Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Magyar iskolák » Miért ilyen undorító a BME?

Miért ilyen undorító a BME?

Figyelt kérdés

Másodéves mérnökhallgató vagyok és egyszerűen betelt a pohár.


1. A megtanított dolgok nagy része iparban hasznosíthatatlan.


2. Túlzottan elméleti központú oktatás a világ talán leggyakorlatiasabb szakmáiban.


3. A számonkérések módja legtöbbször unfair, a követelmények tárgyanként nem túl nagyok, csak sok belőlük.


4. Számonkérések borzasztó rossz ütemezése. Logikát nélkülöző tanterv egy MŰSZAKI egyetemen.


Könyörgöm...megy a sírás, hogy nincs elég informatikus vagy bármilyen műszaki szakember. Ebben a BME is hibás! Mert még az a kevés ember is aki ide jelentkezik ÉS a szakmához való szellemileg azt is szétszopatják és elveszik a kedvét az egésztől.


Mire jó ez, kiknek jó ez?


2017. máj. 11. 12:05
 1/8 anonim ***** válasza:
100%

Szia!

Véleményem szerint erre nem nagyon lehet válaszolni...:( régebben is ilyen volt.

Van aki pl.3 "szakot" is felvett hogy megtalálja a helyét...;)

2017. máj. 11. 12:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
100%
Ismerős - védőnő szakirány. Nem is lettem védőnő, az elmélet köszönőviszonyban sincs a gyakorlattal.
2017. máj. 11. 12:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
100%
Nem csak a BME ilyen, nálunk SZTE-n is ilyen a tanítás, de gondolom más egyetemen is, mert sokan jöttek ide más egyetemekről, ahol még ennyi gyakorlat sem volt, mint itt
2017. máj. 11. 12:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
59%

---> RAGEQUIT! :D

Amúgy szerintem a BME az egyik legnehezebb egyetem az országban,a nehézsége mibenlétét pedig mindenki értelmezze ahogy akarja :)

2017. máj. 11. 12:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
50%