Kezdőoldal » Számítástechnika » Hardverek » A PS5-re és az Xbox Series S...

A PS5-re és az Xbox Series S és X modelleken miért elérhető az RT az AMD Navi 5000 kártyákon meg miért nem?

Figyelt kérdés
Amikor pedig a Series S elvileg 5600 XT. A PS5 5700 XT-t használ. Az Xbox Series X meg nem tudom mert ami benne van az erősebb az 5700 XT-nél. De az Xbox hiába lesz erősebb az igazi jól optimalizált konzol az mindig is a ps lesz arra adnak ki minden játékot. A mai napig ps4 pro boldog tulaja vagyok. És ez jobb mint a régi Xbox One X. Sajnos nekem RX 5700-am van ha értettem volna hozzá akkor akkor RTX 2060-at vettem volna helyette. Egy Ryzen 7 3800X processzor mellett. Tehát ez majdnem ugyanolyan mint egy PS5. De nincs egyáltalán RT. És a PS azonos beállításain nem csak 10%-al teljesít rosszabbul.

2022. dec. 12. 16:25
 1/6 anonim ***** válasza:
100%
Mondjuk mert szoftveresen is meg lehet oldani.... Megsúgom, az erősebb 1000-res GTX kártyákon is engedélyezve van az RT, más kérdés hogy ott végképp hazavágja a sebességet, de ettől még be elhet kapcsolni.
2022. dec. 12. 16:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:
Azt olvastam korábban, hogy szoftveresen sem lehet bekapcsolni a polaris, Vega de még a Radeon 5000 kártyáin sem.
2022. dec. 12. 18:14
 3/6 anonim ***** válasza:
100%
Egy PC-be szánt VGA-t nem kell egy célhardverhez hasonlítani, még ha vannak is hasonló részeik, attól még nagyon más a kettő. Ami kettes számrendszerben működik, azzal bármit számoltathatsz, egyedül a sebesség a kérdéses.
2022. dec. 12. 19:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
100%

"Amikor pedig a Series S elvileg 5600 XT. A PS5 5700 XT-t használ. Az Xbox Series X meg nem tudom mert ami benne van az erősebb az 5700 XT-nél."


Ez nem így van. A mostani konzolok RDNA 2 alapú GPU-t használnak amik már tudnak hardveres gyorsítású ray tracinget. Az RX 5000 sorozat még RDNA 1 volt ott pedig nem volt ilyesmi. Azok csak annyira tudnak ray tracinget mint egy GTX 1000 sorozatú kártya.

2022. dec. 13. 00:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 A kérdező kommentje:

És az RX 5500 meg 5600 is tudja ezt?

És az előttük levők a polaris meg a vega kártyák?

Hol tudom az RX 5700-on aktíválni azt, hogy be lehessen kapcsolni?

2022. dec. 13. 01:24
 6/6 anonim ***** válasza:
100%

1. Még minding nem lehet egy az egyben átszámolgatni konzolos vasat PCre.

2. Nem tudom hogyan jön ide a jól optimalizált a PS. A konzolok maguk mind optimalizált célhardverek. Vannak játékok amik ilyen vagy olyan okból egyiken vagy másikon futnak jobban.

3, A konzolos RT a mai napig egy HATALMAS kérdőjel. Nincs akkora teljesítménytartalék ezekben a gépekben mint amit a tényleges PCs RT kártyák tudnak. Alig van egy két játék ami komolyabban használja bármire is. Az, hogy látod magad a tükörben bizonyos helyeken nem az ami nélkül nem lehet élni. Ami az új Fortniteban van meg a Metro Exodiusban az már inkább. Gyakorlatilag az Unreal 5ön múlik szinte minden konzolos fejlesztés az elkövetkezendő 10 évben. Minden más engine vagy vacak vagy nem akar vesződni az optimalizálással / betanítással a gyártó. Innentől kezdve ha macerás lesz az RT-t kipréselni az Unrealból akkor nem lesz, ha meg könnyű akkor lesz.

2022. dec. 14. 11:37
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!