Kezdőoldal » Otthon » Egyéb kérdések » ELMŰ új 690 ft/hó mindent...

ELMŰ új 690 ft/hó mindent megjavítunk 4 órán belül éjjel-nappal szolgáltatásával van valakinek tapasztalata?

Figyelt kérdés
Hívott ügyintéző és nagyon jónak tűnik ez az új szolgálatatás évi 6000 ftért egyben fizetve még olcsóbb is, de kérdés, hogy vajon tényleg igaz-e, amit mondanak vállalásként? esetleg társasháznak lehet hogy megrendelném vagy saját részre is, de nem tudom valóban annyira jó-e hogy tényleg megcsinálnak mindent és még az anyagköltséget sem kell kifizetni ezért a havidíjért..??? Lehet ez valós? Köszi a választ és a tapasztalatok megosztását azoktól, akik már kötöttek ilyet ELMŰnél.. Állítólag van hasonló a Víműveknél, gázosoknál is, de ők még nem zargattak, valszeg ugyanolyan az is...

2018. márc. 2. 09:17
 1/6 anonim ***** válasza:
Apróbetű?
2018. márc. 2. 09:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:

Eonnál is van ilyesmi...elolvastam és arra jutottam,hogy ezt inkább kihagyom.

Amúgy google 2016 egy panasz:

Tisztelt Tékozló Homár!


Az én történetem nagyon egyszerű.


Kötöttem egy biztosítást az ELMŰ-vel, "Otthon Gyorsszerviz" néven kínálják, mely szerint havi 690 Ft-ért, amennyiben szükségem van, 4 órán belül küldenek szerelőt a hiba kijavítására és azt 30 ezer forint

összegig a Biztosítójuk : " EUROP ASSISTANCE S.A. IRISH BRANCH" fizeti.


Június 27.-i nagy esőzések nyomán beázott a villanyóra szekrény és rövidzárlat keletkezett, miközben még villámcsapás is érte a hálózatomat.



Ezek után felhívtam a gyorsszervíz hibabejelentőjét, ami elvileg 24 órás, viszont csak reggel 8 és délután 4 között lehet hibát bejelenteni, hogy szíveskedjenek szerelőt küldeni.


Első alkalommal a diszpécser hölgy egy ügyfélszámot kért tőlem amit nem tudtam megmondani. Mire közölte, hogy akkor nem tud segíteni. Kérdésemre, hogy név és cím alapján esetleg lehetséges e a dolog, közölte, hogy úgy sem lehet.


Később ismét felhívtam őket és az immár a megtalált szerződésen szereplő azonosítóval próbáltam segítséget kérni, közölték, hogy az az azonosító sem megfelelő! Ez a hölgy a név és cím alapján megtalált a rendszerben és egy ujabb azonosítószámot megadva, közölte, hogy visszahív, ha talál villanyszerelőt akit kiküldhetne. Pár óra múlva kaptam is hívást, amikor is közölte, hogy sajnos nem tud szerelőt küldeni a biztosításom terhére (amit ugye fizetek havonta pont ilyen esetekre), viszont ha

zsebből kifizetem a szerelőt akkor tud küldeni.


Ezek után panasszal éltem az ELMŰ-nél, ahol is elismerve a panaszom jogosságát, tovább küldték a panaszomat a biztosítóhoz. Másnap próbáltam ismét hívni az ügyfélszolgálatot amely a megadott számon egész nap elérhetetlen volt, amit az ELMŰ ügyfélszolgálatosa is próbált elérni.


Megjegyzem, hogy azóta sincs áram a ház egy részében mert a biztosítékot folyamatosan leveri valami. Villanyszerelők két három hónapra vállalta, hogy kijön rendbe tenni a hálózatot saját költségemre is. Hívtam a neten hirdető gyorsszolgálatokat is ahol az egyik 40 ezer forintért vállalta, hogy kijön. Ez csak a kiszállás díja lett volna. Más ugyan ilyen szolgálat egy udvarias sms-ben jelezte, hogy sajnos nem érnek rá.



Amúgy itt a részletes infó a szolgáltatásról: [link]

2018. márc. 2. 09:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
Te még hiszel a mesékben? Olvass [link]
2018. márc. 2. 09:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:
Köszi a választ, tényleg megőrülök, hogy mindenki mindenféle újabbnál újabb módszerrel megpróbálja lehúzni a. másikat! Én elsőre arra gondoltam, hogy talán rengeteg pénzt összeszedtek már az átalányból és emiatt van egy szaki-gárdájuk, akik állandóra vannak foglalkoztatva és emiatt mindenki jól járhatna.. DE akkor ezek szerint ez is csak egy újabb szemétség.. Hála az internetnek! Mondjuk említettem a "duvadnak", akik mindig a lehető legrosszabbkor zaklattak és mindig visszahívást kértem, mert azt hittem vm az ELMŰ rendszeremmel kapcsolatos fontos dolog , hogy kizárólag az után vagyok hajlandóleszerződni mután megszellőztettem a neten a dolgot több fórumon és valakinek hiteles pozitív visszajezése is lesz a kérdésre.. Na ekkor megijedt és abból éreztem már, hogy itt valamai nem OK..midenfélét próbált hazudozni, meg hogy utána majd személyesen kell bemennem az irodába, ha most azonnal nem kötöm meg.. Tehát vicces, de az iroda címét már nem tudta megmondani.. erre mondtam, hogy viszlát majd kiderítem azt is a neten... Tényleg nem értem hogy lehet ilyen szerződéseket telefonban megköttetni és ezt nem bünteti a fogyasztóvédelem, sok más hasonló felháborító dologgal együtt.. Kíváncsi vagyok vajon mikor jön el egy olyan hatóság, aki politikailag függetlenül csak az emberek védelem érdekében hatékonyan eltűntetné akárhogyan is ezeket a hamiskártyásokat.. MInden kóklernek és lehúzó aljas szemétládának itt is kívánom, hogy nagy szenvedésekkel tűnjön el a föld felszínéről minél gyorsabban.
2018. márc. 2. 13:32
 5/6 anonim ***** válasza:
Egyszer rábeszéltek egy pár száz forintos balesetbiztosításra telefonon keresztül. A telefonszolgáltatóm. Hozzá csapták a számlámhoz. Telefonon meg is kötöttem. Fizettem majd már nem emlékszem milyen baleset is ért gondoltam kihasználom. Persze az én esetemre pont nem terjedt ki a biztosítás. Lemondtam. Persze azt már nem lehetett ám telefonon keresztül. Levél írás stb.
2018. márc. 2. 13:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim válasza:

Pont ma hívtak.

Szimpatikusnak tűnt az ajánlat elvégre havi 600 forint nem pénz ha tényleg van hova nyúlni majd az embernek.

De egy panaszra sajnos nem lehet véleményt építeni, esetleg mások?

2018. márc. 29. 13:49
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!