Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Nyelvtanulás » OLASZ! Milyen hibákat követtem...

OLASZ! Milyen hibákat követtem el rövid levelemben?

Figyelt kérdés

Gentili Signori,


scrivo perché Io ho visto la Loro notizia della vacanza a Trentino. Vorrei participare al festival internazionale Wolfgang Amadeus Mozart. Sapreste dire il dato preciso quando il festival comincia? Non posso andare al 3 settembre dal 7 settembre. Sarebbe cosí gentile da mandare l'orario dei programmi?

Vorrei anche sapere delle possibilitá di abitare. Vorrei andare con la mia famiglia: mia moglie, due figli e Io. Preferirei di stare da un piccolo albergo o da una pensione. Quale possibilitá propone?

Io anche vorrei chiedere informazioni dei prezzi.

In attesa di una vostra risposta, in fede XY


Hány pontot adnátok rá, ha a maximum 45? (Nyelvvizsga feladat).



2013. ápr. 30. 09:18
 1/2 A kérdező kommentje:
Elfelejtettem írni, hogy alapfok (de azt hiszem, ez kitalálható :P)
2013. ápr. 30. 09:20
 2/2 anonim ***** válasza:

Gentili Signori,


scrivo perché io ho visto la Loro notizia della vacanza di Trentino. Vorrei participare al festival internazionale Wolfgang Amadeus Mozart. Sapreste dirmi il dato preciso quando il festival comincia? Non posso andare dal 3 settembre al 7 settembre. Sarebbe cosí gentile di mandare l'orario dei programmi?

Vorrei anche sapere delle possibilitá di abitare. Vorrei andare con la mia famiglia: mia moglie, due figli ed io. Preferirei stare in un piccolo albergo o in una pensione. Quale possibilitá propone?

Io vorrei chiedere anche informazioni dei prezzi.

In attesa di una vostra risposta, in fede XY


Hány pontot adnek ra?


Hat nem tudom mik a kovetelmenyek alapfoknal, de elegge hianyos a szovegkohezio. Amugy nincsenek nagy hibak benne.

Kijavitottam, de arrol szokjal le, hogy az Io t nagy betuvel irod. ez nem angol :)

2013. ápr. 30. 19:12
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!