Kezdőoldal » Sport, mozgás » Extrém sportok » Kezdők részére súlyzók?

Kezdők részére súlyzók?

Figyelt kérdés

Teljesen kezdő vagyok 16 éves fiú. Milyen súlyzószettet ajánlanátok megvételre amivel ellehet egy darabig? Lehetőleg ne egy vagyon (20k alatt esetleg?) De ha csak affölött lenne érdemes venni akkor mondjátok. Előre is köszönöm a segítséget! (Bicepsz/tricepsz mellizom, hasizom ezeket szeretném elsősorban erősíteni )

Ja és porokat muszáj venni mellé?


2012. márc. 19. 20:21
1 2
 1/11 dirtboy ***** válasza:
89%

20ból még tán a pad sem jön ki. nem hogy egy alap felszerelés.

porokat nem muszáj venni.a kajád legyen rendben és akkor nem nagy baj ha nincs tápkieg.

alapismereteket olvasd el a bodybuilder.hun.

2012. márc. 19. 20:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 A kérdező kommentje:
aaa ade nem szeretném azért adósságba dönteni magamat. Nem tudom elhinni, hogy egy egyszerű kis ember nem tud sehogyan sem fejlődni (rajtam a kicsi is meglátszana mert nyeszlett vagyok) csak ha beleöl egy csomó pénzt :(
2012. márc. 19. 20:29
 3/11 dirtboy ***** válasza:
96%

ha izmos akarsz lenni,és izmos alatt nem az 50kilós szálkás,kockás has meg társai testet értem hanem az igazi rendes izmos testet akkor bizony zsebbe kell nyúlni.

ha 20ezer a plafon akkor bajban vagy mert ebben a sportban bizony zabálni kell a drága minőségi húsokat és az sem olcsó.

kellenek vitaminok,zöldségek ezek is több ezer forint havonta.

2012. márc. 19. 20:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 kovpet ***** válasza:
100%

Gondolom nem versenyző akar lenni a srác.

A semminél meg a tesco-s vagy Decathlonos 5ezer forintos súlyzó is jobb, nem?

2012. márc. 19. 21:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 dirtboy ***** válasza:

jobbnak jobb persze nem is írtam olyat hogy eleiko súlyokat meg verseny rudat meg verseny fekpadot vegyen de egy kézi súlyzó az nagyon kevés lesz.

a súlyok is elég drágák.

ha vesz egy 6-7ezer forintos 15kilós kézi súlyzó szettet azzal még nem megy semmire.