Kezdőoldal » Sport, mozgás » Kerékpározás » Ha egy sima tüske elég egy...

Ha egy sima tüske elég egy Schwalbe level 6 protection ellen, akkor mit ér az egész?

Figyelt kérdés

Tehát monti rajta vadi új Schwalbe montis külső, level 6 defektvédelemmel elérhető max a montikra, elvileg van 7-es is ebike-ra.

Szóval az elérhető legjobb védelem.

1 hetes gumi, a futóélnél ahol a védelem a legjobb egy királydinnye úgy átszúrja mint a franc.

De akkor mit ér az egész?


mert ha egy százas szög szúrná át az egy dolog, de ez egy szaros tüske volt.


2019. szept. 4. 12:03
 1/7 anonim ***** válasza:
Hja, én is jártam így, jó drágán megvettem a defektvédelemmel ellátott continental külső gumit és pár nap múlva egy szaros kis tüske kilyukasztotta.
2019. szept. 4. 13:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 szlory ***** válasza:

Úgy vélem, fölöslegesen ócsárolsz valamit, amivel egy általad minden jel szerint ismeretlen dolog végzett.


Az a "szaros tüske" a természetben található legkeményebb szúrószerszám, amivel dolgod lesz kerékpárosként. Nyugodtan veheted egy kalap alá a százas szöggel, csak míg azon nehéz áthajtani, ezt arra találták ki, hogy várja az áldozatot, legtöbbször láthatatlanul.


A Schwalbe városi és túra gumikat is gyárt level 7-tel. Bár azokat hivatalosan is "defektmentes külsőnek" hívja, nyilván nem áthatolhatatlan. Ezekhez is igényli a tubeless folyadékot vagy a defektálló külsőt, a név jogos használatához.


Milyen montis külső az, aminek futóéle van? :) Ha viszont valóban montis, akkor az még rosszabb volna, ugyanis a göbök extra súlya miatt a monti külsők gyenge pontja a göbök alja, az alapfelülete. Kb annyira, mint az oldalfal.


Rövid konklúzió: a királydinnyét megfogni defekt előtt kisebb szerencse is kell, nem csak a hiperperverz módon bevédett külső gumi. Ha kb. soha nem akarsz defektet szerelni, akkor egy jól felfújt, defektgátlóval ellátott belsőt is tegyél alá (javaslom kerülni a Slime-ot és az OXO-t használni inkább). Illetve vannak lassan leeresztős belsők (ld. eBay, idehaza nem láttam), amiket úgy televerhetsz százas szöggel, mint egy sündisznó, akkor is még órákat tudsz vele haladni, mielőtt elszáll a levegője. Annyi alatt azért csak hazaérsz, hogy helyreállítsd..


Kb ezeket a lehetőségeket tudom így hirtelen ismertetni, remélem segített némelyik info.

2019. szept. 4. 16:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
Pár éve volt CX verseny, ahol úgy került dobogóra egy helyi srác, hogy számított a kiránydinnyékre és feltette a Conti defektvédelmes külsőit. Többszörös bajnokokat vert meg így. Ő volt az egyetlen, aki végig tudott menni egy kerekészettel. Nekem is kb. 2x20 lyukam volt, de ugye csak az kezd ereszteni, ahol elmozdul a kiránydinnye.
2019. szept. 4. 18:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
Nekem a Conti Revosealant defektgátlóval vannak nagyon jó tapasztalataim. Szerintem montiba szinte kötelező, ha nem akar az ember a természet lágy ölén gumit javítani hetente. Már 3-4 tüskét szedtem ki ugyanabból a belsőből. Egyszer rá kellett pumpálni kicsit, ennyi. Volt, hogy észre sem vettem a defektet, csak utólag láttam a folyadék nyomait. Könnyebb, és sokkal hatékonyabb megoldás, mint a defektgátlós külső. Szerintem a gördülési ellenálláson is nyersz, ha egy könnyű szerkezetű külsőt ezzel párosítasz.
2019. szept. 4. 21:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 szlory ***** válasza:

A folyadékozás mindig jár kompromisszumokkal, defektvédelmet a külsőben nem spórolsz meg valójában vele, esetleg kevésbé kell odafigyelned a milyenségére. A gátlófolyadék tömege nem lesz lényegében kevesebb a defektvédelem tömegénél, vágásokkal szemben (pl sziklaperem, üveg, stb.) kevés dolgot tud tenni, azon kívül, hogy elfolyik.


Diszlexiámért ezúton kérek elnézést: OKO nem OXO, az utóbbi a tea, ami bár nagyon finom de sz*rul tömít defektet. BOCSI! Az OKO esetében sem lényegi öregedéstől nem kell tartani, sem a téli hideg károkozásától, ellenben kézilőfegyver lövedéke által ütött lyukakig képes tömíteni az extrém verziója - mivel a NATO katonai járműveihez szállított eredetileg a gyár. :D


Viszont akkor is dobálnak ezek a löttyök, hiába pörgeted betöltés után, egy ballonos monti kereket rendesen meg tud remegtetni az a pár grammnyi eltérés, ami lejtőzésnél igen kellemetlen is lehet.


Nem mellesleg: tubeless rendszereknél is ott a defektgátló, mégis, ha van eszed, viszel magaddal tartalék belsőt. Srácok, ez ilyen - defekt volt van és lesz, csak a mennyiségéről vitatkozunk és azon izzadunk, hogy kevesebb legyen. Legjobb, ha falon a canga, nekem ott még egy defektem sem volt, hosszú évek során :D

2019. szept. 5. 09:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 A kérdező kommentje:
Akkor marha mázlista vagyok a városi trekkingemmel amin egy sima Conti City Line külső van már szarrá van repedezve van vagy 10 éves a külső és NULLA defekt volt 10 év alatt?
2019. szept. 6. 11:55
 7/7 szlory ***** válasza:
Az vagy. A defekt a mázliról szól. 10 év nem tudom mennyi km, mennyi IDŐ az ÚTON. De nálam a fővárosi forgalomban, NULLA DEFEKTVÉDELEMMEL sikerült az első defektet 1800km tájánál megfogni. Pedig ott a részeg gyökér által szétcsapott üvegtől kezdve az építkezési hulladékon át az autómaradványig volt minden. Ennek ellenére az az egy defekt pont esős időben jött, nem esett jól. Azóta sok figyelmet fordítok a gumikra, akkor már a mintázatok, tömeg és gördülési ellenállás maxolása kapcsán is. Ha csináljuk, csináljuk profin.
2019. szept. 6. 12:06
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!