Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Mi a véleményetek arról, hogy...

Mi a véleményetek arról, hogy 8 év alatt épülhet meg a 4 METRÓ? Miért voltak csúszások? Ha nem a városvezetés hibázott akkor, miért a város fizeti meg a késéseket?


2013. júl. 31. 11:19
1 2 3
 11/25 anonim ***** válasza:
77%

Mert nincs pénze a BKK-nak már régóta. A probléma nagyjából ugyanaz mint országos szinten, kevesen fizetnek sokat félévszázada elavult dolgokért. Ingyen utazhatnak a nyugdíjasok, a BKK összes munkatársa és rokonai, az állami alkalmazottaknak is divat pénz helyett bérletet adni, vagy legalábbis kedvezményest szerezni, illetve különböző betegségekre (mint például a laktózintolerancia vagy az asztma bármilyen formája, netalán gerincferdülés) is lehet ingyenes bérletet szerezni és egy kísérőnek is ingyenes az utazás ráadásul.


Komoly kedvezményezettek még a diákok özvegyek a kevésbé szerencsés állami dolgozok.


Sőt ott van a magyar nemzeti sport a bliccelés. az európai tömegközlekedésben lassan általánossá váló beléptetőkapuknak híre hamva sincsen, de kalauzzal is jó ha ha

2013. júl. 31. 12:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/25 anonim ***** válasza:

Mert nincs pénze a BKK-nak már régóta. A probléma nagyjából ugyanaz mint országos szinten, kevesen fizetnek sokat félévszázada elavult dolgokért. Ingyen utazhatnak a nyugdíjasok, a BKK összes munkatársa és rokonai, az állami alkalmazottaknak is divat pénz helyett bérletet adni, vagy legalábbis kedvezményest szerezni, illetve különböző betegségekre (mint például a laktózintolerancia vagy az asztma bármilyen formája, netalán gerincferdülés) is lehet ingyenes bérletet szerezni és egy kísérőnek is ingyenes az utazás ráadásul.


Komoly kedvezményezettek még a diákok özvegyek a kevésbé szerencsés állami dolgozok.


Sőt ott van a magyar nemzeti sport a bliccelés. Az európai tömegközlekedésben lassan általánossá váló beléptetőkapuknak híre hamva sincsen, de kalauzzal is jó ha havonta egyszer találkozik az ember. Akkor is lehet még utolsó mentsvárként úgy cca ötven forinttal drágábban jegyet venni a kalauztól, ha ez is derogál akkor le lehet szállni a vonatról, vagy csak beinteni a kalauznak akinek semmilyen extra jogköre sincs, nem szedheti ki belőled az adatokat.


Ha közteresekkel együtt lenne netalántán, még akkor is megvillanthatja az egyszeri lélek jogelméleti tudását vagy harcművészeti netalán sprintelési képességeit.


Aztán meg a vízfej és szép nap és lop is rendesen. Csoda hogy az állami támogatásra van teljesen utalva a BKK?


Az előző postot lehet törölni véletlenül küldte el a rendszer...

2013. júl. 31. 12:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/25 anonim ***** válasza:
50%
Ha már a számoknál tartunk, mai árakon Londonban egy CSAK ODA metró szakaszjegy 1 889 forintba kerül. Az már egy félhavi magyar diákbérlet...
2013. júl. 31. 12:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/25 anonim ***** válasza:
50%
Az csaknem hatszorosa a magyar metrójegy árának...
2013. júl. 31. 12:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/25 anonim ***** válasza:
A havi bérletárak pedig 40.000 forintnál kezdődnek, de az csak korlátozott bérlet. A teljes városban több mint havi 150.000 forintba kerül a tömegközlekedés. Ez a budapesti ár 5-15-szöröse.
2013. júl. 31. 12:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/25 anonim ***** válasza:
64%

"Demszky még 20 évig elkampányolgatott volna vele egy kapavágás nélkül."

Nem kell szeretni őt, de attól még hazudoznod sem kéne. Ki is akadályozta az építést ahogy csak tudta?

[link]

2013. júl. 31. 12:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/25 anonim ***** válasza:
Az pedig mindegy, hogy mennyit keres a magyar kolléga, mert attól, hogy itt nem fizetik meg a munkát, még nem lesz olcsóbb metrót építeni.
2013. júl. 31. 12:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/25 anonim ***** válasza:

Londonba lehet a metró szakaszjegy ezervalamennyi forint, de a londoni munkás se 67ezer forintnyit visz haza nettó. Ha az arányokat nézzük, akkor olcsóbb az ottani jegy az átlagfizetéshez képest.

Amúgy arra is rengeteg pénz kellett, hogy a metró miatti süllyedések következtében megrepedezett házakat, lakásokat kártérítést fizessenek. Sokan be akartak próbálkozni, hogy volt egy repedés a házon és biztos a metró műve, ez a magyar mentalitás.

Nem azt mondom, hogy emiatt csúszott a metró.

Szerintem ez sok tényező kedvezőtlen kombinációja volt.

2013. júl. 31. 14:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/25 A kérdező kommentje:
71% A jegyárak a fizetéssel volt összefüggésben. Valaki kevésnek tartotta a jegy árakat, mondván Bécsben kétszer annyiba kerül, de ez nem igaz.
2013. júl. 31. 15:18
 20/25 A kérdező kommentje:
Londonban kb az első-három szakasz sugara kb akkora, mint egész Budapest (ami 2-3 font). Ráadásul kedvezőbb, ha csak a gyenge forgalmú sávokat használod, akkor ( 1-2 fontért is tudsz utazni) . Napijegy pedig 7-9 font ( magyar 5,5 euróval szemben ).
2013. júl. 31. 15:29
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!