Kezdőoldal » Otthon » Kert » Hogyan gondozzam?

Hogyan gondozzam?

Figyelt kérdés
Éppen tegnap találtam egy bonsai fát, ami borzalmas állapotban volt. Már régen leesett az összes levele. Meglocsoltam, (nem áztattam el csak nedves lett) ideiglenesen átültettem, és kiszedtem a földjéből a köveket. Hogyan gondozzam tovább?

ápr. 14. 11:26
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
100%
Olyan, hoyg "Bonsai fa" nem létezik, különbözö fafajtákból lehet bonsait nevelni. Az ápolásnál kifejezetten fontos tudni, milyen fáról van szó
ápr. 14. 11:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
100%

Így, ahogy előttem írták.

Mutass pár értelmes fotót, ami alapján esély van beazonosítani, és megmondani, ennek a fajnak mire van szüksége.

ápr. 14. 15:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 A kérdező kommentje:
Mindkettőtöknek köszönöm. A fa fajtája Ficus Ginseng. Van rajta 4 db rügy. Az egyik leesett, és alóla tejnedv jött ki. Ez jót jelent? Sajnos még kezdő vagyok, de szeretném megmenteni (ha ez lehetséges még) a fácskát. Áthelyeztem félárnyékba, az előző helyére ahol állt, folyamatosan tűzött a nap.
ápr. 14. 21:09
 4/12 anonim ***** válasza:

[link]


Itt utána tudsz nézni, ha netán nem elég, a "ficus ginseng bonsai ápolása" címszóval tudsz keresni több infót.


Sok sikert! (Ja a tejnedv annyit jelent, hoyg a növény még él)

ápr. 15. 14:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 A kérdező kommentje:
Köszönöm, mindenképp utána nézek.
ápr. 15. 17:11
 6/12 A kérdező kommentje:
Még egyszer köszönöm! Csak még egy kérdés. Találtam bogarakat a földben. (Még nem tudtam venni bonsai táptalajt, de utánanéztem és nemsokára rendelek.) Ezeket kiszedhetem, vagy hagyjam benne?
ápr. 15. 17:52
 7/12 anonim ***** válasza:
Milyen bogarak? Esetleg egy kép jó lenne, de igazán nem valók a földbe, kiszedni viszont általában nem egyszerü
ápr. 15. 19:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 A kérdező kommentje: