Van olyan futárcég, akinél van lehetőség átvétel, fizetés után jegyzőkönyvet felvenni, amennyiben az árú (nem a csomagolás) sérült?
Figyelt kérdés
Ugye hozzák és képünkbe tolják a papírt hogy írjuk alá hogy sérülés nélkül vettük át.
Eddig nekem sem az MPL, sem a GLS, sem a Sprint nem engedte, azaz nem várta meg hogy átvétel, fizetés után az ő jelenlétébe gyorsan kibontsam, hogy nem-e sérült a belseje. Mindeközben minden webshopnál ott van a figyelmeztetés, hogy ha a sérülést nem jelezzük átvételkor, nincs reklamáció.
Most a futárcégek hibáznak, vagy a webshopok írják ki jogtalanul?
2016. okt. 29. 11:37
1/4 anonim válasza:
webshop a futárcégre, a futárcég a webshopra mutogat, ez van
2/4 Shai-Hulud válasza:
Nagyon egyszerű, addig nem írod alá, amíg nem nézted meg, hogy sérülésmentes-e. Ha emiatt nyafog a futár, az az ő dolga, neked jogod van ÁTVÉTEL ELŐTT meggyőződni arról, hogy az ÁRU (és nem csak a csomagolás) sérülésmentes-e. Ha ez a futárnak nagyon nem tetszik, akkor ne vedd át az árut, és jelezd a dolgot a webshopnak.
3/4 A kérdező kommentje:
# 2/2
Igen igazad van, bár nem átvétel és fizetés előtt, hanem után van jogom, csak nem tartják be.
Az a baj ha mindig ezt csinálnám, sose tudnék átvenni semmit :D
2016. okt. 29. 12:07
4/4 anonim válasza:
Én mindent kibontok aláírás előtt.Soha nem volt belőle semmi probléma,konfliktus.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!