Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Ha tudsz segíts kérlek?

Ha tudsz segíts kérlek?

Figyelt kérdés
Egy hónapja küzdök már A gyorsítótár és a cookie-k törlésével is próbálkoztam Google Chrome böngészővel, letöltöttem a mozilla firefox böngészőt is próbáltam vele de nem nyissa meg a [link] videóját se csak annyit ír ki This content is currently unavailable mit tegyek, hogy meg tudjam nézni a videókat?

2019. máj. 17. 18:28
 1/5 anonim ***** válasza:

A videó nem található a szerveren. nekem ezt írja.

Nem tudom, hogy te ezt hogy értelmezed, de az én elmém szerint ezt a videót a feltöltő törölte, vagy elérhetetlenné tette. Vagy én vagyok hülye ?

2019. máj. 17. 18:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
Egy hónapja küzdök már A gyorsítótár és a cookie-k törlésével is próbálkoztam Google Chrome böngészővel, letöltöttem a mozilla firefox böngészőt is próbáltam vele de nem nyissa meg [link] pldául ezt a videót se csak annyit ír ki This content is currently unavailable mit tegyek, hogy meg tudjam nézni a videókat?
2019. máj. 17. 19:10
 3/5 anonim ***** válasza:
Windows XP vagy iMac gépet használsz? :-D
2019. máj. 17. 21:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:
windows 7 használok
2019. máj. 17. 22:14
 5/5 anonim ***** válasza:
Akkor valami malware lehet a gépeden, ami átirányítja az adatfolyamot, ezért nem fér hozzá. Régi (WinXP) rendszernél és Mac -nél fordul elő hogy nem támogatott formátum a TS média fájlok.
2019. máj. 18. 09:29
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!