Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Nyelvtanulás » Mi a véleményetek, tapasztalat...

Mi a véleményetek, tapasztalatotok a Goethe német-nyelviskoláról?

Figyelt kérdés

14 éves diák vagyok,elég gyér volt a 8 év általános alatt a német-tanulásom,ezért szeretném legalább középfokra feltornászni.Jól választok a Goethe-vel?Mennyi idő lenne elérni a célomat?

Köszi előre is a válaszokat


2009. júl. 26. 13:42
 1/6 anonim ***** válasza:
Nekem nincs személyes tapasztalatom, de azt tudom, hogy ez az intézmény az egyik legelismertebb németoktatás szempontjából hazai viszonylatban is és külföldiben egyaránt, mivel ez egy "intézménylánc", külföldön is vannak központjaik. Sok mindennel foglalkoznak, utak szervezése, tanfolyamok, pályázatok stb. Szerintem nézd emg a honlapjukat, ott sok mindent megtalálhatsz. [link]
2009. aug. 2. 20:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
nagyon nívós, erős iskola.kiváló választás.szinte 100%h.meglesz a nyelvvizsga,ha ide mész!!
2009. aug. 10. 15:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
nekem rossz tapasztalatom volt vele...intenzív tanfolyamra jártam szombatonként.minden alkalommal más tanár volt benn nálunk és teljesen mást tanított..bár az én negatív tapasztalataim ellenére az emberek többsége dícséri..
2009. aug. 11. 00:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 amarill ***** válasza:
Nyáron(szünetben) ki lehet próbálni
2013. febr. 1. 14:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 amarill ***** válasza:
Menj be oda (v. hívd föl őket)
2013. febr. 1. 14:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 amarill ***** válasza:
Sz.tem magántanárral jobban fel lehet készülni
2013. febr. 1. 14:42
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu