Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Nyelvtanulás » Német alapfokú tanfolyamnak...

Német alapfokú tanfolyamnak van értelme vagy jobb önállóan?

Figyelt kérdés

Nulláról szeretnék németül megtanulni.

Hamarosan fog indulni egy alapfokú nyelvtanfolyam.


Volt aki azt mondta hagyjam az alapfokú tanfolyamot. Mert azt könnyen megtanul magatól, egyedül és gyorsabban. Majd középfokú tanfolyamra menjek.


Volt aki azt mondta, h ne hagyjam ki az alapfokot, menjek tanfolyamra.


Én mivel kezdő vagyok nem tudom eldönteni.


Szerintetek érdemes alapfokú tanfolyamra menni vagy az tényleg annyira egyszerű, hogy nincs értelme?


Köszi :)



2019. júl. 4. 23:58
 1/4 anonim ***** válasza:
100%
Szerintem egyénfüggő. Én pl. mindig kerültem ezeket, talán még jobban is hátráltatnának engem, mint egyedül. Viszont ismerek olyanokat, akiknek nehézség önállóan kitalálni, hogy éppen mit és hogyan tanuljanak vagy rávenni önmagukat a tanulásra, nekik hasznos lehet.
2019. júl. 5. 00:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
100%
Szerintem az alapokat megéri tanárral tanulni, a német tipikusan az a nyelv, ahol az eleje (is) bonyolult és később lesz célszerű saját erőből folytatni, mert akkor már világosabbá válik.
2019. júl. 5. 01:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
100%
Én is inkább azt mondanám, hogy pont az elején érdemes tanárral tanulni. Ha másért nem akkor azért hogy legyen kivel beszélgetned. Meg ott van az is hogy ha valamit rosszul tanulsz meg akkor azt utána elég nehéz korrigálni. Szerintem megéri elmenni a tanfolyamra.
2019. júl. 5. 13:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
Én is azt mondanám, hogy az elején megéri, érdemes. Aztán úgyis kiderül, hogy mennyire jön be neked a nyelvtanfolyam. Veszíteni nem fogsz, szerintem.
2019. aug. 1. 02:18
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu