Kezdőoldal » Sport, mozgás » Kerékpározás » Városi használatra tervezek...

Városi használatra tervezek ffi kerékpárt vásárolni, de abszolút kezdő vagyok, lövésem sincs hozzá, hogy milyen technikai paramétereket kell figyelembe vennem (vázméret, váltó, stb. ), milyen márkák közül érdemes válogatnom. Mit ajánlanátok?

Figyelt kérdés

40. 000 Ft alatti kerékpárok érdekelnek.


191 cm és 97 kg vagyok, szóval valami stramm bicikli kellene. :)



2012. máj. 9. 14:11
 1/9 anonim ***** válasza:
Bemész egy bicikli boltba és az eladó segít ebben. Nem fog kisebb biciklit adni, egészségtelen lenne, szóval bízz csak meg benne.
2012. máj. 9. 15:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:
Persze, bízhatok az eladóban, hogy rám sóz valamit...
2012. máj. 11. 10:28
 3/9 claidheamohmor ***** válasza:

Naja, benne van a pakliban :)

Ennyi pénzért nem biztos, hogy kapsz újat. Ha kapsz, az acélvázas lesz, országúti (túra, stb., szóval amit te 28-asnak hívnál) méretben 60-as váz kell neked, ha kisebb, 56-58 körüli, azt talán még lehet kompenzálni egy hosszabb stucnival, meg hosszabb nyeregcsővel (de az 56-os neked kicsi). Ennyiért normális váltórendszert nem kapsz. Kapsz viszont sajtolt/szegecselt, vagy még sz@arabb műanyag fékkarokat, hoki lemezfékeket, műanyag pedált, ami kb két hetet fog bírni, és még sorolhatnám. Ha körülnézel a tescóban, vagy bármelyik nagyáruházban, láthatsz ilyen kerékpárnak látszó tárgyakat, váltóval meg minden sz@rral, kb ilyen, vagy ez alatti áron, akár összteleszkóppal is, ezeknek közö jellemzője, hogy kb. ipari hulladékként kerülnek le a gyártósorról, és ezt tovább nem is ragozom.

Egy korrekt összeállításra itt egy példa: [link]

Mint látod, ez is több, mint amit írtál, de elképzelhető, hogy 40 körül találsz hasonlót.

De pl. ebből: [link] már láttam akciósan 55e körül is valahol.

Aztán körülnézhetsz a használtkerékpár-piacokon, de tapasztalat nélkül ezt kicsit sem ajánlom.