Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Nyelvtanulás » Német középfokú nyelvvizsgások...

Német középfokú nyelvvizsgások, mennyit készültetek rá? Tudnátok mondani pár jó weboldalt ahol lehet gyakorolni? 10-es skálán mennyire volt nehéz nektek?

Figyelt kérdés

2014. febr. 19. 18:28
 1/4 anonim ***** válasza:

Volt egy könyvem, abból készültem, meg persze az órákon is arra gyúrtunk (heti 6 órám volt).

Nem kell megijedni, nem olyan vészes, de azért készülj rá!

2014. febr. 19. 19:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
okés köszi :D
2014. febr. 20. 15:08
 3/4 anonim ***** válasza:
Hát német nyelvtanár vagyok, és sok magándiákom is van, akiket nyelvvizsgára készítek fel. Ha tudsz középszinten németül, akkor nem szabad nagyon nehéznek lennie. Természetesen azért gyakorolni kell előtte a típusfeladatokat, és azért célszerű lenne tudni, hogy hogyan is épül fel az a nyelvvizsga. Döntsd el, hogy melyik nyelvvizsgát akarod letenni. De nagyon fontos, ne a TELC-et válaszd, mert a jövőben csak szívni fogsz vele. Az a baj, hogy ott a hülyét is átengedik, és ott nem a nyelvtudásért kapsz bizonyítványt. Ellenben a BME-vel vagy az ECL-el. Mindkettőt csak ajánlani tudom, ezek tényleg azok a vizsgák, ahol a tudásért kapod a papírt a kezedbe. Jó hírük van, erős nyelvvizsgák. Ha eldöntötted, hogy hol szeretnél vizsgázni, akkor vedd meg az adott nyelvvizsgaközpont felkészítő könyvét. Ez sokat fog segíteni.
2014. febr. 23. 11:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
van 2-3 nyelvvizsgás könyvem azokból tanulok meg készülök, nem igazán tudom hogy mik ezek a nyelvvizsga típusok. az a baj hogy nekünk csak azt mondják hogy középfokú C vagymi :/
2014. febr. 23. 11:16

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu