Kezdőoldal » Számítástechnika » Hardverek » Milyen tulajdonságokra,...

Milyen tulajdonságokra, adatokra figyeljek egy laptop vásárlásnál? Melyik üzletet ajánljátok? Hogy mire használnám?

Figyelt kérdés
Tanár vagyok, így sok doksit mentenék le a gépre, tehát tárhely kell. Word, PDF, Powerpoint, Paint, Excel, Teams, elsősorban ezeket használnám, beépített kamera, hanszóró legyen. Filmeket is szoktam nézni laptopról, már a van időm :) Gondolom ezeket kb. minden mezei gép tudja, de adjatok egy irányt, hogy mégis merre induljak el. Tudtok ajánlani valamit?

2020. dec. 19. 21:36
 1/8 anonim ***** válasza:
31%
A hazai legnagyobb választékú latopos cég a Digiprime. Két laptopot vettem már tőlük és egy pc-t 2 éven belül. Ugyanazok a gépek mindenütt máshol drágábbak voltak. Jó háttértámogatást adnak, csak dicsérhetem őket. javítást is vállalnak. Használt gépekkel nem kereskednek csak újakkal, így javítás esetén nem kell attól tartani, hogy használt alkatrészre "cserélődik" valami a gépünkben. Ár-érték arányban szerintem az Acer-gépek erre a legjobbak, amit írtál. Windows 10-, Office 2019-installálással kértem az én gépeimet. Ajánlom a 17,3 colos képernyőt, sokkal jobb a szemnek, mint a kisebbek. Már ha nem kell hordoznod. Én ezt ajánlanám neked: [link]
2020. dec. 19. 22:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
31%
De kérd rá az Office 2019-et is, ezt külön kell fizetni, s az installálásért is kérnek talán valamennyit.
2020. dec. 19. 22:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
36%
Én könyveket szerkesztek egy hasonló felszereltségű géppel, csak külsőben különbözik, de tudja kezelni a nagyméretű, képekkel teli fájlokat is.
2020. dec. 19. 22:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
28%

[link]


Ez olcsóbb, de nem sokkal tud kevesebbet.

2020. dec. 19. 22:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
100%