Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Ha annyival rosszabb a helyzet...

Ha annyival rosszabb a helyzet, miért van annyi támogatója a Fidesznek mint még soha?

Figyelt kérdés

Sokan mondják hogy mennyivel rosszabb lett, de hát az a több millió Fideszes ha annyival rosszabbul él mint 2010-ben, akkor miért nem szavazzák vissza Gyurcsányékat?


Ha én egy tanár vagyok, és ahogy leírjátok fele annyit keresek mint 2010-ben, és 7x-annyiba kerül minden, akkor én nem szavaznék a Fideszre. Ha egy orvos vagyok szintúgy.


Ha egy proletár vagyok, és a minimálbér ahogy ti mondanátok megfeleződött, s az árak meg 7x-ődtek, akkor nem szavaznék a Fideszre.



2016. nov. 2. 19:45
1 2 3 4
 11/38 A kérdező kommentje:

Mire? Arra hogy nem 7x-eződtek az élelmiszer árak?

Vagy arra hogy a Fidesznek vannak szavazói?

2016. nov. 2. 20:06
 12/38 anonim ***** válasza:
62%

# 9/10 Időpont ma 20:05


Adócsökkentés van, meg 50 új/megemelt adó és járulék... szerinted azt a "pár"milliárdos lyukat amit az elkulcsos adó jelenti nem kellett befoltozni máshol? Dehogy nem. Csak az SZJA-val lehet hülyíteni a népet.

2016. nov. 2. 20:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/38 anonim ***** válasza:
A Fidesznek azért van annyi támogatója, mert munkájuk nagy része abból áll, hogy támogatókat szerezzenek és tartsanak meg. A demokrácia egy óriási hátulütője: egy párt sem mer radikális (mihez képest radikális ugye?) változásokat indítani, mert hótziher, hogy leváltják őket.
2016. nov. 2. 20:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/38 anonim ***** válasza:
35%

jó ezt hagyjuk. Ha annyival jobb akkor meg miért van ellenzéki?

Főleg proli.. na?

Ennyi. Ja és együtt az egész ellenzéki rész fiam jóval meghaladja fideszéket. sorry

2016. nov. 2. 20:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/38 anonim ***** válasza:
58%

A sok hülye rájuk szavaz, ilyen buta a nép.


Le kell váltani a népet.