Kezdőoldal » Közoktatás, tanfolyamok » Tanulási lehetőségek » Programtervező informatika...

Programtervező informatika szakra elég a közép matek és közép info érettségi?

Figyelt kérdés

Programtervező informatikára elég a közép infó/közép matek? (Felvételi szempontjából)


Gyógyszerész hallgató vagyok és azon gondolkozom, hogy szakot váltanék. Kb. egy hónapja elkezdtem magamtól programozást tanulni és nagyon megfogott,mindig is érdekelt a matek és az infó. Arra lennék kíváncsi, hogy mivel 2020-ban megváltozik az érettségi rendszer, szükséges lesz-e emelt infó érettségit tennem ha programtervező infóra mennék vagy elég a közép?


Nyelvvizsgám (B2) van, közép matekom 90% körül volt és van 2 emelt érettségim (bioszból (~85%) és kémiából (~60%).



2019. nov. 13. 08:08
 1/5 anonim ***** válasza:
1 emelt kötelező, de jár érte a +50 többletpont. Vagy matekból vagy infóból emeltezz.
2019. nov. 13. 09:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 Vodafonelive ***** válasza:
Esetleg a molekuláris bionika mérnöki BSc képzés ami a Pázmányon vagy Szegeden van nem érdekelne? Programozást is tanulnál és a biológiától sem kell távolabb állnod.
2019. nov. 13. 09:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
Kelleni fog egy emelt vagy matekból vagy infóból.
2019. nov. 13. 15:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim válasza:

Én úgy tudom, hogy informatika szakra nem muszáj, hogy matekból vagy infóból legyen emelt szintű érettségid, elméletileg bármiből jó. Linkelek két oldalt is, de ha nem így van akkor kérem más javítson ki.

Itt van egy példa: [link]

És itt egy dokumentum amit az előző oldalon is említenek, valamint az oldalon is linkeltek: [link] (ezen az oldalon keresdd az informatika szakos részt(Informatika képzési terület

néven találod) és elvileg ott írják).

De programtervező informatikára viszont a matek mellé vagy informatika érettségi kell vagy fizika érettségi. (itt van a követelmény: [link]