Kezdőoldal » Sport, mozgás » Vizi sportok » Horgászat Magyarországon....

Horgászat Magyarországon. Segítene valaki elmagyarázni hogy van ez?

Figyelt kérdés

Sziasztok! Teljesen kezdő vagyok a témában, addig már eljutottam, hogy regisztráltam a horgaszjegy.hu oldalon, de nem találok arra magyarázatot, hogy hol milyen engedély kell.

Külföldi ismerőseimmel mennék horgászni, találtam magántavakat, viszont őket jobban érdekli a folyókban meg a nagyobb tavakban (Balaton, Tisza tó) való horgászat, amennyire tudom ezek állami kézben vannak vagy horgászegyesületeknél. Hol találok arról információt, hogy az állami vizekben való horgászathoz milyen engedélyek szükségesek? Egy térkép is jól jönne ezekről a vizekről.


2021. máj. 25. 19:35
 1/5 anonim ***** válasza:
57%

Alapesetben horgaszkartyat kell kiváltani a neten, utána pedig vizsgát kell tenned az engedélyért és belépni egy (bármilyen) egyesületbe, végül területi jegyet kell vásárolni oda, ahol pecazni akarsz.


Ha csak egyszeri pecarol lenne szó akkor viszont a horgaszkartya után neten tudsz venni turista jegyet ami 90 napig érvényes egy botra. Ehhez egy online vizsga is elég amit bárki kitolt.

2021. máj. 25. 19:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
Köszi. Külföldi ismerősök (nem külföldi magyar állampolgárok) biztos hogy nem akarnak a vizsgával bajlódni, akkor nekik lehet napijegyet venni?
2021. máj. 25. 19:45
 3/5 anonim ***** válasza:
67%
Csak ha kiváltják a turista engedélyt...
2021. máj. 25. 19:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
46%

1

Horgászkártya nem kell turista engedélyhez.

2021. máj. 25. 20:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
53%
2021. máj. 26. 10:48
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu