Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Magyar iskolák » Gépész/villamosmérnökök hogy...

Gépész/villamosmérnökök hogy bírtátok a sulit?

Figyelt kérdés

Ki hogy bírta az első félévet, vagy az egész szakot.

Főként az elejére vagyok kíváncsi hogy hogy éltétek meg. Nehéz volt? Hogy sikerült túlküzdeni magatokat rajta?



2017. okt. 8. 20:12
 1/7 Vodafonelive ***** válasza:
100%

Az első félév? Hűha, 30/15 kredit, főtárgyak nem lettek meg(mechanika-statika, matek 1 és még 2), passzívan feladtam a sulit. Aztán az utána lévő külföldi raktáros munka visszazargatott a padba. Szerintem megérte, most már gépészmérnök vagyok és csinálom a mestert levelezőn de itt megint elkapott a lustaság készülés terén, itt már a féléves tandíjra + utazásra megy minden, nem az ingyenes és kedvező félévek rovására.

Bármelyiken is tanulsz, kitartást kívánok hozzá!

2017. okt. 8. 20:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
Gépészmérnökin vagyok, de nem tűnik úgy hogy meglesz.. valami tipp?
2017. okt. 8. 21:00
 3/7 Vodafonelive ***** válasza:
100%
Azért a vizsgaiszőszakig még bőven van 2+ hónapod. Ennyire ne könyveld el magad. Tanulás terén ha nem megy keress szaktársat aki szintén tanul, korrepetálás iskolán belül akár facebook csoportban, felsőbbévest, hogy valami segítséget/útbaigazítást adjon. Biztos nem harapnak és amit tudnak elmondanak. Most kezdtél, még simán belecsapódhatsz egy baráti társaságba.
2017. okt. 8. 21:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
77%

Ugy bírtam / bírom ( még ) h sok áldozatot hoztam. Sokat tanulok, néha ejszakázok, magán élet sajnos nagyon kevés, de én alapból kicsit introvertált, tanulók típus vagyok, szóval eddig emberesen vettem az akadályokat. Bár ez a félév lehet hogy lefog gyúrni .


3. Féléves villamos

2017. okt. 8. 23:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim válasza:
100%
"Ki hogy bírta az első félévet" - Túl kell tenned magad a kezdeti sokkon. Tanköröd milyen? Tudjátok egymást segíteni?
2017. okt. 10. 21:53