Kezdőoldal » Otthon » Barkácsolás » Kb.1 centi vastag OSB-3 lapot...

Jani44!!4! kérdése:

Kb.1 centi vastag OSB-3 lapot flexszel el tudom vágni (elég amatőr vagyok)? Sokkal nehezebb/rosszabb lesz-e, mintha felárral, a lapszabászattól rendelném?

Figyelt kérdés

2019. dec. 23. 11:50
1 2 3
 1/22 anonim ***** válasza:
9%
Favágó korongot használj és szinte tökéletes lesz.
2019. dec. 23. 11:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/22 anonim ***** válasza:
74%
Azt el. Elég veszélyesen, a favágó korong a frászt hozza rám, de el. A bútorlapot viszont csak csúnyán.
2019. dec. 23. 12:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/22 anonim ***** válasza:

# 2

igen viszi, de mást is

én se merek ilyet használni

láttam már 7 ujjú embert, aki korábban ilyet használt.

2019. dec. 23. 12:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/22 anonim ***** válasza:
100%
DEkopir fűrész nem baleset veszélyes,vagy a körfűrész sem .
2019. dec. 23. 13:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/22 anonim ***** válasza:
95%

Flexhez a favágókorongot semmiképpen nem arra találták ki, hogy laptermékben toljad... véletlen is feszültség van az osb lapban... ilyen mocsok nedves időben pláne előfordulhat.. megszorul, és szész a baj... szerencsed van, ha nem feléd vágja vissza magát, hanem egyszerűen elszáll a kezedből... ilyen baromságot ne csinállj. Az a szerszám nem erre való.

Fillérekért leszabják neked, ne a testi épséged kockáztatásával akarj már sporolni...

Asztalos vagyok, láttam már cifra beleseteket, és mindet a hülyeség szülte... hát ez is az lenne.

2019. dec. 23. 13:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/22 anonim ***** válasza:
95%