Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Mi a reklámadó lényege, és...

Mi a reklámadó lényege, és hogyan fogják áthárítani a lakosságra?

Figyelt kérdés
2014. jún. 12. 15:52
1 2
 1/15 anonim ***** válasza:
25%
Hogy hogy áthárítani? Ki fizet még adót az embereken kívül? Tudom, a cégek, de azok is emberekből állnak, legyen az dolgozó vagy tulaj. Ha jön egy új adó, úgyis az emberek fizetik meg. Még nem láttam se állatot, se növényt adót fizetni.
2014. jún. 12. 16:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 A kérdező kommentje:
Látom nem érted a kérdést de azért válaszolsz :-D
2014. jún. 12. 16:10
 3/15 anonim ***** válasza:
67%

Egyrészt emelkedni fog az előfizetési díj, melyet az internetért, tévéért, telefonért fizetsz. Másrészt minden olyan termék árába be fog épülni, melyet reklámoznak, hiszen valamiből ezt a költséget ki kell termelni.


Nézd meg a 2 évvel ezelőtti és mostani telefonköltségeid, vagy a 2 évvel ezelőtti és a mostani bankköltségeid. Ott is beépült az árakba a szolgáltatók adója.

2014. jún. 12. 16:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/15 anonim ***** válasza:
A kérdésed második felére ez a válasz. Hogy mi a lényege, had ne írjam le, minden második cikk erről szól. Érted, érted, nem , nem. Ha a fröcsögőket várod, biztos mindjárt jönnek.
2014. jún. 12. 16:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/15 A kérdező kommentje:
Semmilyen fröcsögést nem várok, nem értem miért kell ebböl kiindulni ha valaki feltesz egy kérdést? A választ pedig köszönöm szépen. :-)
2014. jún. 12. 16:16
 6/15 anonim ***** válasza:
36%

A lényege - józan paraszt ésszel - az, hogy minél keesebb reklám legyen a tv-ben. [Mert már elviselhetetlen, ez sok reklám, hogy elkezdődik valami, aztán 15 perc után van 10 perc reklám, és még nem is csak főműsoridőben, hanem 1:30-kor éjszaka is!]

A lakosságra sehogy, mivel átlagember nem reklámoz. Cégek fogják ezt megfizetni, akik hírdetnek. Esetleg azt tudom elképzelni, hogy áttételesen megemeli a reklámozott termék/szolgáltatás árát, így tudja átlagember (is) fizetni, de ez nem valószínű.


Nem hülyeség egyébként, mert KELL a reklám, de ez a mennyiség már túlzás!


Nyomsz egy hasznost? :)

2014. jún. 12. 16:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/15 anonim ***** válasza:
100%

# 6:


"A lényege - józan paraszt ésszel - az, hogy minél keesebb reklám legyen a tv-ben. [Mert már elviselhetetlen, ez sok reklám, hogy elkezdődik valami, aztán 15 perc után van 10 perc reklám, és még nem is csak főműsoridőben, hanem 1:30-kor éjszaka is!] "


Az a helyzet, hogy a médiatörvény szabályozza, hogy óránként 12 perc reklám adható egy kereskedelmi csatornán, illetve az is, hogy egy reklámblokk hossza maximálisan mennyi lehet. Illetve azt is a médiatörvény szabályozza, hogy egy egybefüggő műsorszám hány alkalommal szakítható meg. És hogy ezt a médiatörvényt a Fidesz-KDNP fogadta el 2011-ben. Az eredeti 1996-os médiatörvény a 2000-es évek közepén történt módosításáig tiltotta a 45 percnél rövidebb filmalkotások reklámmal történő megszakítását, így tulajdonképpen a sorozatok nagy részében nem volt reklám.


Miért nem erre a szabályozásra térünk vissza, mert ne legyen kétséged, nem lesz kevesebb reklám, hiszen a kereskedelmi televíziózás egyik bevételi forrása a reklám, a másik az előfizetési díj, amit minden csatornáért fizetsz.


"A lakosságra sehogy, mivel átlagember nem reklámoz. Cégek fogják ezt megfizetni, akik hírdetnek. Esetleg azt tudom elképzelni, hogy áttételesen megemeli a reklámozott termék/szolgáltatás árát, így tudja átlagember (is) fizetni, de ez nem valószínű. "


Nem, ahogy nem lett áthárítva sem a telefonadó, sem a tranzakciós adó, sem a chipsadó... A cégek szolgáltatásokat végeznek, termékeket adnak el, aminek az átlagember a használója.

2014. jún. 12. 17:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/15 anonim ***** válasza:
70%

Szerintem csípi valaki szemét (tudjuk kiét)hogy az rtl klub ki majdnem minden híradóban közli, hogy valamilyen formában, hogy nőtt a szegénység.Nem skandálják folyamatosan kórusban, hogy "Magyarország jobban teljesít!"

A reklámok valóban elviselhetetlen mértékűek,de ez nem újdonság.Most veszik észre??Lényeg, hogy megvan a 2/3, jöhet az újabb sarc, csak még ki kellett rá találni valami magyarázatot és ez jött kapóra.Ha emelkedni fog a havidíj, én is lemondom.Ilyen szenny műsorért ez is sok.A sok reklám meg végképp elviselhetetlenné teszi!

2014. jún. 12. 17:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/15 anonim ***** válasza:

A 7-es jól írja.

De a reklám nem csak a kereskedelmi adóknak haszon, hanem azoknak a cégeknek is, akik reklámoznak! Sőt! Nekik van rá nagyobb szükségük. Egyre kevesebb a vásárlóerő, kevesebb a cégek bevétele, ezért szükséges minél több reklám.

Az adónak lehet olyan hatása is, hogy a Kereskedelmi TV-k magasabb árat kérnek a reklámért. Ebben az esetben a cégek a többletköltséget befogják építeni az áraikba.

2014. jún. 12. 17:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/15 anonim ***** válasza:
0%

"Nézd meg a 2 évvel ezelőtti és mostani telefonköltségeid, vagy a 2 évvel ezelőtti és a mostani bankköltségeid"


Megnéztem.


2 éve telefonszámlám: havi 6150 Ft

Most: havi 4500 Ft(ugyanannyi használat mellett)


2 éve banki költség: évente 10.000 Ft

Most: 11.500 Ft


Ez akkora eget verő áremelkedés? Nem hinném. Ez csak a szokásos magyar jajveszékelés, mindenért.

2014. jún. 12. 18:07
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!