Kezdőoldal » Számítástechnika » Hardverek » Mennyit érdemes kiadni egy...

Mennyit érdemes kiadni egy videókártyáért?

Figyelt kérdés

Tekintve a gyors fejlődést szinte nincs olyan időszak hogy ne kerülne ki egy-egy műhely falai közül újabb típus, aminek ha borsos is az ára, de többet is tud

Egy komoly munkára összeállított gépben ha 120-180 ezres kártya teszi a dolgát, ott általában több hasznát is veszik, mint játéknál?

Lehet laikus vagyok, pedig én is követem a technikát, de csak a játékok miatt

Jelenleg most vehetnék kártyát mert teljes gép beszerzés lesz majd, de vagy 90-100 között fizetek érte, vagy pedig 170-ért van egy jó, de nincs szívem kiadni ennyit érte, mert nem vagyok biztos abban hogy látnék is abból a teljesítményből valamit, amiért ennyit adnék ki

A videókártya kínálat pont az a sarka a piacnak ahol nehéz választani, időtállót és jó áron

Ti mit gondoltok?


2013. szept. 1. 20:46
 1/7 soccerway ***** válasza:
szerintem írj valami konkrétumot is
2013. szept. 1. 20:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
Egy gtx780-ra gondolok, amennyiért megtudnám venni, abból az árból kijön két normálisabb radeon kártya is, csak azokkal bajaim voltak mindig, jelenleg egy régebbi nvidiam van
2013. szept. 1. 20:54
 3/7 BM-Striker ***** válasza:
100%
Normális igények mellett mellet (full-hd felbontás, közel maximum beállítások), egy 7970 vagy egy gtx770 is elég mindenre.
2013. szept. 1. 21:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:

A mai korulmenyek kozott 'idotallo' kartyat keresni szinte ertelmetlen. Itt egy site, ahol megkeresheted, hogy a te penztarcadhoz melyik 'illik' (ar/ertek aranyban): [link]


Mindegy melyiket veszed meg, 1-2 ev alatt 'elavul', a legujabb jatekokkal ismet nem fogsz tudni jatszani fullHD felbontason.

2013. szept. 1. 21:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza: