Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Házifeladat kérdések » Hogyan kell beadandót írni?...

Hogyan kell beadandót írni? Egyáltalán a tanár elolvassa?

Figyelt kérdés

Nah... légyszi, ha valaki tud valamivel segíteni tegye meg.


Elsőéves hallgató vagyok. Bölcsészkaros. 2 kreditért felvettem egy tárgyat, amiről ódákat zengtek, hogy milyen szuper, mert csak beadandót kell írni, úgyis mindenki ötöst szokott kapni a tanár úrtól.

A tárgy neve: kriminálgeográfia. Nemzetközszolgálati Egyetemen oktatják ezt a tárgyat. Erről kéne beadandót írni.


Az lenne a kérdésem, hogy beadandót úgy írok, hogy a bevezetésben leírom, hogy miért írok erről, miért tetszik ez a téma?

A tárgyalásban pedig csak írok és írok? E/1es számban írok, mintha ezek az én gondolataim lennének? És utána leírom, hogy milyen irodalomból olvastam el ezt? Képet lehet betenni?


Van olyan nemzetközszolgálatis hallgató, aki csinált már erről beadandót?


Befejezésül még annyi, hogy ha egy szabválból nem vizsgázok, akkor kell valamit fizetni, vagy csak nem lesz meg a 2 kredit? Az átlagomat lerontja majd? Köszi!



2021. ápr. 29. 19:17
1 2
 1/15 A kérdező kommentje:
Ilyet még nem kellett írnom sohasem, ezért vagyok elveszve.
2021. ápr. 29. 19:18
 2/15 anonim ***** válasza:
20%

"Nemzetközszolgálati Egyetem"


Ilyen hol van????


Ugyanis Bp-en csak NemzetI Közszolgálati EGyetem van...

Létezik, hogy még az intézményed nevét se tudod helyesen???

2021. ápr. 29. 19:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/15 anonim ***** válasza:
78%

Ráadásul nem elírás a részéről, sokadszorra szalad bele ugyanebbe:

https://www.gyakorikerdesek.hu/kozoktatas-tanfolyamok__hazif..

2021. ápr. 29. 19:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/15 anonim ***** válasza:
68%
Ja, akkor megint egy fejben-egyetemista....
2021. ápr. 29. 19:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/15 anonim ***** válasza:
93%

Szia, én is NKE-s vagyok, pont ez a tárgyam nem volt, de sok másból írtam már beadandót.


Beadandó alapvető sémája valahogy így néz ki: