Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Nyelvtanulás » Érdemes Spanyolul tanulni?

Érdemes Spanyolul tanulni?

Figyelt kérdés
Jelenleg még diák vagyok, de viszont profi sportoló. A sport miatt sokat járok külföldre (egyenlőre csak Európa). Imádom a Latin zenét, kedvenc énekeseim pl Luis Fonsi vagy Maluma. Jó lenne a dalaiknak érteni a szövegét. Úgy tudom hogy a Spanyol a világ legbeszéltebb nyelve, és nem csak erőltetném, de nagyon tetszik is! Később világot szeretnék járni. Vajon tudnám e valamire használni Spanyol tudásom? Egyenlőre még tanácstalan vagyok, nem tudom hogyan kezdjek hozzá? Van valamilyen netes anyag, vagy oldal, ami Spanyolul tanít? Szeretnék tanácsokat, ajánlatokat. Előre is köszönöm!

2019. okt. 8. 13:44
 1/4 anonim válasza:
Csak ha tervezel nyelvterületen élni.
2019. okt. 8. 14:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:

Angliában élek és itt az emberek nem nagyon tanulnak nyelveket, hiszen lassan a világ minden táján megértik őket. Ha viszont belevetik magukat mégis, az leggyakrabban a spanyol lesz éppen azért, amit te is leírtál. Az sosem baj, ha több nyelvet tanulsz, mert sokszor megtörténik, hogy egy-két nyelv nagyon közel van egymáshoz. Ha van kedved, akkor miért ne? Fejleszti az agytekervényeidet is. De az angol legyen az egyik, amit megtanulsz, mert azt mindenhol használhatod.


Az internetes anyagokat nem ismerem, de a Google a barátod, és biztosan segít találni valamit, amit letölthetsz és belekóstolhatsz a nyelvbe.

2019. okt. 8. 15:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
75%
Elsősorban az angol nagyon fontos, utána a németet ajánlanám és csak utána a spanyolt. De ha szereted és van időd, akkor semmit nem vesztesz azzal, hogy megtanulod.
2019. okt. 9. 19:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim válasza:
A reddit.com/r/spanish subon vannak fent jó anyagok. Természetesen angolul.
2019. okt. 10. 08:33
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések: