Kezdőoldal » Otthon » Albérlet » Gázbojler - hogy működik?

Gázbojler - hogy működik?

Figyelt kérdés
Most fogunk a barátommal egy új albérletbe (lakás) költözni, ahol a vízmelegítést egy gázbojler oldja meg. Sosem laktam még olyan helyen, ahol bojler lett volna, így félek tőle egy kicsit. A kérdésem az lenne, hogyha átalányt fizetünk a gázra, akkor nem jelentene plusz költséget, ha egész nap menne a bojler, igaz? Vagy esetleg veszélyes lenne? Bocsánat a buta kérdésekért, nagyon kezdő vagyok ebben.

2020. júl. 19. 21:34
1 2
 11/18 xswerdy ***** válasza:
100%
ha őrlángos a készülék, az egy kicsit mindig fogyaszt. A modernebbekben nincs őrláng, hanem mindig újra begyújtja magát egy szikrával.
2020. júl. 20. 11:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/18 A kérdező kommentje:

Értem.

Köszönöm!

Tehát akkor jobb, ha nem megy folyamatosan?

2020. júl. 20. 11:13
 13/18 anonim ***** válasza:
Tárolós vagy átfolyós, kéményes vagy nem?
2020. júl. 20. 11:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/18 A kérdező kommentje:
Hűha, ezt sajnos nem tudom.
2020. júl. 20. 11:31
 15/18 A kérdező kommentje:
Aki ért hozzá, leírná, hogy melyik esetén hogy a legjobb használni?
2020. júl. 20. 11:32
 16/18 xswerdy ***** válasza:
100%
ez a típustól függ. Az őrlángos úgy van tervezve, hogy mindig megy. Elég kényelmetlen is mindig begyújtani, ha meleg vizet akarsz. És nem is használ neki, ha naponta többször gyújtogatod. A modernebb készülékek már magukat gyújtják, amikor kell. Ezek nyilván jobbak, de ha őrlángos készüléketek van, akkor együtt kell vele élni, hogy az mindig megy.
2020. júl. 20. 11:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/18 A kérdező kommentje:

Értem. Köszönöm!

Bocsánat a buta kérdéseimért, de eddig mindenhol, ahol laktam, központilag volt megoldva a melegvíz.

2020. júl. 20. 11:35
 18/18 anonim ***** válasza:
100x jobb lesz a saját bojler, meglátod majd.
2020. júl. 21. 22:21
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu