Kezdőoldal » Sport, mozgás » Kerékpározás » Ez a bicikli mennyire jó?...

Ez a bicikli mennyire jó? Teljesen laikus vagyok.

Figyelt kérdés

Szeretnék elkezdeni sportolni és a kerékpározást választottam. 3 éve nincs biciklim. Némi föld úton és kerékpárúton használnám.

Esetleg még annyit, hogy netről érdemes rendelni? Vagy inkább üzletben személyesen? Itt van a bicikli, illetve az adatok.

[link]


Köszi előre is!



febr. 1. 20:58
 1/10 anonim ***** válasza:
55%

Jónak tünik, bár én nem adnék ennyit érte, de az én vagyok...

Én a helyedben profival rakatnám össze, bár menetkészként hirdetik, Shimano váltó jó, első teleszkóp is...

febr. 1. 21:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 MGéza ***** válasza:
85%
Milyen magas vagy? 45cm-es vázméret kb 165-170 centiig jó. Amúgy nem rossz, legalább nem tourney szett van rajta ennyi pénzért. Igaz ahogy én tudom, ez az üzlet jó állapotban lévő használt bringákat árul.
febr. 2. 00:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 A kérdező kommentje:
Köszi szépen. 177 cm vagyok.
febr. 2. 06:19
 4/10 MGéza ***** válasza:
85%

Hasonló árban ezek jobbak, neked méretben megfelelőbbek is, a 45cm-et elég kicsinek éreznéd:

[link]

[link]

febr. 2. 08:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen! :D
febr. 2. 09:35
 6/10 anonim ***** válasza:
78%
4: a Merida miért lenne jobb a felnifékkel?
febr. 2. 20:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
Ha lehet rendeld nagyobb méretbe az Acera a váltó elég alap de kezdésnek jó.
febr. 3. 11:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 MGéza ***** válasza:
78%
#7: Ezek használt kerékpárok, egy méret van.
febr. 3. 12:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 MGéza ***** válasza:
78%

Igazából, sportolni valami fitness vagy gravel kéne, bár azokból normális minőség nem nagyon fér ebbe a keretbe. Valami ilyesmik:

[link]

[link]

febr. 3. 17:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
100%