Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Egyéb kérdések » Egyetemisták? Ti mit gondoltok...

Egyetemisták? Ti mit gondoltok erről?

Figyelt kérdés

Jelenleg első éves hallgató vagyok egy egyetemen,és arra lennék kiváncsi önző dolognak tartod-e az olvasottakat.


Általában ha tehetem bejárok előadásokra,viszont vannak olyan ismerőseim és "barátnőim",akiket abszolút nem érdekel a tanulás,és szinte semmilyen szorgalom és akarat nincs bennük. Igy van ez az én szobatársnőimmel is. (Nem vagyunk túl jó barátnők,de megvagyunk egymás mellett). Lényeg az,hogy nem szivesen adom oda az ilyen embereknek az egész szemeszteri jegyzetet. Nem járnak előadásokra,én járok,ha kell korán felkelek,ha kell este fél6ig órán vagyok,mig ők alszanak vagy épp agybutitó szappanoperákat néznek(ők viszont nagyon ritkán),ezt abszolút nem tartom igazságosnak,hogy megkapják azt amit magamnak jegyzetelek.

Van barátom akinek szivesen odaadom,mert ő is segit rajtam,és bármikor számithatok rá,de ilyen hanyag embereknek nem.

A héten történt,hogy eddig egy állitólag nagyon jó barátnőmnek gondolt személynek adtam oda egy majdnem egy szemeszternyi jegyzetet,megkértem rá,hogy ne küldje tovább,tegnap már a szobatársaim kezében volt a kinyomtatott változata...

Dühös és egyben csalódott voltam!

Akkor döntöttem el,hogy soha többet senkin nem segitek (olyanon aki rajtam sem soha)



Mit gondolsz erről az egészről?

Önzőség lenne?



Köszi válaszodat előre is :)

20L



2013. ápr. 18. 19:21
 1/3 anonim ***** válasza:

Na, én vagyok az, aki mindig megfogadtam, hogy soha többet senkinek nem segítek, aztán persze mégis.


szóval én támogatom, ha erős vagy és kitartasz, én nem segítesz. HElyettem is légy erős :)

2013. ápr. 18. 19:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:

Én nagyon szivesen segitenék,mert jó érzés,de olyatól akitől semmit nem kapok viszont,és ilyen felelőtlen embereknek mint itt vannak egyesek,nem fogok. Szomorú ez az egész,de ez van.