Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Nyelvtanulás » Leforditaná valaki a következő...

Leforditaná valaki a következő mondatokat németre?

Figyelt kérdés
Az én álmom,hogy az Egészségügyi Középiskola után Szegeden tanulhassak és főnővér legyek.Később szeretnék utazgatni,elsősorban Barcelonaba.Miután férjhezmentem családot szeretnék alapitani.Jó szülő akarok lenni aki mindig szem előtt tartja a gyermekei érdekeit.Ez a tervem a jövőre nézve.(17\L)

2015. nov. 19. 21:20
 1/3 anonim ***** válasza:

Mein Traum ist, nach der medizinische Mittelschule inSzeged

zu studieren und Oberschwester zu werden. Später möchte ich reisen. In erster Linie nach Barcelona. Nachdem ich mich verheiratet habe, möchte ich eine Familie gründen. Ich möchte eine gute Mutter werden, die sich die Interessen ihrer Kinder immer vor Augen haltet.

2015. nov. 20. 18:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:

Mein Traum ist, nach der medizinischen Mittelschule in Szeged studieren zu können und Oberschwester zu werden.


Später möchte ich umherreisen, vor allem nach Barcelona.


Nachdem ich gerheiratet habe, möchte ich eine Familie gründen. Ich möchte eine gute Mutter werden, die die Interessen ihrer Kinder immer vor Augen hält. Das ist

mein Plan für die Zukunft

2016. máj. 23. 19:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:

Mein Traum ist, nach der medizinischen Mittelschule in Szeged studieren zu können und Oberschwester zu werden


Später möchte ich viel reisen, vor allem möchte ich Barcelona sehen-


Nachdem ich gerheiratet habe, möchte ich eine Familie gründen. Ich möchte eine gute Mutter werden, die die Interessen ihrer Kinder immer vor Augen hält. Das ist

mein Plan für die Zukunft

2016. jún. 10. 16:33
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!