értelmesen beszélni a terrorveszélyről, mert a fenti reagálások egyike az általános válasz rá.
Ennek ellenére itt Mo-n is voltak robbantások, és valljuk be, lesznek is, migráns ide vagy oda. Mindig voltak gázosabb időszakok, aki akar, emlékszik olyan időszakra, amikor 10-15 éve gépfegyveres katonák voltak a metróban nálunk is. Ez van, sajnos az élet velejárója.
Így az is amit fent írtam. És igen, pl. nagyobb esélye van egy bonba elrejtésének a kihúzóban, mint az állomásokon álló szerelvényen 600 utas között.
Aki életében már dolgozott közlekedésben az 1x-2x már kapott erről oktatást. Már akkor is, amikor az átlagmagyar azt sem tudta, hogy léteznek migránsok.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!