Kezdőoldal » Számítástechnika » Hardverek » Milyen szervizbe vigyem a...

Milyen szervizbe vigyem a laptopomat?

Figyelt kérdés

A laptopot (Dell vostro 1320) egy kis webshopról vásároltam, mert náluk volt a legolcsóbb. A gép rendben megérkezett, azóta használom. 3év gari is van rá elvileg...

A probléma az, hogy a gép komolyabb játékoknál túlmelegszik és elkezd szaggatni. Normál állapotban 50fok alatt vannak a processzorok, a GPU(nemigazán tudom, hogy ez mi) pedig 60fok körül(Speedfannal nézem). Elkezdek játszani pl. NFS Underground 2-vel, aminek ennek a gépnek meg se kéne kottyannia, de 10 perc után beszaggat. Kilépek a játékból, ekkor a GPU-ra 100fok fölötti értéket mutat, a processzorokra pedig 80körül. Gondolom, hogy ez a túlmelegedés lehet az oka az egésznek és csak ki kéne tisztítani a gépet, mert biztos poros:D(bár lehet, hogy ez hülyeség, nem értek hozzá!) Háromnegyed éve van meg a gép...


A második probléma az, hogy a webshop megszűnt:) Szóval, ha tehetném, csak betelefonálnék, hogy mi a teendő, de ezt nem tudom megtenni. Bár a számlán van egy telefonszám... Lehet, hogy megpróbálom holnap azt, ha itt nem kapok választ...


Tehát a kérdés adott, kihez forduljak?


Van egy ismerősöm, akinek informatikai boltja van és gondolom simán rátudna nézni, de nem akarom h belenyúljanak, mert akkor bukom a garanciát...


(A géphez kapott papírokat átnéztem, azokba nem nagyon írnak a garanciáról... Szállítólevelem és számlám van.)


2011. jan. 16. 18:59
 1/9 lambo96 ***** válasza:

A GPU a videókártya.

Egyébként ha az ismerősödnek van számtech boltja akkor eléggé érthet a gépekhez így nyugodtan rábízhatod.Esetleg ha nem bízol meg benne vidd el más számtech boltba

2011. jan. 16. 19:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 Panda Péter ***** válasza:
magyarországi dell márkaszervíz. talán tudnak segíteni. amúgy nem biztos hogy a porosodás a hibás, én komolyabb hűtőrendszert érintő hibát gyanítok.
2011. jan. 16. 19:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 A kérdező kommentje:

Azért nem akarom, hogy az ismerősöm nyúljon bele, mert, ha valamit cserélni kell, akkor ugrott a garanciám.


Mindenképpen a garanciát szeretném érvényesíttetni.

Nem gáz, hogy megszűnt már az a webshop és kb. semmi papírom nincs a garanciáról?

Ha bemegyek egy hivatalos Dell szervizbe a számlámmal, meg a géppel, akkor megcsinálják garanciába?

Holnap majd nyilván fölhívom a legközelebbit, de addig is ha valaki tudja a megoldást ne fojtsa magába:)


Köszönöm az eddigi válaszadóknak!

2011. jan. 16. 19:19
 4/9 A kérdező kommentje:
Lehet abból bajom, ha szervizbe küldöm, hogy nem eredeti a windows a gépemen és tele van torrentekkel?:D
2011. jan. 16. 19:33
 5/9 anonim ***** válasza:

Dell szervizbe vidd mindenképpen. Nekem is volt torrent, miegymás a gépen, nem volt probléma. BP-n garhely>>>HRP 13.ker Véső u.7. (t.:4524670)

Dell Support> 06-80-016157

2011. jan. 16. 19:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 A kérdező kommentje:

Köszönöm!

Az nem lehet gáz, hogy semmi garanciára utaló papírom nincs, csak a számla? Meg annyi van rajta a számlán, hogy: "A garancia érvényesítéséhez szükséges a számla bemutatása."

Csak, mert a barátnőm nemrég vett Dell laptopot máshonnan és az övébe elvileg volt valami garanciás papír.

2011. jan. 16. 20:25
 7/9 anonim ***** válasza:
Kiderül majd...remélem nem! Írj majd!
2011. jan. 16. 21:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 A kérdező kommentje:

Írtam egy hivatalos Dell szerviznek e-mail-t. (Duna elektronika)

Kértek egy Service Tag-et, ami egy 6 számból álló alfanumerikus kód a gép alján lévő kis vonalkódos matricán.

Ezt leellenőrizték, visszaírtak, hogy a garancia rendben van és kérdezték, hogy mikor tudom bevinni a gépet.

A gépet pénteken bevittem, azóta nem jeleztek, de mondjuk várható volt, hogy nem ugranak neki hétvégén...

A számlára rá se kérdeztek, de biztonság kedvéért beletettem a laptopomba...

Köszönöm szépen mindenkinek, aki válaszolt!

2011. jan. 23. 17:59
 9/9 A kérdező kommentje:
A gép kész, 5000+áfáért. Nemigazán értem, mert rendeltetésszerűen volt használva és garanciás... Az volt a válasz, hogy nem hardveres hiba volt és a gép tisztaságára ügyelni kell... Hát kössz szépen... Majd átolvasom a használati utasítást, és ha nincs benne, hogy ki kell időnként fújni sűrített levegővel, akkor még pattogok majd nekik. Szerintetek van értelme?
2011. jan. 27. 14:06

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!