Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Magyar iskolák » Van itt valaki, aki orvosi...

Van itt valaki, aki orvosi előtt 1 vagy xy évvel más szakra járt egyetemen (gyógyszerészeti, ttk biosz stb. )? Vagy olyan, akinek van ilyen ismerőse?

Figyelt kérdés
Van itt valaki,aki orvosi előtt 1 vagy xy évvel más szakra járt egyetemen(gyógyszerészeti,ttk biosz stb.),és miközben tanult az egyetemen sikerült felkészülnie az emelt érettségire nagyon jól,és bejutott orvosira?Megoldható?Mindenkit kérek,aki ebben a helyzetben volt,vagy ismerőse volt ezzel így,az írjon!

2013. aug. 10. 01:23
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
80%

Nekem van pár ilyen ismerősöm. Orvostanhallgató vagyok. Én azt tanácsolom, hogyha mindenáron orvos akarsz lenni, de nem vettek fel, akkor véletlenül se menj el bioszra, vagy bármi egyébre, mert csak az államilag támogatott féléveidet pazarolod feleslegesen. Ha egy évet jársz orvosi előtt bármire, akkor elhasználtad az összes extra félévedet. Tehát ha csúszol, ami nálunk baromi könnyű, akkor az egyből egymillió forintba fog fájni.

Én azt tanácsolom, hogy vállalj valami olyan munkát, ami mellett fel tudsz készülni az érettségire, és ne kezdj feleslegesen más egyetemi szakba. Hidd el nagyon fognak kelleni az extra félévek, már csak azért is, mert így kisebb stressz fog rád nehezedni az orvosi gyötrelmes vizsgaidőszakaiban.

2013. aug. 10. 11:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 A kérdező kommentje:
értem :) És a többi ismerőseidnek sikerült az a lényeg,nem? :) azokról tudsz bővebben mesélni kicsit?
2013. aug. 10. 17:24
 3/13 anonim ***** válasza:
100%