Kezdőoldal » Politika » Rendőrség » Lehet éles lőfegyverre fegyver...

Lehet éles lőfegyverre fegyvertartási-és viselési engedélyem az alábbiak kritériumokkal?

Figyelt kérdés

NEM VICC a következő.

Járműmérnöki egyetemi hallgató vagyok a BME-n (Műegyetem) MSC-t letettem, épp Phd-zom. Elvégzem , és nem merem beadni rá a kérelmet. Szerintetek elfogadnák?

P9RC-t szeretnék.

De beérem egy PA63-mal.



2017. nov. 24. 19:50
1 2 3
 1/24 anonim ***** válasza:
93%
viselési? Nem.
2017. nov. 24. 19:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/24 anonim ***** válasza:
100%
Viselesi eselytelen. Tartasihoz is megvannak a feltetelek, hogy milyen vizsgak kellene stb.
2017. nov. 24. 19:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/24 A kérdező kommentje:

És milyenek kellenek?

Viselési miért nem?(Éjjelre sem? Nem hülyeség, így tudom, hogy éjszaka hordhatod)

2017. nov. 24. 19:56
 4/24 anonim ***** válasza:
71%

Még a tartás is kétséges, kiforgatnak a pszichológiai teszten úgy hogy el megy a kedved tőle.


Feketén miért nem szeretnél?

2017. nov. 24. 19:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/24 A kérdező kommentje:

Mert nem akarom a nevem bemocskolni.

És aztán ülhetek, egy ezért tanultam akkor ennyit???

2017. nov. 24. 19:58
 6/24 A kérdező kommentje:
Milyenek a pszichológiai kérdések???
2017. nov. 24. 19:58
 7/24 anonim ***** válasza:
100%
A tartási nem nagy cucc. Fegyvervizsgát kell tenni és belépni lövész sportegyesületbe. A viselési valóban nem egyszerű, arról jobb ha leteszel, ha elmész tanfolyamra majd megtanulod miért.
2017. nov. 24. 21:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/24 anonim ***** válasza:
79%

Nem kapnál viselésit. Viselésit csak indokolt esetben ( veszélyes munka, fenyegetések, stb együtt ) kaphatnak bizonyos emberek: bírók, politikusok, ügyészek, képviselők, stb. De ők is csak indokolt esetben.

Tartásit már könnyebb szerezni, ahogy le is írták, kell egy sportegyesületnél tagnak lenni, pár feltételnek megfelelni, letenni egy vizsgát és kész is.