Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ

Főoldal Belépés/Regisztráció Egy véletlen kérdés Facebook

Kategória: Közoktatás, tanfolyamok » Speciális tanfolyamok

A kérdés

Én tudok ingyenesen OKJ-t elvégezni, ha közben nappali tagozatos egyetemi hallgató vagyok?

Az állam elvileg 2 képzést ingyenesen biztosít, 25 év alatt.

Keress kérdéseket hasonló témában: OKJ

jan. 17. 21:40  Privát üzenet  

A válasz

Igen, tudsz.

De a 25 éves kor erre nem vonatkozik.

A válaszíró 84%-ban hasznos válaszokat ad.
# 1/1Időpont jan. 17. 21:50 Privát üzenet

Értesítsünk róla, ha új válasz érkezik? Válasz küldése

Kapcsolódó kérdések
Érdemes elvégezni a mérlegképes könyvelői tanfolyamot? Ha igen, akkor egyetem mellett vagy utána? Pénzügy és számvitel alapszakos hallgató vagyok.
Hány félév alatt MUSZÁJ elvégezni egy egyetemi képzést?
Orvosi egyetem után mit érdemes elvégezni a kettő közül: jogi szakokleveles orvos képzés (2 év) vagy jogász szak (5 év)?
Könnyűipari mérnök szakos hallgató vagyok, valamilyen ingyenes képzést szeretnék elvégezni az egyetem mellett, szerintetek mit lenne érdemes?
Üdv,3. éves hallgató vagyok az SZTE-TTIK Földrajz BSc/Táj és környezetföldrajz szakirányán. Hogyan tudnám elvégezni egy másik BSc képzést?
Élelmiszermérnöki szakról milyen tapasztalataitok vannak, (főleg SZTE hallgatók) és mennyire lehet elhelyezkedni? Nagyon érdekelne engem (bár most elsőéves közgazdász hallgató...

Kérdések a Közoktatás, tanfolyamok rovatbólKérdések a Speciális tanfolyamok rovatból

Minden jog fenntartva © 2019, www.gyakorikerdesek.hu | GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Kapcsolat: info (kukac) gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.