Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Egyéb kérdések » Magyarórákon szuicid gondolata...

Cukilanykahellaszia kérdése:

Magyarórákon szuicid gondolataim vannak. Ez normális?

Figyelt kérdés
Más is tapasztalt már ilyet? Forduljak orvoshoz?

2018. okt. 4. 08:38
 1/7 anonim ***** válasza:
Miért pont magyarórán? Máskor nincsenek?
2018. okt. 4. 08:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
17%

Ez nem normális! Nyelvtan vagy irodalom, esetleg mindkettő? Fordulj korrepetítorhoz vagy magyartanárodhoz!

Engem inkább matekon kísértett meg az öngyilkosság vágya.

2018. okt. 4. 09:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
55%
Magyar irodalom órán nekem is az volt gimnáziumban, viszonylag normálisnak mondanám, amilyen szar tud lenni egy ilyen óra. El fog múlni.
2018. okt. 4. 23:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 carrionmill válasza:
0%

Teljesen normális, hogy egy egészséges, épeszű, értelmes és gondolkodó ember agya egyből begörcsöl attól a sok gigantikus és destruktív oltári baromságtól, amivel irodalom órán fonnyasztják-rohasztják-butítják a gyerekek agyát!


Olyan ez mind a zsebszámoló gépek komolyabbikai, azok is elkezdenek villogni, ha valaki hülyeséget kérdez tőlük, például nullával akar osztani. Az egész lényegében nem másról szól, mint egyrészt állami tanmese, hogy általa olyan ideológia mentén manipuláljanak, ami a mindenkori hatalom érdekeit szolgálva. Másrészt meg az a céljuk vele, hogy leszoktassanak a gondolkodásról, mint ahogy Hitler is mondta "az a vezetők szerencséje, hogy legtöbb ember nem gondolkodik" és ezt a tényt Hitler nagyon jól ki is használta. Egyszer Churchill be is szólt neki: miután Hitler 45 percig szónokolt, Churchill ezt mondta neki: "Ne haragudjon, nem értettem egészen jól, megtudná ismételni?" Sajnos a sirodalmár naplopók viszont megismétlik, sőt még neki állnak elemezni is! Harmadrészt meg többféle naplopónak ez kiváló lehetőség, hogy tehetség és munka nélkül mindenféle szánalmas handabandáért fizetést kapjon, és egyéb jövedelmet vegyen fel.

Aztán persze azt hazudják, hogy "humán" tantárgy, pedig legfeljebb humanoid, mint például a zombik is humanoidok, de nem humán lények.


Minden embernek meg van az életében a saját problémája. Normális embernek viszont a problémák kihívást jelentenek, melynek megfelelni erőt ad és megpróbálja megoldani őket; és véletlenül sem másokat gyötrő sirámokat ír belőle! Továbbá meg kell nézni az sirodalom könyvekben felsorolt sirodalmárokat, szinte egy sincs köztük, akinek nem volt valami nyakon felüli problémája (pszichopata vagy akár elmebeteg volt) és / vagy ne lett volna neki valamiféle szexuális aberrációja és / vagy ne lett volna öngyilkos és / vagy nem ölt meg volna ő másokat. Gyakorlatilag így azt tömik a diákok fejébe, hogy különféle grafomániás destruktív és büdös neki a munka idióták hogyan nem tudták megoldani az életük problémáit, és a köré miféle egoista-érzelgős szóhasmenést körítettek.


A "nyelvtan" tantárgy ahogy tanítják, is nevetséges, meg kell nézni az eredményt, a magyarok idegen nyelvtudása igencsak siralmas. Helyette tanítanak mindenféle felesleges hülyeséget, így például alliteráció, metafóra, szinesztézia, bla, bla, bla, meg szemenszedett hazugságokat. Így például a finn-magyar nyelvrokonságot úgy állítják be, mintha a 2 nyelv nagyon közeli rokona lenne egymásnak. Hát körülbelül annyira közeli rokona egymásnak, mint az orosz a spanyolnak! Másrészt olyan szedett-vedett marhaságokkal akarják igazolni a két nyelv rokonságát, hogy nagyon sok szavunk hasonlít egymásra. Csakhogy ez nem igaz, mindössze néhány! Aki nem hiszi, annak barátja a finn-magyar szótár! Azt észt és a finn nyelv sokkal közelebb áll ebben a tekintetben egymáshoz. Aki egy kicsit is tanulta már a finn nyelvet, azt tudhatja, hogy a finn és magyar nyelv leginkább a nyelvtanában hasonlít egymáshoz és némileg a dallamában. Így például ha egy vonaton utazol egy kocsiban, a másik kocsiban pedig finnek utaznak, nem hallod jól mit mondnak, csak úgy átszűrődik a beszéd a másik kocsiból, úgy tűnhet, mintha magyar beszédet hallanál. E két dologról pedig a

csodálatos középiskola tankönyvek egy mukkot sem szólnak!


Az pedig, hogy valakinek a matektól fájdul meg a feje, hát az elég szégyen ő rá nézve! Ugyanis a matek a világ legkönnyebb tantárgya! Két dolog miatt is: egyrészt semmi mást nem kell hozzá, mint gondolkodni; másrészt lexikális információ is nagyon kevés van benne, ellenben például a biológiában lexikális információ is van bőven. Nagyon sok gyerek gondolja mindettől függetlenül azt magáról, hogy "hülye vagyok a matekhoz", ami leginkább egy bárgyú önbecsapás. A valóság az, hogy nagyon sok botcsinálta matek tanár van - nagy tisztelet a kivételnek - aki sem a gyerekhez, sem az oktatáshoz, sem a matekhoz nem ért. Maximum érteget. És míg az irodalom tanárok is hajlandóak magukat nyelvtudósnak színlelni, közben nagyon sok büfészakos ruhatáros, miközben verseket elemezget, odáig még nem jutott el, hogy minimum megtanuljon értelmesen és logikusan beszélni: ilyenek a matektanárok között is vannak, akiknek nem erőssége az értelmes beszéd. És a szegény gyerekeknek matek óra címén lenyom valami zagyvaságot, amit lehet, hogy ő valahogy érteget, de hogy más is megértse, ahhoz szinte pszichiáternek kell lennie a tanulónak, hogy kihámozza, na, most mit is akart mondani ez a szerencsétlen! A szegény diákok viszont jóhiszeműen de naivan készpénznek veszik mindezt, miközben logikusan próbálnak gondolkodni, és össze tévesztik a tanár zagyvaságait a matekkal, és önmagukat becsapva azt hiszik, hogy a matekot nem értik, miközben a tanár zagyvaságait nem értik csupán!


Ja és az irodalom az alapvető kultúra része... Miféle kultúráé? Az élő holtaké? És az eredményt is meglehet nézni. A suli ahova járok, ott éppen irodalom - történelem szakos az igazgató, és olyan gyökér, hogy egyszer valami kapcsán szóba jött, hogy mi a víz kémia képlete: hát még ezt sem tudta megmondani! Vagy meg kell nézni például egy büfészakosok által magyarra szinkronizált filmeket; vagy valamelyik média firkászait: ilyeneket mondanak: "ez meg ki?" . Nem tudja a nagy "humán" és nyelv szakos, hogy az ez szóval a tárgyakat jelöljük, személy esetén az ő szót használjuk. Vagy azt írja, hogy meghalt, elhunyt a kutya: meghalni, elhunyni csak emberek szoktak, az állat az megdöglik vagy elpusztul. Vagy a magyar narrátor szívbaj nélkül ezt mondja az ismeretterjesztőféle filmben: "az ősállatok a Földön 600 milliárd évvel ezelőtt." Ja persze, a 14 milliárd éves világegyetemben és a 4,5 milliárd éves Földön…

És mind emellett a történelem oktatás sem ér semmit, mert az egy dolog, hogy az aktuális hatalom azt is mindig elferdíti a saját érdekei szerint; de "a történelem az élet tanító mestere" mondás igazságából is az lesz, amit Einstein mondott: "a történelem tanulsága az, hogy az ember semmit nem tanul a történelemből.

És igen irodalmárok sírámai; történészek történetei, és mégis a történelem csak ismétli önmagát, is már sikerült kivívnunk a sok más mellett a már elkezdődött globális

éghajlat változást is, aminek ki tudja mi lesz a vége!


Persze azok is nagyon szeretik a sirodalmat, akiknek fájdalmas a gondolkodás; és aztán saját kis lelki defektjeihez kereshet magának egy hozzá közel álló rímelő firkászt a hóna alá lelki-szellemi mankónak.

Elég szégyen, hogy ilyen hülyeségekkel pazarolják a gyerekek idejét, és fiatal éveit, ráadásul 8 + 4 évig, és kötelező érettségi tantárgyként! Miközben meg a legfontosabbat nem tanítják meg a gyerekeknek, érzelgős naplopó pszichopaták sirámaival meg butítják őket! És akkor lesnek, hogy pszichiáterek szerint is mekkora a társadalomban a depressziósok és egyéb mentálisan sérültek száma!

A legfontosabb amit tanítani kellene, az az ember- és önismeret, épelméjű, normális pszichológia. Saját magunkhoz való használati utasítás. Nem marketing, nem hittan, nem erkölcstan; hanem hiteles, valódi tudás, olyasféle, ami például a kiváló és világhírű társadalom tudós és pszichoanalitikus Erich Fromm könyveiben olvasható.


Ez lenne a humánum, ami az életről szól; az irodalom az nekrofilium, zombinium! Destruktív, hosszú lére eresztett süket rizsa, amitől egyből ezer évet öregedik az ember. Mindezeken túl pedig a reáltantárgyakat kellene oktatni, mert azok nem csak szépek, hanem ezekre van szükség az életben; az önismereten kívül az emberi fejlődéshez. és egyik sem nehéz egyáltalán; de ehhez olyan pedagógusok is kellenének, akik értenek a gyerekhez, értenek az oktatáshoz, és értenek az adott tantárgyhoz.


E változáshoz ugye legfőképpen az kellene, hogy sokan ne gondolják hisztizve azt, hogy nekik joguk van a kis fejecskéjüket gondolkodás helyett csupán sapka tartásra használni, illetve ilyenből élni hasznos munkát nem végezve, hogy mások kárára és másokra erőszakolva.


Egy szó, mint száz, teljesen normális dolog, hogy ha az irodalom órán elhangzott sok érzelgős pszichopata ostobaság komolyan megviseli az épeszű embert; de legyen állóképességed; ne hogy már még te csináld ki magadat egy rakás antiember miatt! Ne kövesd az útjukat, véletlenül se akarj a vonat alá ugrani, ne akard magadat megmérgezni, felakasztani, fejbe lőni, stb. , mint ahogy a irodalom könyvben felsorolt kretének tették saját magukkal. Vagy eddigi két irodalom tanárom: az egyik szintén felakasztotta magát, a másik meg mérget ivott.


Teheted például azt, hogy hagyd ott a sulit, és iratkozz át esti tagozatra, oda is magántanulóként, ha lehetséges. Így elégséges lehet, ha csak a vizsgákra készülsz fel, előtte pár nappal gyorsan bemagolod és aztán utána egyből el is felejted azt a sok humánnak hazudott, antihumán hülyeséget. Viszont ha tovább akarsz tanulni, akkor a

normális tantárgyakból a legjobb légy, hogy elég pontot sikerüljön szerezned az egyetemi vagy főiskolai sikeres felvételhez!Tudtommal pedig jelenleg Svédországban, Ukrajnában, meg azt hiszem Kanadában nem kötelező az érettségi. Ott egyetemi felvételkor nem azt nézik, hogy milyen cetlid van, hanem a valós és szükséges tudásodat mérik fel.


Ne add fel, nem vagy egyedül akik utálják az irodalom nevű moslékot!

2018. okt. 5. 02:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:

Kedves utolsó, a helyesírásod a moslék kihányva, mint ahogyan az ideológiád is. Műveltnek próbálod hazudni magad, bedobsz néhány kifejezést, de aki a válaszodba olvas, elsírja magát az önmagának ellentmondó "hosszú lére eresztett", idehányt, téveszmékkel teli őrültségtől, amit idefostál. Nem arról van szó, hogy érdekelne az irodalom, a műelemzés vagy a nyelv keletkezése, vagy a nyelvemlékek, amiket magyarnak hisz néhány hülye, aki nem tud olvasni, mégis ugye "polihisztor".(pl a Halotti beszéd ilyen. Olvass bele. Ja, nem érted? Pedig elvileg magyarul van.) Persze nem vagyok ellene az egésznek, pl a helyesírás valóban kell, mert ha beadod az önéletrajzod egy menő állást megpályázni, beleolvas a HR-s és ha az előbbiekhez hasonló összetett szavakat használod, de le sem tudod írni, szerintem máris hajítja a kukába. "idegen nyelvtudás" Idegennyelv tudás. Az új szabályzat szerint már elhagyható a kötőjel, de használható is. De bizonyára te itt élsz az őskortól kezdve, hogy meghazudtold, hogyan keletkezett a nyelv. Az irodalom nem butít, csak egyszerűen nagy része felesleges, amolyan wc-papír etetés az emberrel. Ilyenek a költők életpályái, mert annak semmi köze egy igényes alkotáshoz. Elég az író neve, és, hogy ismered a művet. Az elemzés viszont tiszta hülyeség. Ha felismered a szerinted hülye metafoákat, vagy megszemélyesítéseket, máris hülyére gondolhatod, vajon mit jelenthet az egész. Itt pedig nem is mondható jó megoldás, csak az, ami épp a tanár eszébe jutott. A matekot isteníted. Rendben, nekem is ez a kedvenc tárgyam, de kritikus szemmel is tekinthetünk rá. Bizonyára a mindennapi életben neked folyamatosan szükséged van hiperbolikus függvényekre, ugye? Vagy az egyenletrendszereket oldogatod unatkozás közben, és nyilván a tescóban is csak úgy hihetsz a pénztárosnak, ha meg tud oldani egy nyolcadfokú differenciálegyenletet fejben, amíg fizetsz. A történelem is marhaság, ugye? Rendben, nagy része felesleges hülyeség, de aki valamit is rendesen akar csinálni a politikában, a lényeget levonva következtethet, hogy melyik a legkevésbé rossz párt. Nyilván mind korrupt, ezen már túl van egy ovodás gondolkodása is. Rendben, akkor most gondolj bele egy önismeret órába. Van 30 osztálytársad, nem tudod igazából csak a fele utál vagy mind, biztos meg fogsz nyílni előttük. Vagy a pszichológia. Ez is személyes kedvencem egyébként. Csak irodalom. Könyvekből van az is. A pszichoátria egy fokkal jobb, ott vannak kézzel fogható adatok, de vigyázz, mert ha az orvosod jobban ért hozzá, mint te, akkor rádsóz valami raklap fertőt, amit fel kell írnia, hogy fizessenek neki, miközben azt sem tudja mennyire mérgező, persze te szedni fogod, hiszen papírja van arról, hogy bízhatsz benne. Ha te jobban tudod, de ellenkezel, akkor is neki van papírja, úgyhogy rádsüt egy elmebeteg jelzőt, és egy F2000-res diagnózist, hazudik rólad egy horrorfilmnyi marhaságot, minek következtében a saját házadból elvisznek a zárt osztalyra a hős megmentők, és segítenek jobban lenned. Addigra már zombi vagy, szóval nem is tudsz ellenkezni, meg nem is akarsz, hátha elengednek. De mindegy is. Régen pl arra hadználták a pszichiátriát, hogy ilyen módon eltávolíthassák a kormányon levők politikai ellenfeleit. Ahogy Hitler is emiatt hagyta az embertelen kísérleteket.

Na de nem ez a problémám. Mindennek van pozitív és negatív oldala, tehát fikázhatsz bármit úgy, hogy hitelesnek tűnjön, ha van annyi agyad, hogy okosnak hazudhasd magad, és el is hiszik. A Föld nem 600 milliárd éves, oké, elszúrták a szinkront, ezen kattogsz ennyit? És legyél oly kedves mutass már nekem egy érzelgős pszichopatát, mert még nem láttam olyat, hiszen nincs. Ez a szókapcsolat önellentmondó. A pszichopaták érzelemmentesek. Ez a legfőbb jellemzőjük. A műveltséged már-már tapsot érdemel, de sajnos nem tudlak megtapsolni, mivel éppen fuldoklom a röhögéstől az írásod miatt.

2018. okt. 5. 14:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 carrionmill válasza:

5-ös:

A sírokból kimásztak a rossz szándékú halottak, majd pedig irodalom tanárnak elmenve felakarják zabálni az összes élő agyát!!! Hogy ha mindez magas volna számodra, tessék itt egy oktató videó:

[link]

az 01:00:00 és a 01:01:30 közötti rész.

Másrészt az irodalom olyan mint a vallások, kollektív őrültség, melyet az egyik zombi kitalált, a másik meg elhitt.

Mind a vallásoknak, mind az irodalomnak vannak közös jellemzői. Az irodalmat helyesebb sirodalomnak nevezni, hiszen zombi sirámokkal és halálhörgésekkel van tele, ezért innentől kezdve már csak kizárólag sirodalom néven fogom nevezni. Bár egyes diákok rohadalomnak nevezik, ami szintén nagyon helytálló, hiszen a zombik oszlására utal.

A közös jellemzőik pedig:

- mindegyikből fenntartásához komoly érdeke fűződik egy rakás ingyenélő naplopónak akik ezekkel kábítanak és butítanak másokat

- mindegyikért oda erősen oda vannak prolik és cselédek, akiknek igen fájdalmas az önálló és racionális gondolkodás, valamint a valóság tisztelete, a világ elfogulatlan és tárgyilagos szemlélete. Továbbá gyávák a saját lábukon megállni, ezért valami szánalmas ideológiára vagy rózsaszínködös dogmákra van szükségük a melyet szellemi-, és lelki mankóként használnak.

- mindegyik kifejezetten önző, másokat birtokolni és erőszakosan jóvá szidni akaró, erőszakos és érzelgős pszichopata, akinek ha a másik ember megerőszakolása nem sikerül, akkor vagy meg akarja ölni vagy az agresszióját önmaga ellenfordulva öngyilkos lesz. Ilyen volt Jézus is, akinek miután nem sikerült a világ jóvászidása, utána saját magát gyilkoltatta meg. Mindenki bolondnak tartotta, még Pilátus is, pedig abban a korban a római császáron kívül mást istennek nevezni bűncselekménynek számított. De ebbe Jézus nem volt képes belenyugodni, azért Júdást becsapva 30 aranyat adott neki, hogy tegyen ellene hivatalos feljelentést Pilátusnál, miután már Pilátus kénytelen volt eljárni Jézus ellen. Persze a csuhások mást mondanak, de azok először Pál apostol által, majd utána az az apokrif evangéliumok kiollózgatásával alaposan átírták az érdekeiknek megfelelően ezeket az iratokat. Hiába azonban, mert a történészek leleplezték őket. Tudatlanoknak figyelmébe ajánlom Lynn Picknett és Clive Prince: Krisztus álarcai című könyvét.

- mindegyik szereti magát olyan csodálatosnak és hasznosnak képzeli és feltüntetni, pedig mindkettő maga előbb az agyhalál, majd a totális pusztulás. Alapvető műveltségnek, meg műveltségnek, holott mindkettő a tudatlanság, a ostobaság, a primitívség, és az élet- és a józan ész megtagadása csúcsfokon. Így például Jézus sem tett mást, mint egy semmi sem értő, birtoklási mániás kontár volt, a valódi szeretet a birtoklással és majomkodással össze mosva, pontos a szeretetet járatta le és járatja le a mai napig.


Aztán, kérdezem tőled, hogy szoktál tükörbe is nézni? Mert amivel engem vádolsz, az pontosan rád jellemző, nem pedig én rám; és pontosan úgy világítasz a sötétségtől, mint bármelyik ingyenélő büfészakos álhumán szakbarbár. És természetesen értelmes érveid sincsenek, csak sarat tudod dobálni a másikra, meg értelmetlen szőrszálhasogatást folytatni a helyesírás dumájával lovagolva. És tyúk értelmesebben viselkedik, mint te, mert a tyúk sem érti az ABC-t, de az legalább nem röhög debil módjára rajta.


Tehát teljesen egyértelmű, hogy a tükörbe nézés nem az erősséged, de most segítek ebben neked egy kicsit! Először, is mint minden irodalmár ki a nyelvtudóst játssza, te sem tudsz sem értelmesen beszélni, de még a szavak jelentésével sem vagy tisztában, így nem tudod, mit jelent az érzelgős szó; sem azt, hogy mi az különbség azt érzelgősség és az érzelem között. Arról sincs még dunsztod sem, hogy mi az a pszichopata; mi az pszichológia, mi az, hogy pszichiátria, mi az, hogy szociológia.


Az érzelgősségnek nem azonos a jelentése az érzelmességgel, hanem annak csak az egyik megjelenési formája, méghozzá a patológiás, beteges megjelenési formája! Az érzelgős illető abszolút nem a valóság talaján áll, hanem azt szubjektívan, narcisztikusan és erősen önzően eltorzítja; amit aztán elkezd azokra az emberekre gusztustalanul lelki ömledezni, akiket erőszakkal az önnön flúgjai és egoista kénye-kedve szerint az orrokba fűzött karikán át irányítani. Azt az állapotot, amikor pedig az egyén az ilyesféle viselkedésekbe már súlyosan belecsavarodott, a pszichiátria tudománya a hisztéria nevű elmebetegségként vizsgálja! Az érzelgősség az érzelmesség perverziója!


Azaz, a pszichopatákat is éppen hogy az érzelmeik irányítanak, csak éppen kóros érzelmek; sőt erősen felfokozottak, sőt kényszeresek! És egyébként is, mi más irányíthatná őket? A józan eszük, melyet már rég elveszettek, ha volt egyáltalán valaha nekik? Vagy talán a nem létező démonok bújtak belé és azok irányítják? Ez utóbbi már csak azért is furcsa lenne, mert az ilyesféle lényekben való (vak)hit szintén a hisztériához hasonlóan szintén az őrültség egyik megjelenési formája!

Egyedül ott kapisgálod némileg az igazságot, hogy a pszichopatának valóban tojnak az érzelmekre: de mások, és nem a saját érzelmeikre! És nem pontosan ilyenek - tehát pszichopaták, vagy súlyosabb esetben elmebetegek a sirodalmárok? Költők, írók, irodalom tanárok, csuhások és hasonló büfészakosok.

Magadra ismersz? Vagy ehhez már nincs elég gerincesség benned?


Pontosan ezt teszi a sirodalom óra is, ahol zombi halálhörgésekkel tömik tele a még élő gyerekek agyát, amitől nem csoda, ha egy élő és egészséges lélek egyből rosszul lesz!


Ahogy Erich Fromm a világhírű társadalom tudós és pszichoanalitikus írja A Birtokolni vagy létezni? Című könyvében: "Üres beszédre nem lehet a LÉTEZÉS formájában reagálni, és jobban tesszük, ha oda sem figyelünk, hanem a saját gondolatainkra összpontosítunk."


Igen, én sem szoktam mást csinálni (magyar) nyelv és sirodalom órán, hogy védjem az agyamat a becsavarodástól, kínomban összefirkáltam a könyvet, stb., stb.

És ahogy az általad említett már erősen bekattant pszichopaták, sirodalmárok is tojnak az én érzelmeimre, és a többi még épelméjű diák érzelmeire, a józanészre való tojással egyetemben, csak azért, hogy a szánalmas és destruktív és elmeroggyant hülyeségeikkel ömledezve és másokra erőszakolva elzsibbasszák a diákok agyát! No meg azért, mert egy rakás olyannak, akinek semmi tehetsége és esze sincs semmihez, plusz maga is pszichopata, és büdös neki a valódi munka, az ilyeneknek biztos állásuk és fizetésük legyen az adófizetők pénzéből! És arra is tojnak, hogy a mindenkinek csak egy gyerekkora van, amikor ráadásul legfogékonyabb az agy a tanulásra, és ők pont ez az időt rabolják el a gyerekektől, és feleslegesen túlterhelik őket. Elrabolják tőlük a gyerekkorukat, agyrémekkel kínozzák és butítják őket; miközben meg valóban fontos információk tömkelegét meg nem tanítják meg nekik; amit igen, azt is egyre csökkenő óraszámban, sőt a reáltantárgyakat már össze akarják vonni egyetlen egy, nesze semmi, de fogd meg jól katyvasszá. És még ez sem elég, még a sirodalom órákon elsiránkozott baromságokat meg az alapvető kultúra és műveltség részeként, és pozitív dologként akarják beállítani!


A hosszú lére eresztés kapcsán meg egy pofátlan humbuggal akarsz megetetni. Nem kell több, mint megnézni, hogy milyen vastag vagy még vastagabb egy irodalom tankönyv, és milyen vastag bármilyen reál- vagy műszaki-, vagy matek tankönyv! Az irodalom tankönyv többszöröse bármelyikének! És ez még akkor nem elég, pluszban még ott van a szöveggyűjtemény, meg a kötelező olvasmányok! Bagoly mondja verébnek, hogy nagyfejű?


Akárcsak a helyesírási rögeszméd kapcsán, - hát nem fogom megszámolni meg összehasonlítgatni őket - de te hozzászólásodban első olvasatra is egyből találtam több tucatnyi helyesírási hibát, ráadásul durvábbakat! Az én helyesírási hibáimnak egy része nem is helyesírási hiba, hanem puszta mellégépelés, a gyors írás következménye. Másrészt meg akár szándékos is lehet, mert halottam én is a helyesírási szabályzatban történt legutóbbi változtatásokról, melyek eléggé defektesek, és még véletlenül sem leszek hajlandó ezek szerint írni, hanem én értelmesen próbálok! Sőt még ha németül tanulnák, akkor meg a defektes német helyesírási szabályok sem érdekelnek, már csak juszt is minden német főnevet kisbetűvel írok, még a scheiße-t is! Belőlem nem fog néhány bolond százat csinálni!


És egyáltalán nem a kérdezőnek kellene orvoshoz fordulnia, ha rosszul érzi magát a sirodalom órán lenyomott agyatlan és hervasztó süket dumáktól, hanem a sirodalom tanároknak, íróknak és költőknek! A kérdezőnek egyedül az állóképességét erősítő segítség szükséges, és már ne hogy még saját magát büntesse meg egy rakás sirodalmár idióta erőszakos garázdálkodásért!


A finn nyelv kapcsán meg egyrészt elmondtam, hogy tessék elő venni egy finn-magyar szótárt, és egyből kiderül, hogy mekkora hülyeséget írnak a nyelvtan tankönyvek a finn és a magyar szavak hasonlósága kapcsán! De megteszi a Google fordítója is. Azt pedig, hogy a finn és a magyar nyelv (távoli, de) rokonsága épen hogy nem a szavaikban, hanem a nyelvtanában érhető nyomon, azt pedig minden finn-magyar nyelvkönyv elmondja, csak éppen a nyelvtan tankönyveknek nincs róla még halvány gőzük sem!


A narrátor kapcsán meg nem az a lényeg, hogy elszúrta szinkront. És ugye nem is csak egyedül csinálta, és ő meg szó nélkül beolvasta hülyeséget. És senkinek nem tűnt fel, se neki, se másnak és utólag sem. És azt is elmondom, hogy a dolog nem egyedi eset, hanem nagyon is gyakori! Például a National Geographic és a Discovery Channel magyar szinkronos filmjei csakúgy hemzsegnek az ehhez hasonló elszúrásoktól. Miközben a sirodalmat az alapvető az alapvető műveltség és kultúra részének titulálják, és ráerőszakolják ezt a marhaságot a diákokra, meg nyelvtudósnak színlelik magukat; közben a másik oldalon, a reál oldalon oly csodálatosan műveltek, hogy világítanak a sötétségtől a büfészakosok! A legalapvetőbb dolgokhoz totál ostobák, mégis kaphatnak és kaphattak nem csak érettségit, hanem még diplomát is, mint az iskola igazgatóm, aki olyan buta, hogy még az sem tudja, mi az a H2O! És a szórakoztató filmeknél is ez a helyzet; csupán csak angolul sem tudnak, rengeteg filmben az angol szövegben akadnak poénok, amit aztán a magyar szinkronban teljesen elveszik, olyan jól félre fordítanak! Ráadásul angolból magyarra, a világ egyik legegyszerűbb nyelvéről a legjobban kifejezni tudóbbra!

A lényeg az, hogy a sok ingyenélő büfészakos miatt miközben a normális diákokra is rá van kényszerítve 8+4 év siradalom magolás és kötelező érettségizés is belőle, addig a még arra sem képesek, hogy egy minimálisan is helyesen beszéljenek magyarul; és aki ilyen tudatlan, mint ők, azoknak egyáltalán milyen alapon adnak egyáltalán érettségit és diplomát? Nem gondolod, hogy ez a pofátlanság magas teteje? Amikor egy normális diákra annak bemagolását is rákényszerítik, hogy mikor fingott Arany János, addig büfészakos sirodalmár még magyarul sem tud beszélni? Például a „Fater élve vagy halva címre” félrekeresztelt filmben ezt mondja a magyar szinkron hang: „Majd meglátjátok, hogy milyen szép helyen lakom! Mit lakik szép helyen?

[link]

A 00:21:30-tól.


A sirodalom óra nyelvtan részének meg igen kevés köze van a valódi nyelvtanhoz. Többnyire a hülyeségekkel van teli, hogy az sirodalmárok hogyan enyelegnek a siralmaikon, és próbálják azt mindenféle dedós, mondva csinált fogalommal matefóra, stb., és még kismillió kit érdekel baromságot, tudománynak színlelni. Bezzeg azokról a dolgokról melyek valóban nyelvtan és tudomány, amelyek segítik saját anyanyelvünk működésének megértését, és általa más nyelvekkel való összehasonlítását, és idegen nyelvek (elsősorban csakis az angol, mert az a világnyelv) megtanulását, ez ügyben pedig nagyon siralmas teljesítményt nyújtanak a magyar nyelvtan tankönyvek. Nem rég a kezembe került egy angol, egy angol szerző által írt magyar nyelvtan könyv, sokkal értelmesebb volt még az is! És meg is van az eredmény: a magyarok idegen nyelvtudása katasztrofális. És ugye hány diplomára váró is van Magyarországon, aki a hiányzó nyelv vizsgája miatt nem kaphatja meg a diplomáját, elvégez ez egyetemet, és közben középszinten sem képes egy nyelvet megtanulni?! Hát persze hogy nem, mert az például József Attila saját bevallása szerint akár embert is ölt volna, meg hogy aztán végül a vonat alá ugrott, miközben totál béna volt saját életének kihívásainak megfelelésére és a problémáinak megoldására, de közben mindenféle sírámot rímekbe szedve összeírogatott; vagy hogy Pilinszky János egyszerre volt homoszexuális és homofób is, az efféle dolgok nem segítik ugye őket az angol nyelv megtanulásában sem; éppen ellenkezőleg, minden területen csak hátráltatják, minimum azzal, de valójában még többel, hogy ilyen felesleges badarságok bemagolására pazarolják az idejüket angol tanulás helyett.


folytatom >

2018. okt. 8. 00:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 carrionmill válasza:

folytatás:


A matekot meg nem istenítem, ugyanis nincs semmiféle égi apukára szükségem, akinek a nadrágját rángathatom ha pisilnom kell, hanem képes vagyok megállni a saját lábamon is. Matek nem isten nekem, hanem a matek a valóság, ráadásul minden más lapja; plusz allergiás vagyok mindenféle hülyeségre. A matek viszont nem hülyeség, így tőle véletlenül sem görcsöl be egyből az agyam, de később sem. Sőt a természet szépségének egyik kifejezője, amit élvezni is lehet, miközben irodalom többnyire nem más, mint kripta lakó zombik mérhetetlen hiúságukban magukat értelmesnek és műveltnek színlelni akaró, szellemi és érzelmi mankóként funkcionáló; halálhörgése!

Minden normális embernek az agya allergiás a hülyeségre, az irodalom pedig az, így nyilván arra is. A matematika az viszont nem hülyeség, így attól nyilván nem is görcsölhet be senki agya; ha mégis így érzi, akkor sem attól görcsölt be, hanem saját személyiségének az olyan problémáitól, melynek következtében nem tudja helyi értékén kezelni a matekot. Például azért, mert a sirodalom órán már rég leszokatták többek között az önálló és racionális gondolkodásról és tárgyilagos, objektív látásmódról.


Vallás és a sirodalom, ez két nagy fő átok az emberiségen, mely mindent elkövet azért, hogy az az emberek ne váljanak gondolkodó lénnyé; ne váljanak objektíven látó lénnyé; minél jobban visszafogják a tudományos fejlődést; megakadályozzák az emberek önismeretét; hogy járassák a valódi és hozzáértő szeretetet, az mindenféle álszeretettel összemosva: saját magunkból balekcsinálás / a másik kalitkába akarni zárása, és jó pár szánalmas orbitális hülyeség.


És hiába is erőlködsz, az igazságot nem kell megvédeni értelmes emberek előtt, az értelmetlenek előtt pedig felesleges. A hülyeség mellett meg hiába is erősködsz, értelmes embert nem fogsz tudni vele meggyőzni.

Sőt a vallásoknak és a sirodmaskodásnak is hamarosan vége lesz.


"A kereszténység biztosan túlél még egy évezredet a földön - múzeumban, kitömve." Mark Twain


Méghozzá pontosan a tudomány fejlődésnek köszönhetően, mely egyre jobban foglalkozik a mesterséges intelligencia fejlesztésével. És egy fejlett mesterséges intelligencia már nem fog eltűrni ilyen szánalmas, destruktív, és szépnek, jónak színlelt, de valójában emberellenes, életellenes, nekrofil, szado-mazochista aberrált hülyeségeket! Akinek pedig az előző mondatom magas, annak ajánlom Erich Fromm: a Menekülés a Szabadság elől és a rombolás anatómiája című könyveit, azt majd ki fogja józanítani. De bármelyik valamire való pszichiáter megmondja, hogy a mai társadalmaink nagyon is betegek. Valóban egészséges és érett embert nagyítóval kell keresni, és a többség egyértelműen beteg, ki kevésbé, ki akár súlyosan. És a mai társadalmainknak egyértelműen a nekrofilia, és a szado-mazochista aberráció a személyiség struktúrája.


A sirodalmárok és csuhások babláira azért is vevők az emberek, azon túl, hogy ezek ingyen élési lehetőségként és lelki-szellemi mankóként funkcionálnak a számára, mert mindig kell neki az inger, mert egyrészt borzasztó unalmas ember, ennek ellenére azt képzeli, hogy nem ő, hanem a világ unalmas. Másrészt meg hiába temette el jó mélyre már régen az emberségét, valami kevés még mindig csak kiabál neki, és ehhez kell a jó nagy ricsaj és figyelem elterelés, hogy meg ne hallja. Élete rövid, és pillanatok alatt elszáll, és még sem hagy maga után semmi maradandó értéket. Úgy él gyakorlatilag mint egy házi disznó, aki egész nap a sárban fetreng; és csak az fontos neki, hogy mindig legyen moslék, és azzal minél többet harácsolhasson konzumidíóta módjára.


És nincs semmi szükségünk a hiperbolikus függvényre? Hát a disznó tényleg jól meg van nélküle! És Szentgyörgyi Albertnek is részben igaza volt akkor, amikor azt mondta, hogy az emberi agy a gondolkodás szerve, nem pedig lexikon. Viszont emberiség tudományosan és technológiailag borzasztóan le van maradva. Köszönhetően épp a vallásoknak és a sirodalomnak. Na ne vicceljünk, azt hogy a Föld kering a Nap körül, már az ie. 1500 körül tudták! Giordano Brunot pedig mégis, Galieit meg majdnem elégették érte. A Holdra csak 1968-ban voltunk képesek eljutni, és azóta sem, holott már a tejútrendszer szélére kellene indulnunk! A 21. században még szénnel fűtenek és állítanak elő energiát, és még mindig nem vagyok képesek a beteg helyére új fogat növeszteni! Ennél borzalmasabb már csak a szellemi-, és lelki lemaradottságunk, mely olyan óriási, hogy miatta a szellemi és lelki fejlettségünk és a technikai fejlettségünk között mégis óriási és igen veszélyes szakadék tályong!

Idővel azonban nem csak magasan fejlett mesterséges intelligenciával rendelkező gépeink lehetnek, hanem akár segítségével az emberi elme teljesítményét is megnövelhetjük. Gyorsabb, hatékonyabb, értelmesebb, nagyobb memóriával is rendelkező agyunk lehet, melybe Szentgyörgyi véleményével ellentétben rengeteg dolgot feltölthetünk, amit aztán innen könnyen és gyorsan elő hívhatnánk és nem könyvtárakba kellene bogarászni.

De még ideáig sem kellene eljutnunk, ha mindenki normális és élő dolgokkal foglalkozna, a nem pedig disznóként csak a sárt és moslékot túrná, akkor igen csak hétköznapi szükséglet és követelmény lenne, hogy mindenki tisztában legyen például a hiperbolikus egyenlet dolgaival. De a hiperbolikus egyenletek témaköre ma sem nagy vasziszdasz, amit mindenkinek illene tudni; és egy haszontalan büfészakos ha nem tudja, akkor ezután meg főleg ne etessen azzal, hogy az sirodalom az alapvető műveltség része! Ja persze, a sirodalom szánalmas badarságai azok azok, sőt kötelezőek; de ha sirodalmárként olyan gyökér vagy, hogy még azt sem tudod, hogy mi az a H2O, az nem számít...


Alapvető kultúra és műveltség? Hol? A halálimádók között! Meg is van az eredménye: az 1. és 2. világháború, a Földünket agyon környezetszennyeztük, rengeteg fajt kipusztítottunk, rengeteg faj most is a kipusztulás szélén áll. Elindítottuk a globális éghajlatváltozást (igen, nem lesz, már benne vagyunk), melynek beláthatatlan - sőt akár visszafordítatlanan - következményei is lehetnek; és arra sincs garancia, hogy pénzéhes elmebetegek nem robbantják ki 3. világháború; de még arra sem, hogy az emberiség túl éli-e önmagát!


A sirodalom tanárok lényegében olyan emberek, akiknek kollektíven és intézményesítetten gurult el a gyógyszerük.


- Az irodalommal az a baj, hogy egyrészt teljesen felesleges időpocsékolás, ami sokkal fontosabb és értelmes dolgokkal kellene tölteni, akár gyerekként még játékkal is!

- Alapvetően fontos dolgokat meg nem tanítunk meg a gyerekeinknek, ami azért se könnyű dolog, mert ehhez ugye nagy tudású, érett személyiségű, egészséges elméjű tanárok kellenének, egy súlyosan beteg társadalomban!

- Irodalmárként mind olyan emberek akarják osztani az észt, akik maguk is ostobák, pszichopaták, aberráltak, elmebetegek, bénák, tehetségtelenek voltak! Ilyen kényszerzubbonyos bolondokat állítani példaképként, meg tanácsként, na ne tessenek már viccelni, mert okádnom kell tőle!

- ezek után egyáltalán nem csoda, hogy tehetséges gyerekek szintén utálják az irodalom órát, és nem elég a sok hülyeség, még olyanokat is bemagoltatnak velük, hogy melyik verselő mániás bolond mikor születette, stb,. stb.


A sok sirodalmi hülyeség helyett már csak az is nagy haladás lenne, ha csak Erich Fromm egyetlen, A szeretet művészete című - de akár összes művét - tennék kötelezővé, mindenféle sirodalmár agyrém, meg verselő dedó helyett.


Igaz, léteznek konstruktívabb regények és filmek is, - de ezek nagyon ritkák - amelyek különbek a legtöbb sirodalmi műnél, de ezekben egyrészt ott a bele magyarázás: például tudok egy regényt, amit már háromszor filmesítettek meg, különféle politikai környezetben, és egyiket sem hagyták békén, mindegyik esetben az adott kor politikája is belemagyarázta magáét. Ha még se, ezek nem egyértelmű dolgok, ki így értelmezi, ki amúgy; nagyon kevesek, nem tartalmasak, mégis hosszú lére vannak eresztve, igazából alig mondnának valami használhatót.

Igazából csak arra jók, hogy gyáva és béna emberek, ahelyett hogy az életük művészei lennének, az életükben csinálnának valami nagyon szépet és jót, helyette otthon a TV képernyőjét bámulva ábrándozzanak, hogy milyen szép lenne az, amit úgy sem fognak soha megcsinálni!


A pszichológia (emberismeret), a pszichiátria és a szociológia (társadalomismeret) pedig tudomány ágak, velük teljesen felesleges kötözködnöd. A pszichológus és a pszichiáter között az a különbség, hogy a pszichiáter nem csak pszichológus, hanem egyben biológus orvos is, az emberi viselkedés biológiai aspektusait is vizsgálja, elme orvos, akinek ennek megfelelően a pszichológussal ellentétben orvosi diplomája van.


Az hogy ezekkel a tudományokkal is vissza lehet élni, és vissza is éltek; vagy hogy a szcientológiai szekta pedig a pszichológia lejáratásával követ el vissza élést az egy dolog. Ahogy az is, hogy nem mindenki beszámítható, akinek ilyen, vagy bármilyen diplomája van, sajnos minden területen akadnak kontárok, szakbarbárok, nem oda valók, sintérek is. A reklámosok is a pszichológiát alkalmazzák,és éppen rossz célra, hogy jól kimossák az emberek agyát és leszoktassák a gondolkodásról, csak minél többet vásároljanak. Minden reklám hazudik, ezt jól vésd az eszedbe! A választások sem más valójában, mint egy 4 évenkénti reklám hadjáratok, miközben a valóság egészen másról szól. És az sem egy díjazandó dolog, amikor egy elmeorvos olyan mentális bántalmakra, melyek csak nagy hozzáértéssel, türelemmel,idővel, valódi szeretettel gyógyíthatóak, azokra gyógyíthatóak, azokra mindenféle kemikáliákat ír fel. Az ilyenektől csak még betegebb lesz és kihipózzák a beteg agyát. De még a legjobb elmeorvos se tud sokat tenni gyakran, hiszen erre egész egyszerűen nincs se ideje, se kapacitása. Főleg Magyarországon, ahol minden területen szinte hosszú sorba állnak a betegek?!


Az pedig amit írtál, hogy "Van 30 osztálytársad, nem tudod igazából csak a fele utál vagy mind, biztos meg fogsz nyílni előttük.", ez marhaság! Ugyan már mit miért kéne ilyesmit csinálni? Jól is néznénk ki! Az hogy emberismeret oktatás, az még nem jelenti azt, akkor csak egyből, jogosulatlanul, hívatlanul, hozzáértés nélkül, be törhetsz a másikhoz ajtóstól a házba vagy neked kellene ilyesmit másoknak megengedned! E ilyesmi pontosan valami okádni való, érzelgős, enyelgő, pszichopata ömledezés lenne,buta szőke liba agyú sirodalom élő előadásban. Miért kellene egy önismeret / emberismeret tantárgynak ilyenről szólnia? Az ilyent tanárt még nyilván nem látta orvos, pedig ráférne.


És a sirodalmárok között szinte egy sincs, amelyik épelméjű lett volna, de vagy csak közelítette volna valamennyire azt. A fene gyűjti össze mindegyiknek a defektjét, de végül tessék csak néhány példa a nagyon sokból:


Mindenféle olyan emberek flúgos szófosásai, akiknek büdös volt a munka, helyette ilyen bohóckodásból akadtak megélni. Szinte mindegyik szexuális aberrált is volt, persze nagy részüket eltitkolják, például Jókai Mór és József Attila perverz verseit, no meg az életmódjukat. Hogy csak kettőt említsek, a rengeteg közül! József Attila még az is megírta, "ha kell, embert is ölök!"

És sok saját magát ölte meg. József Attila a vonat alá ugrott. Csáth Géza egy drogos ópium függő volt, majd dili osztályra került. Onnan megszökött, majd lelőtte a terhes feleségét. Megint dili osztályra zárták, ismét megszökött, majd mérget evett megöngyilkolta magát. Márai Sándor fejbe lőtte magát. Wass Albert szintén fejbe lőtte magát. Sarkadi Imre részegen szokott sétálgatni a háztetőn, meg csimpaszkodni lefelé az ereszről, ahonnan egy pálinkát kéregetett a járókelőktől. Majd amikor meghallotta, hogy Gagarin a Holdra repül, aznap éjjel egy ötödik emeleti ablak párkányán kezdett el részegen lajhárkodni, de nem volt szerencséje, lezuhant és meghalt. Juhász Gyula szintén rendszeres látogatója volt az elmeosztálynak, végül az ott kapott nyugtatókból bevéve egy nagy adagot lett szándékosan öngyilkos. Osváth Ernő mellbe lőtte magát. Szilágyi Domokos és a szintén költő felesége Hervay Gizella, különböző időpontokban szintén öngyilkosok lettek. Ernest Hemingway-t szintén a diliosztályon kezelték, majd lelőtte önmagát. Példáját a rokonai is követték: Ernest apja, testvérei Ursula és Leicester és az unokája, Mariel szintén öngyilkos lett.


Ilyeneket állítani példaképül, meg ilyenekkel butítani a gyerekeket, meg rabolni az idejüket, nem csak elképesztően nevetséges, hanem egész egyszerűen nagyon felháborító!


Ilyen bolondokkal tömni a fejét, az még egy kriminálpszichológusnak is sok volna, nem hogy a gyerekeknek!


Az ilyen szakembernek, illetve olyanoknak akik például katasztrófa sérültek lelki segítségnyújtásával foglalkoznak; de még sima lelki segély szolgálatosoknak is tartanak rendszeres feszültség levezető tréninget. Mert ha nem is a személyes sorsuk, rengeteg emberi tragédiával találkoznak, amit lelkükre vehetnek, és nagy baj lenne, ha végül a teher alatt a segítségnyújtó is bekattanna.


Eszement, felelőtlen, enyelgő sirodalmárok!

2018. okt. 8. 00:24
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!