Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Házifeladat kérdések » Németesek, hogyan fordítanátok...

Németesek, hogyan fordítanátok ezt a szöveget?

Figyelt kérdés

Sziasztok! Valaki letudná fordítani a következő szöveget magyarra, vagy legalább részleteket belőle? Fontos lenne, ha valaki segítene azt nagyon megköszönném!

Előre is köszönök mindent, tényleg!


Herr und Frau Brunner sind schon seit zehn Jahren verheiratet. Bald haben sie Hochzeitstag. Herr Brunner hat keine Fantasie, jedes Jahr schenkt er seiner Frau einen Regenschirm. Aber dieses Jahr möchte er sie überraschen; er will seiner Frau ein Kleid kaufen.


1. a: - Guten Tag! Bitte, kann ich Ihnen helfen?

b: - Ich möchte meiner Frau ein Kleid kaufen.

a: - Welche Größe hat sie?

b: - Vielleicht 38.

a: - Ich zeige Ihnen ein Modell aus Italien. Wie gefällt Ihnen diese Kleid?

b: - Hm, ich weiß nicht so recht.

a: - Die Farben, lila und rot sind jetz topmodisch.

b: - Und was kostet es?

a: - Zu dem Kleid gehören noch ein Hut und Tasche. Alles zu sammen kostet 2000 Franken.

b: - Das ist mir zu teuer! Kann ich auch nur das Kleid kaufen?

a: - Ja, das geht auch. Dann kostet es nur 1000 Franken. Sie können hier bezahlen.


2. "Ich habe eine Überraschung für dich." sagt Herr Brunner und gibt seiner Frau das Geschenkpaket. Frau Brunner öffnet es und sieht verzweifelt auf das Kleid. Sie sieht sofort, dass es ihr zu klein und zu kurz ist. Die Farbe gefällt ihr auch nicht, aber sie sagt nur: "Das ist wirklich eine Überraschung!"


3. a: - Kann ich dieses Kleid umtauschen?

b: - Passt es Ihnen nicht?

a: - Es ist mir zu klein.

b: - Möchteb Sie es in einer anderen Größe haben?

a: - Ja, ich brauche es vier Nummern größer. Aber eigentlich gefällt es mir überhaupt nicht.

b: - Gut, ich nehme es zurück. Sie können etwas für 1000 Franken kaufen.

"Frau Brunner sucht eine Stunde, aber sie findet nichts. Zuletzt empfiehlt ihr die Verkäuferin: "Kaufen Sie diesen Hut und diese Tasche. Sie gehören eigentlich zu dem Kleid, aber Sie können sie auch extra kaufen. Und sie kosten genau 1000 Franken."

Frau Brunner gefallen der Hut und die Tasche nicht besonders, aber sie möchte schon nach Hausee gehen, deshalb kauft sie sie. "Vielleicht verschenke ich sie", denkt sie.


4. Einen Monat später hat Frau Brunner Geburtstag. Herr Brunner denkt. "Ich kaufe ihr für 1000 Franken noch den Hut ind die Tasche zu dem Kleid. Und sie bekommt alles zum Geburtsag'"



2014. máj. 21. 19:04
 1/6 anonim ***** válasza:

Herr und Frau Brunner sind schon seit zehn Jahren verheiratet. Bald haben sie Hochzeitstag. Herr Brunner hat keine Fantasie, jedes Jahr schenkt er seiner Frau einen Regenschirm. Aber dieses Jahr möchte er sie überraschen; er will seiner Frau ein Kleid kaufen.


Herr és Frau Brunner már 10 éve házasok. Nemsokára házassági évfordulójuk lesz. Herr Brunnernek nincs túl nagy fantáziája, minden évben esernyőt ajándékoz a nejének. De az idén meg szeretné őt lepni: ruhát akar vásárolni a feleségének.

2014. máj. 21. 21:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:

1. a: - Guten Tag! Bitte, kann ich Ihnen helfen?

b: - Ich möchte meiner Frau ein Kleid kaufen.

a: - Welche Größe hat sie?

b: - Vielleicht 38.

a: - Ich zeige Ihnen ein Modell aus Italien. Wie gefällt Ihnen diese Kleid?

b: - Hm, ich weiß nicht so recht.

a: - Die Farben, lila und rot sind jetz topmodisch.

b: - Und was kostet es?

a: - Zu dem Kleid gehören noch ein Hut und Tasche. Alles zu sammen kostet 2000 Franken.

b: - Das ist mir zu teuer! Kann ich auch nur das Kleid kaufen?

a: - Ja, das geht auch. Dann kostet es nur 1000 Franken. Sie können hier bezahlen.


1. a: - Jó napot, miben segíthetek?

b: - A feleségemnek szeretnék egy ruhát venni.

a: - Milyen mértben?

b: - Talán 38-as.

a: - Mutatok Önnek egy olasz modellt. Hogy tetszik?

b: - Hm, nem is tudom.

a: - A lila és piros színek nagyon divatosak mostanában.

b: - És mennyibe kerül?

a: - A ruhához táska és kalap is tartozik, összesen 2000 Frank.

b: - Ez túl drága nekem. Nem lehetne csak a ruhát?

a: - Dehogynem! Az csak 1000 Frank. Itt fizethet.

2014. máj. 21. 21:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:

2. "Ich habe eine Überraschung für dich." sagt Herr Brunner und gibt seiner Frau das Geschenkpaket. Frau Brunner öffnet es und sieht verzweifelt auf das Kleid. Sie sieht sofort, dass es ihr zu klein und zu kurz ist. Die Farbe gefällt ihr auch nicht, aber sie sagt nur: "Das ist wirklich eine Überraschung!"


2. "Van egy meglepim a számodra." Mondja Herr Brunner és odaadja a feleségének az ajándékcsomagot. Frau Brunner kinyitja és kétségbeesetten néz a ruhára. Egyből látja, hogy az túl kicsi és túl rövid. A színe sem tetszik, de csak annyit mond: "Ez tényleg meglepetés!"

2014. máj. 21. 21:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:

3. a: - Kann ich dieses Kleid umtauschen?

b: - Passt es Ihnen nicht?

a: - Es ist mir zu klein.

b: - Möchteb Sie es in einer anderen Größe haben?

a: - Ja, ich brauche es vier Nummern größer. Aber eigentlich gefällt es mir überhaupt nicht.

b: - Gut, ich nehme es zurück. Sie können etwas für 1000 Franken kaufen.

"Frau Brunner sucht eine Stunde, aber sie findet nichts. Zuletzt empfiehlt ihr die Verkäuferin: "Kaufen Sie diesen Hut und diese Tasche. Sie gehören eigentlich zu dem Kleid, aber Sie können sie auch extra kaufen. Und sie kosten genau 1000 Franken."

Frau Brunner gefallen der Hut und die Tasche nicht besonders, aber sie möchte schon nach Hausee gehen, deshalb kauft sie sie. "Vielleicht verschenke ich sie", denkt sie.


3. a: - Becserélné nekem ezt a ruhát?

b: - Nem megfelelő a mérete?

a: - Túl kicsi.

b: - Más méretben szeretné?

a: - Igen, 4 mérettel nagyobb kellene, de valójában ez a ruha egyáltalán nem tetszik.

b: - Rendben, visszaveszem. Levásárolhatja az 1000 Frankot.

"Frau Brunner egy órán keresztül keresgél, de nem talál semmit. Végül az eladónő ajánl neki: "Vegye meg ezt a táskát és ezt a kalapot. Ezek tulajdonképpen a ruhához tartoznak, de külön is megvásárolhatja őket. És pont 1000 Frankba kerülnek."

Frau Brunnernak nem igazán tetszik a kalap és a táska sem, de már szeretne végre hazamenni, ezért megveszi őket. "Esetleg elajándékozom", gondolja.

2014. máj. 21. 22:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:

4. Einen Monat später hat Frau Brunner Geburtstag. Herr Brunner denkt. "Ich kaufe ihr für 1000 Franken noch den Hut ind die Tasche zu dem Kleid. Und sie bekommt alles zum Geburtsag'"


4. Egy hónappal később Frau Brunnernek születésnapja van. Herr Brunner azt gondolja: "1000 Frankért megveszem még a kalapot és a táskát is a ruhához. És a feleségem megkapja mindezt a szülinapjára."

2014. máj. 21. 22:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:
Úristen köszönöm, nagyon rendes tőled!
2014. máj. 21. 22:38

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!