Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » A régi Bzmot nevű vonatból...

A régi Bzmot nevű vonatból van még a MÁV-nak vagy leselejtezte őket?

Figyelt kérdés
Egyre több a Flirt és a Desiro, Bzmotból már évek óta egy darabot se láttam közlekedni.
2018. aug. 24. 14:19
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
100%

Pedig rengeteg közlekedik még belőlük.


Balatonszentgyörgy-Tapolca-Celldömölk vonalon jár sok itt a környéken, Desirokkal vegyítve. De Egerszeg fele is járnak, vagy elég az Alföldre gondolni, ott az uzygyik mellett rengeteg jár.


Iemig-re felmész, ott meg tudod lesni merre járnak épp.

2018. aug. 24. 15:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 anonim ***** válasza:
Uzsgyik*
2018. aug. 24. 15:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/14 anonim ***** válasza:
100%
Van még belőle bőven, mellékvonalakon ma is használják.
2018. aug. 24. 15:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/14 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat. Csoda hogy még működnek.
2018. aug. 24. 15:42
 5/14 anonim ***** válasza:
100%

Annyira nem csoda, olcsón üzemeltethetőek, szinte mind remotorizált, amik meg adódnak kisebb gondok a legtöbbje olyan amit még a vezér is el tud hárítani.


Mifelénk például a Desirókra sokkal több panasz érkezik. Hiába modernebbek sokkal, de sok velük a gond, ráadásul itt az esetek nagy részében esély sincs arra, hogy valamit kezdjen vele a vezér. Talán ha a vizet forralják, utántölteni lehet, illetve a fékhibát lehet kezelni, körülbelül ennyi, más esetekben gyakran vége a dalnak.

2018. aug. 24. 16:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/14 anonim ***** válasza:
18%

"Hiába modernebbek sokkal, de sok velük a gond,"


Ez valószínűleg annak köszönhető, hogy kedves vezetőink mindig valami fapados butított verziót rendelnek az új járművekből. Ez van egyébként villamosnál, metrónál és busznál is.

2018. aug. 24. 16:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/14 anonim ***** válasza:
52%

A Bzmotokat a kisebb forgalmú mellékvonalakra száműzték, de még van belőlük bőven.


"Egyre több a Flirt és a Desiro"

A legújabb Desirók 9 éve érkeztek (használtan). Csak az esztergomi vonal villamosítása után átrakták máshová őket.

2018. aug. 24. 20:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/14 anonim ***** válasza:
24%

"Csoda hogy még működnek."

Én azon csodálkozom, hogy az újak még működnek!

2018. aug. 24. 22:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/14 anonim ***** válasza:
89%

"Ez valószínűleg annak köszönhető, hogy kedves vezetőink mindig valami fapados butított verziót rendelnek az új járművekből. Ez van egyébként villamosnál, metrónál és busznál is."


Nem ez az oka. A magyar közlekedési vállalatok beleszoktak a szocializmusban gyártott faék egyszerűségű járművekbe. Azok jóval megbízhatóbban működnek kevesebb és egyszerűbb karbantartás mellett. A Desirokra nem voltak felkészülve a MÁV-csoport sufnijai, ezért jutottak arra a szintre, ahol vannak - vagyis hogy full üzemképtelenné válik 1-1 heti szinten, de az, hogy a 2 motorból az egyik nem megy, vagy hogy megfulladnak az utasok a klíma hiánya miatt, ennél jóval gyakoribb.

2018. aug. 25. 00:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/14 anonim ***** válasza:
100%
A Kál-Kápolna - Kisújszállás vonalon is BZmot jár, meg valamelyik fordulóban a Füzesabony - Miskolc vonalon is.
2018. aug. 25. 15:11
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!