Kezdőoldal » Otthon » Felújítás » 50-80 eFt nettó (igen, mindent...

50-80 eFt nettó (igen, mindent levonva, már tisztán) minden ledolgozott napon csupán festésért és glettelésért? Egyre több szobafestőtől hallom és olvasom ezt. Kelet-Magyarországiaktól is! És ezek egymaguk dolgoznak, nagyrészük még mindig KATA-s.

Figyelt kérdés

Tudom, hogy a fenti összegekre rájönnek még az anyag költségek, járulékok, parkolási díjak, esetleges szerszám kopások (bár glettvas, vagy keverőszár nem hiszem, hogy gyakran cserés lenne, igaz laikus vagyok a témában), de...


Mégsem gázkészüléket javítanak, vagy villanytszerelnek...


Akkor ez utóbbiak mennyit tesznek zsebre húsz munkanap után? Dupláját?


(Netán igazak a fenti munkadíjak és hiába egyedül dolgoznak, esetlegesen olyan gyorsan dolgoznak, hogy egy nap több munkát is képesek teljesíteni, ezért nagyobb a nyereség? Míg az egyik szoba szárad, megy máshova glettelni, majd utána harmadik helyre hálózni, este újból festeni és így tovább?)


Vagy már megint a szokásos "ekkora halat fogtam, kétszer akkora lett estére belőle" című túlzást hallom folyvást, hiszen ekkora munkadíjakat teljességgel képtelenek már a magyarok kifizetni a festőknek - újabb kiszínezett füllentés van születőben? 😀



2023. jan. 12. 19:45
1 2 3 4
 21/40 A kérdező kommentje:

Mindenesetre az eljövendő időszak valóban nem lesz könnyű. Senkinek.


Minden változni fog - valamennyire mindenképpen.


Ezt bekalkulálva lesz szükséges az eddig megszokottakat (eddigi kerékvágást) újra átgondolni, majd alkalmazkodni.

2023. jan. 15. 18:55
 22/40 anonim ***** válasza:
75%
Amúgy, én még nem tapasztalom azt a nagy vállságot, amit ígértek.
2023. jan. 15. 19:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/40 anonim ***** válasza:
21%
Legalább a gyárban fixen meg van az a kis alamizsna, amúgy azt javasolom a szakiknak hogy: külföld! Más választás itt úgy sem lesz.
2023. jan. 15. 22:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/40 A kérdező kommentje: