Kezdőoldal » Politika » Magyar politika » Ilyen jövőkép mellett ugyan...

Ilyen jövőkép mellett ugyan miért kellene növelni a szaporulatszámot?

Figyelt kérdés

Az informatika nagyágyúi teljesen egyhangúan egyetértenek abban, hogy akár egy évtized múlva már feleslegessé válik az emberi munkaerő jelentős része, mivel robotizálva lesz minden. Ami azt jelenti, hogy a 110-120 IQ alatti emberek munkája (és létezése) teljesen haszontalan lesz.

A világ már egyébként is túlnépesedett, és túlnépesedéssel küzd jelenleg is a bolygónk legtöbb része. Az hogy Magyarország lakossága csökken az lényegtelen, sőt igazából kényelmesebben is élnénk ha kevesebben lennénk, kevésbé zsúfolt városok lennének, és jobb lenne az ingatlanhelyzet is, nem nyomorognának ennyien lakótárssal/szobatárssal/koliban.

Nem vagyok liberális, de egyet kell értenem a liberálisokkal abban, hogy ugyanúgy kellene támogatni az egy gyerekes családokat, a gyerektelen családokat/párokat és a szingli embereket is. Teljesen felesleges a születésszámot növelni, és butaság is. Elavult családmodell a nagycsalád, a mai világban, ilyen előrelátható mesterséges intelligencia jövővel, minek szülni 3-4 gyereket a "jövőnek", amikor a jövőben ezek szinte mind teljesen felesleges szerves objektumok lesznek?



2018. szept. 22. 16:03
1 2 3 4
 21/38 anonim ***** válasza:
19%

Egyszerűen nincs olyan autó. Mutasd meg. Induljon Pestről, a cél Moszkva. Mondjuk januárban.


Az idevágó videókat ismerem. Tesztpályán meg autópályán megy, és hatvan kamera a tetején.


Alig hiszem, hogy ez pár éven belül elterjed. Az én személykocsim is tud egy csomó dolgot, tartja a sávot, fékez stb. Csak a fél centi hó esik tiéd a pálya.


Kamionon ki is kapcsolom ezeket, mert nem megbízható. Volt, hogy satut nyomott ok nélkül. 40 tonnával... Hat évig svéd pályát jártam, havas úton alap, hogy minden manuális, különben nagyon meg lehet szívni. ASR kikapcs, váltó manuális üzemmódban.


Még hogy autonóm kamion. Egy cég udvarára nem tudna bemenni.

2018. szept. 22. 17:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/38 anonim ***** válasza:
50%

Na azt nem végeztem. Lustaságból. Meg állítólag a lusta informatikus a legjobb mert megkeresi a legkevesebb munkával járó és így leghatékonyabb utat a megoldáshoz.


Na akkor arra a hardverre írjál már légyszíves egy pályaszámító és korrekciós programot. Ha az már úgyis megvolt és már csak a rakétatechnológia hiányzott.


A captchákat? attól függ melyik. Valamelyik típusú captchát még egy embernek is nehéz kisilabizálnia mert már olyan fejlettek egyes szoftverek hogy egyre nehézkesebben kivehető captchákat kell alkalmazni. Erről ennyit.

2018. szept. 22. 17:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/38 anonim ***** válasza:
33%

#20 ja persze, meg lehetne nézni az autó márkák kinálatát, ha nem lenne erre vonatkozó Eu-s törvény, hogy kötelezőek a modellek átlag széndioxid kibocsátását lenttartani. És mivel mással lehetne az átlagot lehúzni, mint egy olyan kocsival ami nem bocsát ki szén dioxidot :D


A nagymennyiségű elektromos áram tárolása pedig még mindig megoldatlan, ami van annak pedig rettentő káros az előállítása, és hamar meghal, teremtve egy halom veszélyes hulladékot. Érdekes egy új Suzuki vitara, ami világviszonylatban elég olcsó, 1.6os benzinnel lazán megtesz egy tankkal 1100 Km-t :D


Haladáshoz való hozzáállásból meg 3 van


- aki nem érti, ellenzi

- a realista

- az az idiota aki azthiszi hogy 10 éven belül feje tetejére fordul a világ

2018. szept. 22. 17:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/38 anonim ***** válasza:
54%

Nem az kérdés, hogy megvalósul - e az önvezető jármű, biztos megvalósul egyszer. Csak millió buktatója van.


Ott fog megbukni, hogy a robot értelemszerűen mindent betart majd. Ezzel ott a vége.


És mégegyszer: a szenzor az szenzor. Ha koszos, akkor koszos. És akkor nem lát. Ha nem lát, akkor meg hova megy?


Minimum olyan biztonság kell mint a repülésben - és a repülőn is ül két pilóta.


További probléma lesz az, mikor valamilyen okból át kell vennie a vezetést a robottól az utasnak. Az átlagember sokat fog hezitálni. 130 - nál egy másodperc kb. 35 méter.

2018. szept. 22. 17:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/38 anonim ***** válasza:
33%
Fejlett captcha olvasó szoftverek xDD
2018. szept. 22. 17:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/38 anonim ***** válasza:
77%

Ok akkor én vagyok a realista. Merthogy amikről írtam azok már a jelen.

A villanyautókat csak példaként hoztam fel. De most őszintén a fosszilis üzemanyag iparban is olyan kellemes és egészséges lehet dolgozni?

Most már van 20 éves tapasztalat a modernebb elektromos hajtású autókkal. A bennük lévő akkuk felülmúlták a várakozásokat élettartam szempontjából. Még mindig messze jobbak mint az ősi savas akkuk. A szükség hozza majd a változást. Lesznek majd még jobb akkumulátorok mint ahogy eddig is volt fejlődés ezen a téren. De a lényeg nem is ez. Hanem az hogy hiába vannak ellene az iparági szereplők akkor is nagyon nyomni fogják ezt az irányt.


Kamionsofőrrel meg nem vitatkozni akartam csak hogy kicsit kevésbé szólja le ezeket a dolgokat. Szóval amíg más kamiont vezet vagy ül egy irodában addig mások meg ilyesmiken dolgoznak és ilyenkor mégis mit vár valaki ha ezt leszólja? Simán lehet hogy az EU törvények akkor se fogják engedni sofőr nélkül menni ezeket a járműveket ha jobban vezetnek majd mint anno Schumacher. Mert ahogy az EU-t ismerem így lesz.

2018. szept. 22. 17:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/38 anonim ***** válasza:
87%
25: A captcha-ról nem akarok újabb vitát de bizony a captchák kitalálóinak újabbakat kell fejleszteniük mert már van amit egy szoftver könynebben megfejt mint egy ember. Ez így van.
2018. szept. 22. 17:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/38 anonim ***** válasza:
71%

26.


Én is mérnöknek tanultam eredetileg, autogépész, de van rálátásom azért más műszaki dolgokra, közlekedésre.


Szerintem buta dolog lenne pont azt nem meghallgatni, aki sok éve, minden nap a kamion kormányát tekeri.


Ráadásul nem csak vezetni kell, van még itt pár dolog. Ez 40 tonna. Ha ez bebicskázik a jeges úton, ott jó eséllyel meghal valaki. Ide 99%-os biztonság kell, mert kő kövön nem marad, ha egy ilyen jószág elszabadul. Mondjuk 30 ezer liter benzinnel. A mai vezetéstámogató rendszerek szart nem érnek. Én Mercedes Actrost vezetek, 10 riasztásból 2 - 3 fals. Ki is kapcsolom, mert a frászt hozza rám mindig. Besipol egy árnyékra. Ha aktiválva lenne, be is fékezne. A semmire, 40 tonnás kocsit.

2018. szept. 22. 18:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 29/38 anonim ***** válasza:
66%
A rendszereket tervező és fejlesztő mérnökök bevonnak hivatásos sofőröket is. Tanácsadóként és tesztelik is a legújabb fejlesztéseket. Amik majd 5-10 év múlva kerülnek piacra. A nagy gyártóknak mindnek van ilyen fejelsztőlaborja. Műszakiként meg lehet őket keresni próba szerencse alapon. A magyaroknak úgyis van egy egyedi műszaki látásmódja és problémamegoldó képessége és ezért keresettek.
2018. szept. 22. 18:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 30/38 anonim ***** válasza:
51%
Egyetértek a kérdezővel. Sajnos sok a begyepesedett, retrográd marha.
2018. szept. 23. 07:09
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!